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Star Citizen [Space-Sim von Chris Roberts]

und ID Software ist auch mit dabei :kruemel::v:

[video=youtube;FSNjPXMMqCE]https://www.youtube.com/watch?v=FSNjPXMMqCE[/video]

ab minute 12 auch neue FPS Animationen


hier ein Video zum FPS Modul Enders Game part:
[video=youtube;0FsuaKEQr2s]https://www.youtube.com/watch?v=0FsuaKEQr2s[/video]

die Zero G Animationen müssen aber noch bearbeitet werden

Die sollen sich lieber aufs maingame und vor Allem die Animationen konzentrieren, dafür dass da 70 Mio Dollar reinfließen wirkt das Spiel noch immer wie von Amateuren gemacht, wirklich schlimm, mal sehn wie das finale Produkt 2022 aussehen wird... Am Ende wird das Game das The Order der PC Gemeinde, nur wenigstens ohne Balken :lol:
 
Die sollen sich lieber aufs maingame und vor Allem die Animationen konzentrieren, dafür dass da 70 Mio Dollar reinfließen wirkt das Spiel noch immer wie von Amateuren gemacht, wirklich schlimm, mal sehn wie das finale Produkt 2022 aussehen wird... Am Ende wird das Game das The Order der PC Gemeinde, nur wenigstens ohne Balken :lol:

Soviel halbwissen :-/
 
Die sollen sich lieber aufs maingame und vor Allem die Animationen konzentrieren, dafür dass da 70 Mio Dollar reinfließen wirkt das Spiel noch immer wie von Amateuren gemacht, wirklich schlimm, mal sehn wie das finale Produkt 2022 aussehen wird... Am Ende wird das Game das The Order der PC Gemeinde, nur wenigstens ohne Balken :lol:

weißt du was eine Pre-Alpha ist? :/


neuer Trailer:
[video=youtube;sbZLbb0_RBI]https://www.youtube.com/watch?v=sbZLbb0_RBI[/video]

:awesome:
 

Naja, so awesome fand ich den leider nicht. Viel (ur)altes Material, einpaar steife NPCs (die eh noch alle überarbeitet werden) und etwas Action.
Schade, ich dachte es würde ein richtiger PU Trailer kommen, anstatt so einen Appetitanreger, welcher für die meisten Baker wenig neues bietet.

Erster Trailer der mich enttäuscht hat, auch weil ich anderes erwartet habe.
 
außer dass npc die städte bevölkern war da nicht wirklich was neu.

Jup, sollte auch eher ein Teaser sein. Aber ganz ehrlich? Dann sollte man vermeiden es als großen PU Trailer anzukündigen :ugly:


Wobei ich meine, dass sie in der einen Szene das automatische Landen noch gezeigt haben. Und die Cutlass im Schwebemodus :awesome:
 
Zuletzt bearbeitet:
1.1 kommt heute im Laufe des Tages (also morgen für uns) :kruemel:

Also ab morgen 64 Bit ganz offiziell :awesome:

edit: oder doch nicht heute für die Amis laut Around the Verse :v:

bin mal gespannt wie (ob) das Landesystem funktioniert :ugly:


die haben heute im Around the verse auch nochmal bestätigt, dass die Zero-G Animationen überarbeitet werden (können die wohl nicht oft genug sagen :ugly:)
 
Zuletzt bearbeitet:
Reverse the Verse

das wichtigste zusammengefasst:

