Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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ich bestell sie ganz bequem bei Amazon vor
ich war am launchtag auch im mediamarkt..am frühen morgen...ich schäm mich ja fast aber ich erzähls trotzem:
der verkäufer wollte im gedrängel einem rollstuhlfahrer die konsole reichen und ich hab sie ihm vorher aus der hand gerissen und bin zu kasse gerannt
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ich war am launchtag auch im mediamarkt..am frühen morgen...ich schäm mich ja fast aber ich erzähls trotzem:
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ich war am launchtag auch im mediamarkt..am frühen morgen...ich schäm mich ja fast aber ich erzähls trotzem:
der verkäufer wollte im gedrängel einem rollstuhlfahrer die konsole reichen und ich hab sie ihm vorher aus der hand gerissen und bin zu kasse gerannt
Mein Gott, sorry aber so ein Verhalten ist einfach nur daneben und nicht wirklich witzig.
sorry ich weiss....aber ich schwöre ich bereue es.....es war KRieg! Krieg! Die haben sich um die Dinger geprügelt....
Aber er hat bestimmt noch eine gekriegt....abgesehen davon habe ich ihn wie gesagt etwas gutes getan...hatte eine ROD Box erwischt :-/
Im Nachhinein bereue ich das ja auch :shame:
Microsoft Research shows off "HoloDesk" project
Microsoft's research arm has adapted an Xbox 360 Kinect motion controller camera to create a 3D interactive environment. The project, dubbed "HoloDesk", gets about as close as you can to a real 3D environment using today's technology.
It works by using a screen that sits above a flat surface. In-between the screen and the bottom is a beam splitter, which helps create the 3D effects. They have used the Kinect camera to provide face tracking for the HoloDesk user as well as the user's hands. Combined with algorithms and other elements not mentioned, it enables the user to appear to be touching and moving 3D objects on the screen.
"The Holodesk isn’t the only 3-D interaction experiment out there. But what sets it apart from the rest is the use of beam-splitters and a graphic processing algorithm, which work together to provide a more life-like experience. The video provides a much better explanation, so I’ll leave the explanation at that," said Steve Clayton in his announcement on the Microsoft Technet site.
[video=youtube;JHL5tJ9ja_w]http://www.youtube.com/watch?v=JHL5tJ9ja_w&feature=player_embedded[/video]
It may take a while before users can try this out for themselves, but Microsoft does look to its research departments for innovative ideas to use in future product releases. Eventually games could incorporate the Holodesk's technology, for example, or it could be used in design stages for manufacturers by producing 3D models of new products to test before committing to expensive prototype production.
http://www.techspot.com/news/45955-microsoft-research-shows-off-holodesk-project.html
Microsoft Research shows off "HoloDesk" project
Microsoft's research arm has adapted an Xbox 360 Kinect motion controller camera to create a 3D interactive environment. The project, dubbed "HoloDesk", gets about as close as you can to a real 3D environment using today's technology.
It works by using a screen that sits above a flat surface. In-between the screen and the bottom is a beam splitter, which helps create the 3D effects. They have used the Kinect camera to provide face tracking for the HoloDesk user as well as the user's hands. Combined with algorithms and other elements not mentioned, it enables the user to appear to be touching and moving 3D objects on the screen.
"The Holodesk isn’t the only 3-D interaction experiment out there. But what sets it apart from the rest is the use of beam-splitters and a graphic processing algorithm, which work together to provide a more life-like experience. The video provides a much better explanation, so I’ll leave the explanation at that," said Steve Clayton in his announcement on the Microsoft Technet site.
[video=youtube;JHL5tJ9ja_w]http://www.youtube.com/watch?v=JHL5tJ9ja_w&feature=player_embedded[/video]
It may take a while before users can try this out for themselves, but Microsoft does look to its research departments for innovative ideas to use in future product releases. Eventually games could incorporate the Holodesk's technology, for example, or it could be used in design stages for manufacturers by producing 3D models of new products to test before committing to expensive prototype production.
http://www.techspot.com/news/45955-microsoft-research-shows-off-holodesk-project.html
ja, toll, und?
naja , ich weis noch wie ich mir am 360 launch tag freigenommen hatte und morgens vor saturn stand ,innendrin gings nicht lustig zu , da wurde geschubst,gedrängelt wos nur ging :v:
D.h. man kann davon ausgehen dass der Rest auch stimmt
The Xbox is another story altogether. With a heady mix of rumors, tips and speculation, I am now stating that Xbox codename “loop” (the erstwhile XboxTV) will indeed debut a modified Win9 core. It will use a Zune HD-like hardware platform—a “main” processor with multiple dedicated assistive cores for graphics, AI, physics, sound, networking, encryption and sensors. It will be custom designed by Microsoft and two partners based on the ARM architecture. It will be cheaper than the 360, further enabling Kinect adoption. And it will be far smaller than the 360. It will also demonstrate how Windows Phone could possible implement Win9’s dev platform on the lower end.
Sie sind es von denen man aktuell sagen kann das sie bei SoC die am höchsten gesteckten Ziele verfolgen.
Wenn eine APU kommt dann von denen.
Warum sollten die aber für PCs schwache SoC-Designs entwerfen und gleichzeitig für MS eine Highendversion aus dem Hut zaubern(können)?
A
Ne, das Teil scheint wirklich niemand zu brauchen.