Xbox360 Halo Reach

Soweit man das anhand er Scans beurteilen kann, siehts doch ganz gut aus...der typische Halo-Look ist erhalten geblieben :)

Mal auf bessere Scans bzw HD-Material warten...was man sieht gefällt schonmal ;)
 
- Assassination Kills
- 40 AIs gleichzeitig (+ "Dump-Enemies) = Epic battles
- Wetter-System
- externes Extra-Studio alleine für Gesichter
- erstmals Motion-Capture-Animationen in Vebindung mit Bungie internen Blending-Technologien
- stark verbesserte Engine (primär Lighting) - Halo 3 hatte 3 oder 4 dynamische Lichter gleichzeitig, Halo: Reach 20 - 40
- neue Wasserphysik
- riesige Landschaften dank neuartigen LoD-System
- neuer Gegnertyp ähnelt Jackal
- etwas düsterer, trotzdem bleibt es Halo
- weiter bin ich noch nicht ;-)
 
Zuletzt bearbeitet:
- Assassination Kills
- 40 AIs gleichzeitig (+ "Dump-Enemies) = Epic battles
- Wetter-System
- externes Extra-Studio alleine für Gesichter
- erstmals Motion-Capture-Animationen in Vebindung mit Bungie internen Blending-Technologien
- stark verbesserte Engine (primär Lighting) - Halo 3 hatte 3 oder 4 dynamische Lichter gleichzeitig, Halo: Reach 20
- neue Wasserphysik
- riesige Landschaften dank neuartigen LoD-System
- neuer Gegnertyp ähnelt Jackal
- etwas düsterer, trotzdem bleibt es Halo
- weiter bin ich noch nicht ;-)
Das ist schon sehr geil, aber mal schaun wie das Ingame rüber kommt :-D

Übrigens steht 20-40 ;)
 
hammer, sieht schon auf den Scans :o :o :o aus :aargh:

will gar nicht wissen wie brutal geil das erst Direct Feed oder gar in Bewegung aussieht... :)
 
Oooooooh das wird soo geil, ich werd mich so hypen lassen wie damals bie Halo 3, geilste zeit ever :D
Legendary(wenn es die geben wird) ist mir schonmal sicher!
Man, ich als Halo fan und das ist mein erster Post im Reach Thread, schande über mich...
 
Erste Zusammenfassung:

- We play as Spartan IIIs. Jorge is the only Spartan II on the team.

- Carter 259 and Kat 320 are the only members of their original squad.

- Jorge is a heavy weapons specialist.

- "Skully" now has a name, Emile 239. He's the silent type of the game.

- The sniper is called Jun 266. He's thoughtful and taciturn.

- We can customise the appearance of the Lone Wolf by a small degree. Awesome.

- The game is apparently darker than any of the other Halo games, even more so than ODST.

- Human Insurrectionists are possibly in the game

- Bungie have once again made the Covenant more dangerous and frightening, as they were in Halo 1.

- Covenant soldiers no longer speak English, they speak in their own languages.

- A new enemy like a Jackal has been introduced, named a "Skirmisher." They are deadly and cunning enemies that attack in packs, and flank secure positions.

- Graphics have been improved drastically, as proven by in-magazine comparisons.

- Elites are back, and are more ferocious than ever.

- Larger scale combat will be in Reach. Where only 20 AI at a time could be on screen in Halo 3, now over 40 AI and 20 vehicles can be present at a time.

- Scenes are more cinematic.

- Noble Team splits up at a point in the story.

- Health Bar is back along with energy shield.

- Single shot rifle like the Halo 2 E3 demo is in the game, named the Designated Marksman Rifle (DRM)

- Sniper, AR and Magnum make a return. Gun sounds are more realistic.

- Needler Rifle is in the game, a mid-range headshot capable weapon.

- Spike Grenades and Flame Grenades are out. Only frags and plasma remain.

- Helicopter Transport is called the Falcon.

- Civillian vehicles are now drivable.

- Fully stealthy gameplay is now possible.

- Assassinations are possible with a knife by holding down the melee button.

- Sprinting is now possible through an equipment like mechanic.
 
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