Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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In einem Spiel wo es auf Eschnelligkeit ankommt ist doch AA recht unnötig oder ?
doch grade hier ist AA n realtiv wichtiger faktor
wenn du mit großer geschwindigkeit auf kleine streckenteile zurast ist es wichtig genau zu erkennen wo du hinmusst.
ich hab anfangs auch nur mit meiner nativen auflösung gespielt ohne andere effeckte (um das max an frames rauszuholen) und habe schell gemerkt das z.b. ein transfer von staubboden->straße schwierig werden kann da es je nach speed/winkel/sonnenstand zu erkennen wo genau nun der transfer ist. vorallem wenn man von einem staub-drift auf eine kurve transferiert ist der eintrittswinkel wichtig um das letzt quentchen aus seiner zeit zu holen (sprich so nah wie möglich an der innersten kante der kurve auf den asphalt zu welchseln um dann kontrolle über das fahrzeug zu erhalten.) meistens betritt man eine solche kurve mit extrem hoher geschwindigkeit so das man innen rein und außen raus muss. 2cm zu weit innen -> BÄM kante



direkt mal ausprobieren ;DSehr geil!
Hacky du bist da ja so in der Szene drin, sach einfach bescheid wenn wir uns irgendeine gescheite Mod downloaden können
Wie installiert man die Mods denn?
Sieht dann mein komplettes Spiel so aus, oder nur wenn ich mit der Mod spiele?
Edit: Bääm das mit dem AA funktioniert, danke Hacky!!![]()
A new version of the beta is available. It will install automatically through the in-game updater.
However, since the updater in Beta3 is a bit limited, the update sequence is going to be clumsy, please bear with us!
You will have to launch again maniaplanet many times and exceptionnally download large files
The overall download size is: 330Mo.
The game first downloads the new updater, and asks to restart.
Then the launcher completes this first part of the update (requesting administrator rights twice)
When you launch the game again, it will complete the update.
An other restart of the game is required for the launcher to complete the installation.
Done. Enjoy the new version!
Some changes:
improved updater
improved multiplayer experience, with a new podium sequence, smoother map loading.
a few new blocks, including coloring lights in freeride and gp tilt transitions
new mediatracker features, including the global clip
camera 1 and 3 are changed and can change again later
import of cars possible with damage and suspensions
Bug fixes:
* known start tricks have been removed YEAHH gut so.. damn u "cheater" ne eher exploiter hehe
* the rounds mode now works better (ladder, other cars are less jumpy..)
* many others...
Caveats:
A few things have changed in this version that need special attention:
warning all input bindings are reset to default.
warning the car models from TMF no longer work, you need to use car specifically made for ManiaPlanet.
warning Maniascript syntax has changed slightly regarding libraries, so scripts may no longer work and need to be updated.
warning While previous maps are compatible, it will display nothing in multiplayer ending sequence. You will have to put a podium block in your maps and compute shadows again.
warning There are a few incompatible changes in the manialinks:
* the "addplayerid" feature has been removed (there's a new authentication system "ManiaConnect ")
* the useragent in http requests has been changed.
warning It is very common during many previous beta in years that players think that we changed the gameplay. It is often a perception, we have not volontary changed the gameplay. PF are no longer compatible because of start bloc change.
We can have made a bigger post, with more fixes information and change list, but we have really many things to do as well. We wish you best with this beta 4. (yes, it's the 4th one, we had 2 beta versions before opening the public Beta).
Good luck have fun!
Nadeo Team


