Phytagoras
L19: Master
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Es wurde auf der E3 für den Cube angekündigt und nicht für den Wii...
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Sasuke schrieb:Ja,das Spiel ist nunmal von den Cube Releaselisten verschwunden und nun wird vermutet das es direkt auf dem WIi erscheint.
Und Candyman wieso sollste das Spiel nciht normal zocken können ? Einfach Classic Controller oder den Wiimote um 90° drehen dann kannste es ja normal spielen wie alle 2D Jump n Runs.
Sasuke schrieb:Kell.A schrieb:Pappnase schrieb:Ne Fortsetzung zum besten J&R ever ist ne mächtig undankbare Aufgabe. Da kann man eigentlich nur Verlieren... Paper Mario kommt ja auch bald aufm Cube - ich denk, dass das mächtig rocken wird.
:eek3: :eek3: :eek3:
bin ich bescheurt?? ich dachte PM sei schon längst aufm cube???
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Er meint wohl "Super Paper Mario" das Jump n Run/Tpg ....wobei das wohl wahrscheinlich auf dem Wii erscheinen wird.
Super Mario World 2: Yoshis Island for the SNES was revered as one of the greatest side-scrolling platformers ever made. The lighthearted art style and compelling game play defined a genre. Now, return to the colorful wilds of Yoshis Island in a new platforming adventure for the Nintendo DS. Kamek has captured Baby Luigi, and now Yoshi and his band of babies must rescue him.
* This time, Baby Mario, Baby DK, Baby Wario and Baby Peach are along for the ride. Each one gives Yoshi access to unique powers: While they cling to his back, Baby Mario gives Yoshi speed, Baby DK gives him strength, Baby Peach gives him the ability to fly and Baby Wario gives him magnetism.
* All of Yoshis classic abilities are on full display. Players gobble enemies and either spit them out immediately, or turn them into eggs that they can throw at items and enemies. Pound the ground to flatten whatevers underneath, and flutter jump to traverse precarious heights. In certain areas, Yoshi can even morph into special vehicles.
* Thanks to the power of the Nintendo DS, all of the lush vistas and perilous paths of Yoshis Island span two screens. Players hit objects on the top screen while using the touch screen, and tackle super-tall enemies that fill both screens.
* Hidden in every level are flowers, stars, red coins and character coins, so even after players finish the game, the challenge continues.
Game storyline: A mysterious floating castle has suddenly appeared over peaceful Yoshis Island. Soon after its arrival, kids begin to disappear. Baby Mario, Baby Peach, Baby Wario and Baby DK manage to avoid being kidnapped, but Baby Luigi isnt so lucky. Now Yoshi and the four young superstars and must set out on a wild and colorful quest to rescue the kids and investigate the ominous castle hovering overhead.
Characters: Yoshi, Baby Mario, Baby Peach, Baby DK, Baby Wario, Baby Luigi, Bowser, Kamek.
How to progress through the game: Players run, glide, climb and fight your way through five levels as Yoshi, gobbling up enemies as they go. As they play through different levels, different babies will join the party. Depending on the baby on his back, Yoshi can adopt different abilities. The main game play comes from using different babies abilities to defeat foes and advance past obstacles. Each level is also stuffed with hidden items like stars, red coins and character coins, which give players bonuses when they collect them.
Special powers/weapons/moves/features: Yoshi returns with all the abilities we know and love: He can swallow enemies, turn them into eggs, throw eggs and flutter jump. However, depending on the baby hes carrying, he also adopts new abilities. Baby Mario gives Yoshi the power of speed, while Baby DK gives him strength and the ability to climb vines. Baby Peach lets Yoshi float, and Baby Warios giant magnet grabs metal items like coins.
maXX schrieb:also ein rundum erweitertes yoshis island.
nur auf den screens schauts so rein und billig aus
Sasuke schrieb:maXX schrieb:also ein rundum erweitertes yoshis island.
nur auf den screens schauts so rein und billig aus
Ähm,naja das sind 2 Screens davon kann man sicher nicht auf das ganze Spiel schliessen - aber wo sieht das denn billig aus? Imo ist das schöne 2D Grafik.
maXX schrieb:nö. finde hat nicht den wachsmalkreiden-flair des snes-teils.
Sasuke schrieb:maXX schrieb:nö. finde hat nicht den wachsmalkreiden-flair des snes-teils.
Ja, das stimmt - ist aber schon was länger bekannt...aber deswegen sieht es imo noch lange nicht billig aus
Nick32 schrieb:Steht eigentlich schon ein Releasedatum fest? Also ich freu mich riesig auf das Game.
Sasuke schrieb:Nick32 schrieb:Steht eigentlich schon ein Releasedatum fest? Also ich freu mich riesig auf das Game.
2. November für die Staaten glaube ich - oder wars Dezember? Auf ejdenfall der zweite des Monats...
DatFlo schrieb:also laut verplants Seite kommt Yoshis Island 2 am 1.12.2006 in Europa und am 13.11.2006 in den Staaten..