- Updates on FPS release: Nothing yet. Going to give it a couple of weeks to polish, character animations are a big thing right now.
– AC Ship Huds: Zane works about 26 hours a day, and we’ll get unique ship huds for all AC ships…eventually.
– Zane can’t get help because there’s no-one as good as him. :v:
– Updates on 64bit: 1.1 contains a lot of 64 bit stuff, mostly under the hood. Won’t have an impact on gameplay yet, but it’s mostly there. There’s still some work to be done, but it’s going very well.
– If you have Alpha, you get the FPS pass. If you don’t have Alpha, you’ll need an FPS pass.
– Everyone ever has Beta access (except for the most basic game package). It’s just Alpha access that needs passes.
– Tried FPS play test yesterday, but didn’t work. Trying again today.
– Don’t want to stagger launch of FPS, like Arena Commander was staggered. Will do so if necessary though.
– Gladius free flight starting in about a week or so.
– MISC Reliant (3rd starter ship) is in concept – artist they’ve used before but they’re not saying who.
– Yes to melee combat and it will work in EVA.
– 1.1 is a hard maybe for today.
– Extremely sexy F8 Lightning is ready but it’s a special ship for Squadron 42 and there’s no reason the UEE Military would sell them to civilians… so they won’t be selling it.
– You’ll be able to find them in the PU, and they’ll be out there, but they’re not being sold in advance. (might have to steal them from the UEE Navy)
– Do not go steal an F22.
– As with any ship in Star Citizen, the Retaliator will undergo changes. The interior is NOT FINAL.
– Every ship will be different when the game launches from what they are now.
– Idris is not actually bigger… but when they could actually get in it and move around with all of the NPCs it seemed huge. 72 NPCs and it still felt kind of empty.
– New modes, new maps, lots of new stuff coming to AC.
– Foundry 42 employee asked if he could work on an idea he has for a new Arena Commander mode that he had an idea for, in his spare time. Shows their passion for the project.
– Possible Linux support
– The Merchantman has a bridge, not a cockpit. An aaaalien bridge.
– Gladiator hopefully be in before 2.0, with the second crewman locked to the second seat.

für den Rest:
http://imperialnews.network/2015/03/reverse-the-verse-39/


will Videos von Idris, vor allem mit 72 NPCs :awesome:
 
Vanguard
http://fat.gfycat.com/DentalGlitteringArrowcrab.webm
VfT3YDh.png
MjUMMki.jpg
:awesome:
 
die Vanguard wird definitiv erspielt :kneel:

btw:
Server Probleme im MP weil der Ansturm auf 1.1 so verdammt groß war :ugly:

wieder reverse the verse:
– Entire community team is now addicted to ‘Star Wars Card Trader’. It destroys lives.

– Soon we’ll see things from the German office. They’re putting together a video walkthrough. An intro will be shot with CR later today. The guy editing the piece is the same guy who did the Hornet commercial and all the early commercials. Should be a good walkthrough.

– You cannot buy game-character slots with in-game credits. That’s something you’ll have to buy with money outside of the game.

– Making a pass at the Freelancer and Constellation right now, because they need changes. The Retaliator will get changes as well, but it takes time. It won’t come tomorrow.

– Narrowing down on a release date for FPS launch. Will do an AtV/RtV from Denver.

– Travis says the FPS is looking very good, much more polished. Lots more work on animations, characters will be very smooth once it gets out.

– Largest ever dev playtest with the FPS yesterday. (for CIG). Very smooth sailing with FPS so far.

– Hull E confirmed. (A = station wagon, B = box truck/RV, C = tractor trailer, D = between C and E, E = Supertanker)

– They’re working on having ‘shoulder patches’ things for FPS. Part of the character customization stuff.

– Avenger variants will be a little longer… Squadron 42 is the focus right now.

– Ben will try to get some new images of the Idris, being polished up in Foundry 42.

– Starfarer mid-space refueling will probably be similar to mid-air refueling as it is in real life now, but it’ll probably be pretty automatic. It’s not another skill that needs to be learned.

– UEE Environment Coat, like all clothing customization options, will have an impact on your character. In this case… protecting from environmental hazards somewhat.

– ‘We cannot comment on our horse related interests in Star Citizen, but we thank you for all your horse-related inquiries’

– Horse armour will be $99. :v:

– They’re aware of 1.1 naming concerns. It’s an internal debate right now. Some people want it alpha 1.1, some people want it 0.1.1. In the past, they worried about it in the past. Internally they just called it 1.1. But fans consider it to be a marketing designation, when it’s not, it’s just what they call it. Ongoing debate, probably more information next week.
 
