breakbeatfreak
L12: Crazy
habe es auch gestern angefangen und ich muß sagen sehr sehr schlauchig![]()

alter hater!!!

Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
habe es auch gestern angefangen und ich muß sagen sehr sehr schlauchig![]()
In the Bungie blog, we found this quote which hinted at ND’s next project.
“Late last night, four grown ass men from the award-winning gaming studio Naughty Dog took some time away from crafting their next totally unannounced, super top secret project to square off with us in Halo: Reach. Would their stylishly half-tucked shirts be enough to finally topple our incredible Humpday winning streak? Read on to find out!”
Even if it doesn’t mean Uncharted, it’s clear Naughty dog are working on a new game for the PS3.
Another section reveals a rather sarcastic headline which however says otherwise -
“Team Totally Not Working on Uncharted 3 Right Now.”
This even provides more evidence that it is indeed good times for PS3 fans.
This is it folks, earlier in the week, Amazon France had posted a retailers listing for a game titled, Uncharted 3: World of Deceit, we even ran our very own feature about it.
http://www.gamersmint.com/bungie-accidently-revealed-uncharted-3
http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid29490
Komisch, die arbeten nicht an U3? An was denn sonst?
Könnten auch an einem PSP2 Launchtitel arbeiten, ooooh das wäre böse![]()
Könnten auch an einem PSP2 Launchtitel arbeiten, ooooh das wäre böse![]()
Das wäre aber dann ein arger Schlag in die Fresse jedes PS3-Fans.
Ich wünsche mir ja sehr, dass Uncharted 3 noch in diesem Jahr angekündigt wird und nächstes Jahr erscheint.
2012 wäre meiner Meinung nach zu spät!
Müsste im Dezember 2008 gewesen sein. Ob es vorher schon konrete Infos gab, weiß ich nicht mehr, den ersten Teaser gab es auf jeden Fall am Ende des Jahres.
Und bereits im Frühjahr gab es konkretes Gameplay Material.