Mighty No.9 [PS Vita & 3DS]

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Kamui18
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum
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Und soll laut Amazon.de am 30. Dezember 2015 erscheinen.

Das Problem ist einfach das spezielle/einzelne Personen in der Branche rausgepickt und "vergöttert" werden, dabei sind das alles Teamleistungen, deshalb enttäuschen die ganzen "Stars" auch immer so mit ihren neuen Spielen...

Gilt das auch für Hideo Kojima? :ugly:


:v:
 
Hat eigentlich schon wer die Demo gespielt?
Hab ich gestern gemacht, 3 Levels angezockt und eines beendet...

Das Leveldesign an einigen Stellen ist teilweise echt so "Mega Man X6 unfair", der Mighty No.3 Boss hat mir aber gefallen. Von diesem Dash-Upgrade System bin ich jetzt nicht so überzeugt, man bekommt dadurch so Powerups aber nur für eine gewisse Zeit. Ist halt komisch...
 
[video=youtube;EWxzI3M6W6U]https://www.youtube.com/watch?v=EWxzI3M6W6U[/video]
 
Weiß man eigentlich für was der zweite Screen der WiiU verwendet wird und wie bzw. ob sich z.B. WiiU- und PS4-Version grafisch unterscheiden?

Momentan habe ich die WiiU-Fassung vorbestellt, bin mir aber nicht sicher ob die für PS4 vielleicht nicht besser wäre?
 
Mighty No. 9 launches June 21 in North America and June 24 worldwide

Mighty No. 9 has completed development and will launch for PlayStation 4, Xbox One, Wii U, and PC in North America on June 21 and worldwide on June 24, developer Comcept announced.

Find a message from creator Keiji Inafune below.

To all of our backers and fans of Mighty No. 9,

Firstly, I would like to say again how sincerely sorry we are for how long we have kept all of our fans waiting. We are finally able to deliver some long awaited news regarding Mighty No. 9. We have now confirmed the following release dates for Mighty No. 9: June 21st 2016 (North America & Asia) and June 24th 2016 (World Wide). We understand that as a result of the various delays we have disappointed and let down our fans, but we are happy to finally be able to deliver the game to everyone who brought us this far.

With the game having “gone gold” we are in the last final stages of being able to deliver it into your hands, be that via your favorite retail outlet, or via digital channels.

Therefore the release date we are announcing is set in stone and there will be no further delays for the game.

Portable versions for PlayStation Vita and Nintendo 3DS will follow at a later point.

It has been almost three years since the start of our Kickstarter campaign, which was only made possible through the support of our backers and fans around the world. This is a project where everyone’s passions were combined in order to create something very special, and we are looking forward to delivering the final product to everyone who was involved. There can be no stronger connection between game creators and game fans.

Now that the dust has settled, we will be delivering Mighty No. 9 to everyone next month. How long will it take you to clear the main story on NORMAL? How many people are going to be able to clear MANIAC mode? What is going to be the fastest record for the time attack mode? We are looking forward to seeing the community answer all of these questions for us! Make sure to let us know your feedback and thoughts on the game through our SNS channels as you play the game. Your voices are what made this game possible, and we want to continue hearing what you think so that it may influence our future endeavors.

—Keiji Inafune

-Quelle
 
Ich hoffe mal, dass die PS Vita irgendwie/irgendwo/irgendwann eine physische Version erhalten wird, dann werde ich mir das Spiel vermutlich auch holen. Das Game sieht schon sehr schick aus! :)
 
[video=youtube;YngbHOz--oc]https://www.youtube.com/watch?v=YngbHOz--oc[/video]

:oops:
 
Grafisch schlechter als Mega Man X8 und das ist von 2004 :v:

Imo hätte man lieber 2D Sprites genommen aber naja...
Werds trotzdem spielen. :neutral:
 
Am besten ist das "Make the bad guys cry like an anime fan on prom night."
Ich versteh nicht, wie die mit diesem Satz das Spiel vermarkten wollen... Zumal sicher viele der Backer Anime-Fans sind xD
 
tumblr_o7qrysukn81tcfqdgo1_1280.jpg


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[video=youtube;4Vy4hpXh7aI]https://www.youtube.com/watch?v=4Vy4hpXh7aI[/video]

:v:

Mein größtes Problem mit dem Spiel ist zur Zeit die Tatsache, dass wenn man ein Dash-Angriff macht es stockt :/
 
[video=youtube;vLq6bvGqqpU]https://www.youtube.com/watch?v=vLq6bvGqqpU[/video]​
 
Der Witz ist, dass 4 Mio. $ verdammt wenig sind um so ein Spiel zu entwickeln.
 
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