Xbox360 Halo Reach

Microsoft lists 15 new Halo jobs

343 Industries looking for game engineer, multiplayer designer, effects artist, missions designer, more for "next big Halo project."

Now that Halo: Reach, Bungie's final Halo title, is out the door, 343 Industries has taken the reins of the Master Chief brand. What the team is working on remains a closely guarded secret, but what is known is that the studio is actively soliciting help creating it.

343 Industries yesterday listed 15 new openings at the Halo studio on its jobs portal page. According to the listings, the Washington State developer is looking for a number of new individuals to fill various positions like multiplayer designer, effects artist, mission designer, staffing consultant, and others. All positions are listed for the studio's next big Halo project.

This isn't the first time 343 Industries has displayed its enthusiasm to find new developers for the studio's secret Halo project. In June, the developer listed 24 high-level development positions including lead environment artist, senior concept artist, senior producer, and two senior software development engineers, among other positions.

It's no secret that Microsoft remains committed to creating titles around the Halo name. Bungie alum and 343 Industries head Frank O'Connor said the sci-fi series will continue through 2015. Since 343 Industries was founded in 2009, it has been busy spinning the franchise into new novels, comic books, and anime.

For a more in-depth examination of 343 Industries' take on the Halo universe, check out GameSpot's coverage of the Halo panel from Comic-Con 2010.

http://www.gamespot.com/news/6285767.html
 
Best Shooter

The Best Shooter category recognizes the best games that let you take control of a character, ship, or talking robot and shoot your enemies into oblivion.


Watch the video below for more!


And the winner is… Halo: Reach

Halo: Reach is the culmination of the superlative combat, sensational multiplayer, and seamless online integration that are the hallmarks of this superb series.


http://asia.gamespot.com/best-of-2010/genre-awards/index.html?page=7

Shooter Game of the Year

Halo: Reach

Developer: Bungie
Publisher: Microsoft
Platform: Xbox 360

While there may have been better single-player campaigns and more innovative multiplayer offerings, no shooter managed to combine the two better than the final Halo game from Bungie. Reach's epic scope and against-all-odds storyline made it stand apart from its predecessors by introducing a more emotional, more human element that was sorely lacking from the titles starring Master Chief. On the multiplayer side, Bungie continued to improve upon the already excellent foundation built by the previous games, offering a plethora of new features including matchmaking support for Firefight and an addictive new game mode called Invasion. It was the new armor abilities that really changed things, however, allowing for a greater degree of flexibility and customization than had ever been seen in the series. Also, let's not forget that jetpacks will always be awesome.

Honorable Mentions: Battlefield: Bad Company 2, BioShock 2, Call of Duty: Black Ops, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

http://uk.gamespy.com/articles/114/1141516p4.html#shooter
 
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sehr verdient ,könnte sogar halo3 in den zahlen toppen.


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kommen wir noch mal zudiesen bild hier
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wtf? haben rooky, noble 4 und noble 6 keinerlei manieren ? slebst der chif nimmt den helm ab unverschämt sowas
aber wer ist der mit dem roten turban auf dem poster rechts
warum wird die flood am feuer gegrillt?
 
ich bin nun total angefressen vom Invasion-mode.. hat ein bisschen was von nem battlefield (auch wenn nicht ganz so awesome) und ich kann nicht mehr aufhören ^^
 
kann essein das der mordanschlag erfolg totall verbugt isT

entweder ich sterbe beim versuch in zu killen durch denn surtz oder ich schaffe den anschlag und es wird nix freigeschaltet
(und ja das rennen ist aus nach dem sprung deswegen hats ja nur 10 mal geklappt /entfernung oft zu kurz oder schlag auf die schilde = tot)
obwohl ich nicht verstehe warum das rennen aus sein soll man stirbt beim sprung mit oder ohne rennen
hab jetzt nach 2 h die schnaze gestrichen voll wer denkt sich denn so nen scheiss aus
 
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kann essein das der mordanschlag erfolg totall verbugt isT

entweder ich sterbe beim versuch in zu killen durch denn surtz oder ich schaffe den anschlag und es wird nix freigeschaltet
(und ja das rennen ist aus nach dem sprung deswegen hats ja nur 10 mal geklappt /entfernung oft zu kurz oder schlag auf die schilde = tot)
obwohl ich nicht verstehe warum das rennen aus sein soll man stirbt beim sprung mit oder ohne rennen
hab jetzt nach 2 h die schnaze gestrichen voll wer denkt sich denn so nen scheiss aus



da scheitern sich die geister^^
is buggy, is not, bei mir hat es schnell funktioniert

und dieses achievements ist eines der besten, denn es ist a) kein grinding b) außerhalb des normalen spielgeschehens c) wenn nicht buggy kein großer zeitaufwanbd ;) wesentlich besser als diese win 1000 games online oder mach dies das und jenes milliontimes
 
kann essein das der mordanschlag erfolg totall verbugt isT [...]
Berechnung von Geschwindigkeit und Fallhöhe ist zumindest sehr kurios.

Am Anfang der Mission "Pillar of Autumn" hat es bei mir auch nach X Anläufen nicht geklappt. Gab / gibt im Netz auch diverse Videos, wie sich manche vor dem Sprung 95% der Gesundheit abziehen und dann springen, etc.

Bei mir hat es dagegen nach 2-3 Versuchen problemlos am Anfang der Mission "Nightfall" geklappt. Du musst die Mission auf Legendary starten und dann am Anfang den Eliten und die Grunts beseitigen. Ich bin dann rechts noch hochgelaufen, bis ein Kontrollpunkt kam, damit man den Anfang nicht immer wieder machen muss. Etwas unter dir gibt es ein Lager mit einem weiteren Eliten (der lauft da zwischen 2-3 Punkten rum und bleibt immer wieder kurz stehen). Die Fallhöhe ist zwar so gering, dass man durch den Sprung nicht sterben kann, aber den Erfolg bekommt man trotzdem, wenn man von der Klippe auf den Gegner springt (mit Laufen) und das Attentat in der Luft ausführt.

Video dazu: http://www.youtube.com/watch?v=dIudePoM574
 
das halo universium ist noch lange nicht ausgelutscht !
bitte bitte 343 industries mach hinne mit einem halo 4 oder so !
in dem neuen buch tauchen neue details auf die einfach nur wow sind :nerd:
hoffentlich werden diese sachen umgesetzt :v:
 
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nach black ops macht reach wieder richtig spass, die kämpfe sind fair und es kommt andauernd zu neuen situationen
 
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