Malike-pakile
L11: Insane
Na hoffentlich!
Hoffentlich ist es OOT ebenbürtig, wenn nicht sogar besser
Hoffentlich ist es OOT ebenbürtig, wenn nicht sogar besser
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
is ja auch klar, da hat nintendo rare ein wenig unter die arme gegriffenMoses schrieb:Die Wasserefekte sind genauso geil wie bei SFAhabs eben gesehn
Moses schrieb:hatt sich ganz schön was geändert irgendwie war das nur ein gerendertes Video?? Da gefällt mir Links Anzug besser![]()
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Broken Wing schrieb:Ich glaube schon, dass die schon lange genug mit dem Game beschäftigt sind. Wenn nicht sogar schon länger als TWW
Broken Wing schrieb:Das lag an dem abschreckenden Cell Shading den einige nicht akzeptiert haben aber nun kommt endlich das worauf alle Nintendo Anhänger seit OoT drauf gewartet haben.
Bloodflower schrieb:Was mich ehrlich überrascht hat, ist dass TWW sich relativ schlecht verkauft zu haben scheint.
Nur ca. 3 Mio verkauft im Gegensatz zu mehr als 7 Mio OoT finde ich recht wenig, insbesondere da sich nur die Remakes "Link's awakening DX" und "AlttP/Four swords" schlechter verkauft haben.
IGN:
Leading up to the pre-E3 2004 show, gamers believed that Nintendo was working on a sequel to Legend of Zelda: Wind Waker, which would in turn indicate that the action-adventure would be cel-shaded in nature and would also likely feature a young version of hero Link. But as the newly redesigned Legend of Zelda proves, the company has instead reverted to a presentation more akin to the dark and gritty look of Link and Gannondorf previewed at Space World 2000 in Japan.
Nintendo however confirmed to IGNcube that the newly redesigned title does in fact run on a modified version of the Wind Waker engine. The company also revealed that the new Legend of Zelda is in fact not a remake of any kind, but instead an entirely original undertaking.
Meanwhile, more gameplay details were divulged. Link will feature the same eye-tracking system used in Wind Waker. He'll be able to knock all types of enemies off their horses and send them crashing to the ground. And a new dynamic camera system will shoot some dungeons from new perspectives. Evidently when Link explores some still-unrevealed dungeons the camera will pan back and shoot the action from a top-down angle. Players will be able to see parts of the 3D maze that lies in wait. But when the character encounters an enemy the camera will seamlessly sweep in again to shoot the battle from the normal behind-the-back perspective.
A new, longer Legend of Zelda video that shows off never-before-seen areas and scenarios will be previewed behind closed doors at E3. IGNcube will have eyes on impressions for readers shortly after we see it.
Moses schrieb:Broken Wing schrieb:Ich glaube schon, dass die schon lange genug mit dem Game beschäftigt sind. Wenn nicht sogar schon länger als TWW
auf jeden fall und ich wär mir nicht mal sicher das das Video aus ner aktuellen Version stammt!