DarkDevil
L13: Maniac
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- 17 Jun 2007
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5 zeichen
auf jedenfall weit älter wie 12
kugelblitz
multixero
stollentroll
etc. waren alle unter oder genau 12
du bist ne ausnahme,
eine nische
:v:
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
5 zeichen
auf jedenfall weit älter wie 12
kugelblitz
multixero
stollentroll
etc. waren alle unter oder genau 12
du bist ne ausnahme,
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und sind es heute immer noch? sorry, aber deine Logik ist nicht logischkugelblitz
multixero
stollentroll
etc. waren alle unter oder genau 12
und sind es heute immer noch? sorry, aber deine Logik ist nicht logisch
das glaube ich nicht, tim.das game wird denen nur noch gefallen weil nostalgie, kindheitsgame.
neue leute werden sich das teil nicht kaufen,
vor allem keine erwachsenen.
nur bis 12 jahre werden es zum ersten mal überhaupt holen
Hab mir Pikmin 1 vor zwei, drei Jahren gekauft. Über deinen Angebotsblog btw. Da war ich 20.das game wird denen nur noch gefallen weil nostalgie, kindheitsgame.
neue leute werden sich das teil nicht kaufen,
vor allem keine erwachsenen.
nur bis 12 jahre werden es zum ersten mal überhaupt holen
I'd noticed that the special Pikmin 3 mode being shown at E3 was running on a timer, which had reminded me that the main divide between the first and second Pikmin games was that the first ran on a 30-game-day timer and the latter did not. The latter removed most of the time pressure from the Pikmin formula. You couple explore the world of the new game forever.
Is there a timer in the main part of Pikmin 3? I asked Miyamoto. Should there be time pressure in a Pikmin or not.
"That's deep," Miyamoto said, in Japanese but without needing my question to be translated (he seldom needs that). "I personally am the kind of person that likes those sort of timer-based challenges. When you first play it, you're kind of nervous or feel pressured by the time. And, gradually, as you go back in and try it again, you seem to get calmer and are able to think more thoughtfully and work your way through a little bit better."
If you like that, I said to him, then surely that's what we'll get in Pikmin 3?
"With Pikmin 2 the development team tried to create that game with a lot of freedom," he said. (Remember, no overall timer in that game.) "This time, I am more forcefully sharing my opinion."
You'll kick that table over, I said, referencing the well-known Miyamoto-ism of metaphorically up-ending the tea table on his designers to shake up what they're doing and push them to improve.
Miyamoto laughed.
"After making this game, if they tell me it's old-fashioned, then maybe I'll retire."
That was a joke. At the expense of his December "retirement" debacle.
Miyamoto's not retiring. And it sure sounds like there will be time pressure in Pikmin 3.
das game wird denen nur noch gefallen weil nostalgie, kindheitsgame.
neue leute werden sich das teil nicht kaufen,
vor allem keine erwachsenen.
nur bis 12 jahre werden es zum ersten mal überhaupt holen
das game wird denen nur noch gefallen weil nostalgie, kindheitsgame.
neue leute werden sich das teil nicht kaufen,
vor allem keine erwachsenen.
nur bis 12 jahre werden es zum ersten mal überhaupt holen