Multicrew Combat wird so ein Erlebnis :banderas:

Reverse the Verse Zusammenfassung:

– FPS module – Travis is there working on polish. The best indication of how it’s going is that they’re putting together a design post about it, and they’re getting screenshots ready for it in seconds.

– The increase in people playing has been great. Concurrency has doubled since PAX and SXSW, which is helping reveal lots of flaws. Guys in Austin are doing a great job trying to fix it. The increase in players has been invaluable. More people playing equals more people breaking it, which will equal a better game in the future.

– GamesCom – Expect news by the end of next week hopefully.

– Citizen Con news – In about a month. Working on cool stuff for this.

– Expect to see more from Frankfurt soon – Ben just got a cut of the ‘inside Frankfurt’ video today, that has to be approved first, but we should be getting it…if not this week then next week.

– Endeavour – wave 4 concept ship. It’s the hospital sized science platform. It’s a bigger ship – very modular, so it can take multiple roles. Science is a broad term. It can do research, help with mining, scan things, very modular so it can have a lot of different roles.

– No idea of water hangars will happen or not.

– 1.1a is adding the Gladiator

– The Herald is looking good – it’s being put in engine now.

– Minimum age for Gamescom is probably 18, but they’ll check and let us know.

– Boarding – The FPS module… BUT IN YOUR SHIP! Latch on and get on board.

– FPS will launch with Zero-G arena combat.

– They’re working on Esports modes for Arena Commander.

– Chris Roberts leaving this Saturday for Manchester. He will be gone for a few months to direct the performance capture shoot for Squadron 42.

– Cities will be fairly large on Planetside.

– Is Star Citizen going to be awesome? It will be awesome.

http://imperialnews.network/2015/04/reverse-the-verse-ep41-notes/
 
Monthly Report:

Foundry-3.jpg

Austin-2.jpg

Austin.jpg


https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14640-Monthly-Report-March

und er ist awesome :banderas:

z.B.
- On top of that casting for the game has almost completed with some very exciting actors now becoming part of Star Citizen. (bitte mark Hamil :kneel:)
- As for Arena Commander, the tutorial is almost there now, bar a few annoying bugs. The cored-out asteroid we are using got a much needed lighting pass and now looks great, and the AI is actually starting to path correctly out of the super confided space.
- More locations (shops & others) have been integrated in ArcCorp and Terra.
-We’re putting extra effort on Terra. As you may know, Terra consists of multiple zones that are quite different, like you would expect in any major city.
- Our networking team has been rocking it hard! They’ve made some strong progress on a variety of systems, including: Multiplayer Hangars, Ship and Missile Movement Prediction, Player Persistence, Universe Simulator, Chat, Emotes and more! They’ve also been building out the base foundation of the game’s network architecture.
- As some of you may already be aware, our Design team is also working on a new game mode, Pirate Swarm. This mode will allow players to engage against waves of enemy ships similar to Vanduul Swarm except that the opposing ships will be comprised of every flyable ship that we currently have in dogfighting. This will be a great way for folks to experiment and practice against human flyable ships that are piloted by AI.
- For the month of April, QA is looking towards more bug fix releases and testing the Arena Commander FPS module release.

außerdem wird das neue Damage Model noch erweitert/verbessert

ur engineering team is currently in the process of updating the actual system by which we apply damage and moving to a physically based system for the application of damage. What this means is that rather than each projectile (energy or ballistic) having a prescribed damage value against shields, hull plating, or components we are actually going to base the damage off the mass, velocity, and density of the projectile. Likewise on the ships we will be expanding the materials and the properties of their hull plating and shields to react in a proper way to the physical characteristics of the rounds impacting them. It is a very exciting change and one that we hope to be releasing in the near future, soon™.
 
[video=youtube;GFhemWr4nvk]https://www.youtube.com/watch?v=GFhemWr4nvk[/video]

:banderas:
 
Haut ihr mal noch weitere 99 Dollar hier und 100 Dollar da rein :lol:
Bevor die immer weitere Schiffe einbauen sollten sie vllt erstmal das Hauptspiel fertig stellen.

