Switch Super Smash Bros. Ultimate

Was mir am Cover auffällt, der Inkling ganz vorne versaut irgendwie etwas das Gesamtbild
 
seit Dezember 2015 in Entwicklung, demnach letztendlich also drei volle Jahre bis zum Release. Soviel zum Thema "erweiterter Port" :D

ich seh da nichts von 2015 in entwicklung.

In the December of 2015 I put forth my first proposal for the game. I was still working on the DLC for the previous Super Smash Bros. game at the time, and I wouldn’tt even get together the staff for Ultimate until later.

edit:
würde da eher auf märz 2016 tippen
 
ich seh da nichts von 2015 in entwicklung.

naja dann halt Frühjahr 2016 Entwicklungsstart und Dezember 2015 die ersten Anläufe. So oder so, wird das Game am Ende lange genug in ENtwicklung gewesen sein um als vollständig neues Spiel durchzugehen.
 
Sakurais Aussagen in seiner Kolumne klingen nicht so, als wenn sie das kritisierte Ballon-Knockback nochmal überarbeiten wollen.
 
Sakurais Aussagen in seiner Kolumne klingen nicht so, als wenn sie das kritisierte Ballon-Knockback nochmal überarbeiten wollen.
ich persönlich mag es. man muss nicht immer gleich alles verteufeln was anders erscheint

das einzige was aber bisschen blöd ist, wie stark dieser raucheffekt ist
 
Was stört die Leute denn an den Ballon Effekt? Liegt es an doubles? Sonst kann ich mir nicht wirklich negative Punkte davon vorstellen. Oder liegt es am DI?

Den RauchEffekt finde ich aber auch sehr nervig
 
Ballon-Effekt?
Was ist das?

The balloon effect is an often-cited criticism of United States drug policy. The name draws an analogy between efforts to eradicate the production of illegal drugs in South American countries and the phenomenon of the same name when a latex balloon is squeezed: The air is moved, but does not disappear, instead moving into another area of less resistance.[1]

Examples of this displacement in drug traffic include:

As described in The Economist:

Drug-policy geeks call this the “balloon effect”: pushing down on drug production in one region causes it to bulge somewhere else. Latin Americans have a better phrase: the efecto cucaracha, or cockroach effect. You can chase the pests out of one corner of your house, but they have an irritating habit of popping up somewhere else.[3]
Brazil and the Southern Cone (Chile, Uruguay, Paraguay, Argentina) neglected their respective drug trafficking issues and due to the concentration on the Andean region, these were neglected by the United States as well. These nations ignored the problem primarily due to its slow introduction and penetration into their society, the insistence from the U.S. that the sources of the drugs was the only problem and because the governments at the time were more concerned with foreign debt, inflation, economic growth, civil-military relationsand political survival.[1] The United States continued to increase their anti-drug operations in the Andean region resulting in displacement.[4] This means that the U.S. tactics forced the drug traffickers to search for safer areas with less government pressure to eliminate the flow of narcotics. The drug traffickers took advantage of the neglected Southern Cone and began shifting their routes, locations for cocaine laboratories and money laundering centres. These shifts have also created growing drug consumption issues among the Southern Cone countries. While the role of the Southern Cone had been that of a transhipment point for cocaine produced in the Andean region, further evidence appeared to indicate that in fact since 1984 the region had been used extensively by Colombian and Bolivian drug traffickers.[4] Cocaine labs were found in Northern and Western Brazil and in Argentina. It was also found that Uruguay and Chile had become major financial centres for money laundering after the invasion of Panama.[1] Uruguay was particularly attractive as it has one of the most open banking systems in the Western hemisphere and the government has always put great emphasis on having tight bank secrecy laws.[4]

https://en.wikipedia.org/wiki/Balloon_effect

Ich helfe immer wieder gerne :brit:
 
Der Ballon-Effekt macht Combos, gerade in Doubles eben mehr zum Antizipieren als Reagieren. Man muss eh abwarten, was am Pro-Player-Feedback noch mit reinkommt (minimal mehr Hitstun u.Ä.), kann sich gerade in den Details noch eine Menge ändern.
 
Ich bin halt gespannt wie viel dann Sakurai auch auf die competitive Szene hört. Einige Dinge kann ich schon nachvollziehen und das Internet ruft ja schon laut dass es eher ein Sm4sh 4.5 wird aber mit guten Änderungen.

Ich denke aber nicht dass der Fallspeed noch erhöht wird und dass wavedash zurück. Eher Dinge wie das nerfen von Bayo oder sowas
 
Ohne es gespielt zu haben, kommt es mir wie ein Smash 4 DX mit leichten grafischen Neuerungen plus alle Kämpfer, die bis jetzt erschienen sind. Und die Stages auch...

Kein Vergleich zu Brawl-Smash WiiU, wo alles neu war. Dafür dann 3 Jahre brauchen ist schon ein wenig merkwürdig. Und natürlich Vollpreis.
 
für casuals wirds da sicher auch keinen unterschied zu sehen geben xD
für die gabs aber wohl auch zwischen brawl und u keine unterschieden bis auf die höhere auflösung. und so wie ich den u thread noch in erinnerung hab, war das sogar so lol

ist schon ein bisschen übermütig solche aussagen zu treffen obwohl man noch nichts von den modi gesehen hat und nur die vs matches.
 
Zurück
Top Bottom