Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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natürlich war es ihnen das wert.
es kostet aber wohl keine 5 pfund nen namen in den credits zu zeigen.
aber wie gesagt, darauf beruht ks.
auf leuten die geld geben auch ohne dafür 1 zu 1 nen gegenwert zu geben.
Mir sagt dieses Kickstarter- Projekt nur eines, nämlich das 3D-Jumper heiß begehrt sind und das die Nachfrage hoch ist.
bloß haben die knapp 20k gerade mal 250k einbezahlt.
heiß begehrt im vergleich zu?
Komm, dass Goal wurde extrem früh erreicht. Das sagt mir das viele Leute, welche darin auch Geld investiert haben (GLP hat auf Twitter vor kurzem auch fleißig Werbung dafür gemacht, nachdem er sein Geld investierte), heiß auf 3D Jumper sind. Ich überlege auch, darin etwas zu investieren, eben weil es mir ein gutes Gefühl gibt. Da steckt Leidenschaft dahinter und sehr viel Liebe. So etwas sollte man unterstützen.
Von Playtonic Games:
The Home Stretch
Like a small child saturated with energy drinks, our Kickstarter campaign just won’t stop movin’ – and it’s clattered through another two stretch goals. And a lounge table.
We’d like to take this opportunity to once again thank you for your wonderful support. But we know it’s not pleasantries you’ve clicked for, it’s our next stretch goal - So bring it on!
First, a disclaimer: We’ve attentively followed your feedback since the Kickstarter launched and we’re acutely aware of the concerns surrounding Kickstarter ‘bloat’. Backers can be assured that the Playtonic team is comprised of vastly experienced game developers, and we’ve carefully planned our stretch feature pledges to ensure that they won’t negatively impact on the creation of our game.
These are very ‘much’ dream extras that with additional budget we’ll be able to add to the Yooka-Laylee package with minimal disruption to our core work.
Our next stretch goal, for example, will allow us to get a bigger office. Wait, that’s not right…
Ahem. Our next stretch goal will allow us to budget an orchestral score and time for our composers to record their music in an ideal environment. Any extra money we raise will of course go towards improving and polishing the game.
Don’t forget to project your questions and ideas at our social channels on Twitter, Facebook and indeed this very Kickstarter page. And thanks again for your amazing support.
Primär ist es eigentlich nur Nostalgie und die Namen. Ehemalige Rare-Mitarbeiter, gerade die für den Klang zuständig sind, genießen weiterhin einen guten Ruf und David Wise beweist auch heutzutage noch das er für tolle Spielemusik verantwortlich ist. Wären es keine großen Namen und Rare-Mitarbeiter, dann würde das Projekt niemals dermassen gut ankommen.
avi, hat in time gekauft?
und 35000 zeigt mir nicht, dass das gegnre heiß begehrt ist.
nur das es, wie aber eig für alles, noch fans hat.
Yooka-Laylee is by no means a small game. The platformer could be “even bigger than Banjo Tooie, which was bigger than Banjo Kazooie,” says Price. Although he’s wary of saying such things, because he just doesn’t know. “It will be jammed packed with stuff,” he says. “It could surprise people.”
“We have had some discussions with Microsoft, Sony and Nintendo,” says Price. “But at this point in time, we haven’t taken it any further. We are concentrating on ourselves and the game itself, rather than the business side of things for now. I think if we can do the best we can do with the game and the Kickstarter, that will lead to even more interesting conversations.”
http://www.mcvuk.com/news/read/the-...nt-and-its-successor-to-banjo-kazooie/0148919
Pfff, da muss ich wohl gleich noch mitfinanzieren.
Hab auch grad eben 20 Pfund (~30 Euro) dazu beigesteuert
Die werden mir irgendwie immer sympathischer.
Kann mir mal einer einen Spendenlink schicken? Ich habe jetzt auch Lust auf eine gute Tat.