Xbox360 Halo Reach

Muss man immer 24h am tag, 7tage die woche ein spiel zocken um zu beweisen, dass man ein fan ist und es genial findet?

H:Reach bleibt für mich der beste shooter und eine meiner lieblingsserien, aber nichts destotrotz zocke ich auch andere spiele und weil es nun gerade so ist, dass ich bei den anderen Spielen "mehr lerne", weil nicht ganz so gut und zudem ich diese mit Freunden aus dem RL zocken kann (bei H:Reach leider nicht) spiel ich Reach weniger. Dafür hab ich dann scheinbar bei den wenigen matches viel mehr spass als die dauerzocker.
Macht ein Spiel nicht schlechter ;)


:goodwork:

hat nichts mit halo reach zutun aber :

343 Industries hiring artist to “help breathe a fresh vision into a new Halo experience



Microsoft’s put out a call for a Senior Technical Artist to “help breathe a fresh vision into a new Halo experience”.

Posted over on MS’s official hiring site is the November 12 listing.
Not much else is revealed, but here is the description in case you are thinking of applying:
We are looking for a highly-qualified candidate for the position of Senior Technical Artist. The Senior Technical Artist will play a significant role in establishing and maintaining the production pipelines. The ideal candidate will be able to work collaboratively with Art and Development teams to help bring our story alive and push the medium forward.
Now that Bungie’s moved on to Activision, it’s all up to 343 to keep your Halo juices flowing. Hopefully soon we;ll find out exactly what those juices entail.


Until then, best keep yourselves occupied with Halo: Reach

http://www.vg247.com/2010/11/17/343...he-a-fresh-vision-into-a-new-halo-experience/
 
Muss man immer 24h am tag, 7tage die woche ein spiel zocken um zu beweisen, dass man ein fan ist und es genial findet?

H:Reach bleibt für mich der beste shooter und eine meiner lieblingsserien, aber nichts destotrotz zocke ich auch andere spiele und weil es nun gerade so ist, dass ich bei den anderen Spielen "mehr lerne", weil nicht ganz so gut und zudem ich diese mit Freunden aus dem RL zocken kann (bei H:Reach leider nicht) spiel ich Reach weniger. Dafür hab ich dann scheinbar bei den wenigen matches viel mehr spass als die dauerzocker.
Macht ein Spiel nicht schlechter ;)

Damit hast Du nicht Unrecht und Spaß macht es mir (meisten) auch in Reach unterweges zu sein. Denke aber dass bungie im Fall von reach das vorhandene Potential nicht so genutzt hat wie bei den vorhergehenden Teilen und deshalb mit so vielen kritischen Stimmen zum MP leben muss.
 
Auf das nächste Halo bin ich auch echt gespannt!!! Mal sehen wie MS sich alleine schlägt;)

Dass so etwas auch sehr gelungene Abwechslung bringen kann, hat Ensemble Studios ja bereits bewiesen. Und wenn 343 erstmal damit anfängt, Halo 1&2 als HD Remakes (die ja auf der PS3 scheinbar total "in" sind aktuell) zu bringen, würde ich mich auch freuen.

Hauptsache Rare bekommt die Lizenz nicht und verhunzt Halo 4 so wie Perfect Dark Zero, oder baut ein Kinect Partyspiel draus (Halo: Grunt Birthday Party) :goodwork:
 
hab's gestern mit'nem Kumpel im Splitscreen-Coop an einem Stück durchgezockt, auf normal in 7 Stunden :)

gutes Spiel, auf jeden Fall hats mir deutlich besser als Odst gefallen... und ich muss schon sagen, dafür dass wir Splitscreen gezockt haben und dafür dass die Levels teilweise riesig weitläufig sind sieht das Game technisch wirklich klasse aus, und gerade die Skyboxes/Backgrounds sind wirklich eine Klasse für sich :o
 
Halo as a Side-Scrolling 2D Contra-like Platformer

Halo: Out With a Whimper is a 2D side-scrolling fan game currently under development. It’s the year 2552, Earth has fallen to the Covenant, and the Human mining colony, Atlas, remains mankind’s last stronghold – but not for long. A Covenant invasion force has begun its ruthless assault on the planet. Their only hope for survival rests in the hands of SPARTAN Red Team, but will this be enough to lead the UNSC to victory, or will Atlas become another orbit of glass? Find out when Halo: OWaW hits the net this year! – Halo: Out With a Whimper was created under Microsoft’s Game Content Usage Rules, using assets from Halo: CE, Halo 2, Halo 3 and Halo: Reach, copyright Microsoft Corporation. When released, this game will be 100% free.

http://www.diygamer.com/2010/11/halo-sidescrolling-2d-contralike-platformer/
 
gestern wieder Halo Reach gezockt :awesome: good game is good :kruemel:

aber wtf: Warum haben sie bei sooovielen Modi das Motionradar weggenommen??? Sniper ohne Radar, TeamDouble ohne Radar ( aber es "Pro") nennen....wtf bullshit, wer kam auf diese idee?? Ich bin jmd, der Regelmässig in der Hocke rumschlichen ist und daraus sein VOrteil ziehen konnte und dieser ist nun vollkommen hin, weil die halbe welt dir jetzt mit SPrinten in den RÜcken rennen kann >_>
 
