Battlefield 3 - PC Elite only

Du leuchtest bei ihm und er bei dir. Also ist es doch ausgeglichen? ;)

Jo, dann muss halt jeder mit diesem Noobvisier rum laufen. Dann bleibt es fair.
Mach ich aber nicht, dafür ist mir das Spiel zu hübsch, dass ich es mir mit dem Kack-Anfängervisier zerstöre.
Ich bleibe beim US-Holovisier! Und bis ich das frei gespielt habe, kommt nur Iron Sight in Frage!
 
das "noob" visier bringt nix wenn man auch sonst nicht zielen kann
zudem ist es in "nahkampf" situationen total unbrauchbar
 
Im Fernkampf ebenfalls. Bringt nur auf mittlere Distanz was oder gegen Leute, die irgendwo rumliegen. Meiner Meinung nach ist der Nutzen natürlich da, aber nicht so übermächtig. Aber meiner Meinung nach können sie es entschärfen, oder Perks dagegen einbauen.
 
es ist doch so...

fishermans-friend.jpg


:happy2:
 
Im Fernkampf ebenfalls. Bringt nur auf mittlere Distanz was oder gegen Leute, die irgendwo rumliegen. Meiner Meinung nach ist der Nutzen natürlich da, aber nicht so übermächtig. Aber meiner Meinung nach können sie es entschärfen, oder Perks dagegen einbauen.
es wird einfach extrem problematisch mit dem ding geradeaus zu zielen, da es doch das einzige visier ist, das nach rechts und links verzieht oder?
 
Daaaaaaaas Ding ist lächerlich xD
Grad auf Caspian Border einfach oben auf Hilltop hingelegt und die Gegner quasi tot gespottet und Hitmarker verteilt und das als Pionier... Geht mit den anderen Klassen bestimmt noch ein Stück besser :ugly:
 
Der Patch ist große klasse:

-kein Stuttering mehr
-Maus fühlt sich deutlich geschmeidiger und direkter an (habe RAW-Input auf on)
-wesentlich bessere Performance
-beim IRNV hat es immer einen Schritt nachgelaggt, wenn man stehen blieb und ist nun weg
-man hört offenbar nun sehr gut Fußschritte (Seine)
-schwarze Camo hilft offenbar gegen IRNV (mir bei einem Engi aufgefallen, wo nur Weste geleuchtet hat - ein Default Engi hat voll geleuchtet ;))
 
also flashlight auf lange distanzen abschwächen und irgendwas mit den infarot ding machen. ich nutze es auch, aber es imo schon cheaten in gewisser weise ;)
 
wirds die Tage mal wieder gestartet :)

hier nochmal die ganzen Patchnotes

---- Client-Side Changes:

-- Visuals, Stability and Performance Fixes:

• General performance and loading time improvements
• “Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations
• Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards
• Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.
• Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions
• Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).
• Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards
• Improved loading times for certain textures
• Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS
• Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

-- Balance and Gameplay Adjustments (PC)

• Fixed a problem with high speed mouse movement
• Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large
• Added back EOR sound for SQDM and TDM
• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position
• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)
• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM
• Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun
• Fixed a problem with revived players not suffering suppression
• Fixed a problem with the camera when being revived in COOP
• Added joystick deadzone setting
• Fixed sound for when climbing ladders
• Fixed an issue with some weapon sounds in first person
• Fixed a swim sound loop error
• Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry
• Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.
• Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.
• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.
• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.
• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.
• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.
• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.
• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.
• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.
• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.
• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.
• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells
UI Changes (PC)
• Added round duration and ticket summary at EOR
• Advanced squad polish – should be more intuitive
• Significant changes to the Join Squad functionality (see below)
• Fixed a problem regarding keybindings while playing
• You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

---- Server Update Highlights

• EOD Bot exploit fix
• Several crash fixes
• Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings
• Improved team kill kick configuration
• Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings


-- Share your profile and stats with new Battlelog functionality

• Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter
• User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL
• Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server


-- Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update

• Removed FIND ME A SQUAD option
• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members
• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM
• Disable Privacy flag when 1 man squad
• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player
• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen
• Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line
• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text


-- A detailed look at Squad refinements

A detailed look at Squad refinements

Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates.

First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen.

For PC, you are now able to highlight the various Squads and select which one you wish to join by selecting a Squad and then clicking the Join Squad button. Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list.

After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join.
 
wenn ich nach hause komme, werd ich mal den Patch laden. Außerdem hat AMD noch einen Catalyst 11.11a Performence Treiber veröffentlicht. Hierbei handelt sich um einen Beta Treiber und kann Probleme verursachen. Bei diesen Treiber wurde ein Problem mit BF3 behoben.

Battlefield 3

o Resolves intermittent corruption seen when playing the game at specific camera angles

Downloadseite: AMD Catalyst 11.11a Performence Treiber

PS: Außerdem werden Probleme bei Rage, Skyrim und beim noch nicht erschienen Batman: Arkham City behoben.
 
Daaaaaaaas Ding ist lächerlich xD
Grad auf Caspian Border einfach oben auf Hilltop hingelegt und die Gegner quasi tot gespottet und Hitmarker verteilt und das als Pionier... Geht mit den anderen Klassen bestimmt noch ein Stück besser :ugly:

Um so mehr man darüber nachdenkt, um so mehr No-Go ist das Ding eigentlich.
Verstehe gar nicht, wie man als eingeschworener Shooter Spieler so etwas gut finden kann.
Allein schon wenn man sich mal den Screen von PlayerOne anguckt, merkt man, wie dicht das Teil solcheln Modelhacks kommt. Der einzige Grund, warum es kein Cheat ist, ist der das es alle nutzen können. Aber ich kann mir schon denken, warum man das Teil gut findet und es verteidigt...

Ich weigere mich dieses Visier zu benutzen, allein schon weil es so albern unrealistisch ist!
 
Hab weder Taclight noch IRNV bisher einmal benutzt :brit:

Ich selbst bevorzuge auch auf jeden Fall den schweren Lauf! Habe aber mit dem Taclight an sich kein Problem. Wenn es abgeschwächt wird, habe ich da auch kein Problem mit. Aber dieses IRNV ist einfach absoluter Bullshit. Mal wieder etwas, das in Spiel musste, damit auch ein Bilndes Huhn mal wieder ein Korn findet.

Es ist so banal. Infrarot-Nachtsicht! Wenn man sich das mal so üblegt, ein Nachtsichtgerät verstärkt das Restlicht. Sowas ist tagsüber total unbrauchbar. Und Infrarotsicht, kann wärmequellen auch nur ausmachen, wenn diese sich von der Umgebung unterscheiden. Auf Karten wie OP Firestorm und Kahrg Island könnte man mit Hilfe der Thermografie eventuell noch Auspuffgase von Fahrzeugen ausmachen, aber das ein Mensch dort leuchtet wie ein Christbaum ist einfach albern.
 
Es geht nicht um Realismus, sondern um Gameplay. Was immer diese Vergleiche sollen. Es ist nunmal ein Spiel oder beschwert ihr euch demnächst, dass oft ein Headshot nicht reicht zum Killen oder überhaupt wieviele Kugeln man aushält? :rolleyes:
 
Zurück
Top Bottom