Bei wieviel Dollar sind wir mittlerweile? 60?
Und das einzige was geht ist bischen im Weltall rumfliegen, was jetzt wirklich nicht der Megaburner ist und im Hangar die Toilette vom Raumschiff benutzen?
Prima.
Ich sehe nur einmal im Monat, was da noch alles eingebaut werden soll. Vor 2020 wird da kein gescheites Spiel zum zocken bei rauskommen.
 
Haut ihr mal noch weitere 99 Dollar hier und 100 Dollar da rein :lol:
Bevor die immer weitere Schiffe einbauen sollten sie vllt erstmal das Hauptspiel fertig stellen.

Bei wieviel Dollar sind wir mittlerweile? 60?
Und das einzige was geht ist bischen im Weltall rumfliegen, was jetzt wirklich nicht der Megaburner ist und im Hangar die Toilette vom Raumschiff benutzen?
Prima.
Ich sehe nur einmal im Monat, was da noch alles eingebaut werden soll. Vor 2020 wird da kein gescheites Spiel zum zocken bei rauskommen.



xD.



Hab 25€ bezahlt und zahle keinen weiteren cent....


Die sind bei über 78 millionen. Im schnitt hat jeder ~90€ bezahlt also als hätte quasi jeder eine Collectors edition geholt.

Schon jetzt überzeugen die verschiedenen online spielmodi von einer großen zukunft.


Und dafür das dieses spiel quasi erst mitte 2013 in entwicklung ist ists schon reichlich ausgereift gameplay technisch :awesome:


"Das hauptspiel fertig machen" Ists ja quasi schon rumfliegen und andere leute wegpusten ist ja quasi das kernelement was fertig werden musste damit die weiteren schritte erfolgen können

Single Player kampagne braucht das grundgerüst (Da wird grad fleissig motion gecaptured) Die soll ja auch schon dieses jahr releasen (Episode 1 von 5 mit 10 von ~55stunden kampagne)

FPS kommt diesen Monat welches jetzt schon interessanter ist als sämtliche ego shooter die derzeit auf konsolen oder pc existieren

bis dann das persistente universum in der alpha released wird gibts also single player multi crew dog fight action in einigen spielmodi und bald
auch jede menge neue riesige maps :awesome:


aber als aussenstehender ohne ahnung von der ganzen sache würde ich vermutlich das selbe wie du denken ;) Ist ja auch schon mehrere male passiert das konsolero onlys hier unwahrheiten darüber verbreiten wollten. Evtl. kommt deine skepsis ja von den spezialisten ;)
 
Zuletzt bearbeitet:
hm, da haben ahnungslose schon besser versucht zu bashen, bei dem da oben habe ich nichtmal lust zu korrigieren :ugly:


im Testuniversum kann man jetzt auch die Geschütztürme der Super Hornet, Gladiator und Cutlass bemannen, dauert nicht mehr lange bis Multicrew :banderas:


in den Star Citizen Dateien findet man auch schon unveröffentlichte Musik:

http://3kv.in/~techbot/public/Star Citizen/Unreleased Music/

so :awesome:
 
Haut ihr mal noch weitere 99 Dollar hier und 100 Dollar da rein :lol:
Bevor die immer weitere Schiffe einbauen sollten sie vllt erstmal das Hauptspiel fertig stellen.

Bei wieviel Dollar sind wir mittlerweile? 60?
Und das einzige was geht ist bischen im Weltall rumfliegen, was jetzt wirklich nicht der Megaburner ist und im Hangar die Toilette vom Raumschiff benutzen?
Prima.
Ich sehe nur einmal im Monat, was da noch alles eingebaut werden soll. Vor 2020 wird da kein gescheites Spiel zum zocken bei rauskommen.

n ziemlicher shitpost, das weißt du selber.
bin übrigens bei 110 euro :brit:
 
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