343 Studios - Pandemic layoffs did allow us to pick up close to 20 very talented developers.

Electronic Arts closed down Pandemic Studios exactly one year ago which left a lot of us saddened, but it looks like 20 or so did manage to find a new home at 343 studios.

http://n4g.com/news/650613/343-stud...-pick-up-close-to-20-very-talented-developers

wie viele talentierte entwickler hat schon 343 industries ? xD
ist schon echt krass was da microsoft auf die beine stellt
 
Zuletzt bearbeitet:
Microsoft: There Will Be A Halo Movie

At the Future of Television East conference last week, Microsoft's Frank O'Connor sat on a panel that focused on the grail of transmedia

Halo's franchise development director is a shortish, stocky guy who looks like a feisty boxer. And he's proud bordering on arrogant about the lauded series of games that sold so many Xboxes. "We want to have Halo on any screen we have access to," said O'Connor. That would be the height of ubiquity indeed.

After the panel, a high level network executive came up up to O'Connor and said, "We want to do something with Halo."

O'Connor shot back, "Bring piles of money."


The executive, taken aback, responded, "For Halo, we will."


Moments later, I spoke with O'Connor in a lounge area, fashioned for the event by conference producers outside NYU's new Stern school of business auditorium.

The first thing O'Connor said was, "There will be a Halo movie."

Still? After all these years, after the end of Peter Jackson as the director and Denzel Washington as the star, you're still talking about it?

"Everyone wanted to do a Halo movie, the director, Microsoft, the highest placed people at movie companies."

So what happened? "It was the lawyers," said O'Connor. "When they went behind closed doors with the contracts, things fell apart." O'Connor said that the primary sticking point was the fact that Microsoft owns all rights to Halo, and that means licensing as well. "The problem was that the movie company couldn't make any money beyond the movie."

Hollywood is populated by a weird breed of bean counters and lawyers. They expect, said O'Connor, to make money even on a movie that bombs at the box office, not only through DVD sales, but through licensing products with both alacrity and occasional abandon. They couldn't do that with Halo, so the project grew fallow.

O'Connor is adamant when he says Microsoft would happily permit any prominent director to shine in his or her own way on a Halo film. "If Danny Boyle wants to make a Danny Boyle-style movie, that's great. Let Danny Boyle be Danny Boyle. We would not constrain a director."

But perhaps the smartest place for a Halo project would be at a network like Showtime or HBO. "We'd love to see Halo as a television series. Look what HBO did with Band of Brothers or even Rome. Something like that would work because the Halo universe is so vast." In a miniseries or a longer running series, fans would be treated to deeper, more explorative narrative that drills down deep into the Halo mythos - if the writers and directors were intelligent enough.


Then, he said it again: "There will be a Halo movie. We don't need a movie. But we'd like a movie. We'd like the moms of gamers to see the movies because they would love our characters. Maybe we'll even fund it ourselves."


It makes sense. If a group of fans can make a something as moving as what's below, imagine the possibilities for a Halo movie done right.
340x_jco8kljzhdy.jpg



http://kotaku.com/5696369/microsoft-there-will-be-a-halo-movie


http://kotaku.com/5696369/microsoft-there-will-be-a-halo-movie#
 
343 Studios - Pandemic layoffs did allow us to pick up close to 20 very talented developers.

Electronic Arts closed down Pandemic Studios exactly one year ago which left a lot of us saddened, but it looks like 20 or so did manage to find a new home at 343 studios.

http://n4g.com/news/650613/343-stud...-pick-up-close-to-20-very-talented-developers

wie viele talentierte entwickler hat schon 343 industries ? xD
ist schon echt krass was da microsoft auf die beine stellt
343 sollen endlich mal erste Infos rüberwachsen lassen :kruemel:
 
Jiips die haben jetzt so ca. 1587 talentierte Leute da versammelt.Jetzt ist es dann mal Zeit auch mal zu sagen was so geht oder spielen die sich da die ganze Zeit an den Füßen herum?
 
Halo: Reach Noble Map Pack Explained

http://n4g.com/news/651280/halo-reach-noble-map-pack-explained

Halo: Reach Noble Map Pack Preview


Bungie brings something for everyone in what might be their best maps yet

http://uk.xbox360.ign.com/articles/113/1135975p1.html

http://uk.ign.com/videos/2010/11/22/halo-reach-noble-map-pack-preview?objectid=14276699

hier kann man bißchen die neuen karten sehen :)
laut ign die schönsten karten von reach
ich kann nicht mehr warten :aargh:
Für mich sehen Karten schlimmer und unspielbarer aus als die Standart kacke. Also besser ist da nix. Kauf die Maps eh nicht. Guck die mir auf meiner JTAG an und das wars.
 
Mit Cliffhanger und Atom hat sich die Qualität der Maps in Reach schon stark gebessert. Aber im Vergleich zu Halo3 sind die Reach Maps klar schlechter.
 
Diese Generelle aussage ist einfach zu allgemein um auch nur annähern korrekt zu.
Die einige Forgeworld maps sind auf dem gleich schlechten niveau wie die meisten Sandbox maps und ich finde es auch schade, dass sie weniger mut zu thematiken hatten. aber trotzdem hat H3 auch einfach einen enormen vorsprung an maps :S
 
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