Comic Avatar - The last Airbender!/Legend of Korra

Wieso nicht? Korra und Asami kommen aus der Spiritworld wieder und ab da geht es mit dem Comic weiter. Ist halt ähnlich wie die Comics von TLA.

Is The Legend of Korra Season 5 Happening?

No. But, like The Last Airbender, the series will continue as a graphic novel by Dark Horse and it’ll be written by Michael Dante DiMartino who basically wrote the stories for The Last Airbender, its on-going graphic novels and The Legend of Korra TV show.

in der news steht nein. ich kann mir nur denken, dass er ein richtiges ende machen will und das wars.
 
in der news steht nein. ich kann mir nur denken, dass er ein richtiges ende machen will und das wars.

Ich glaube das ist halt sehr unschön formuliert. Es gibt keine season 5 als tv version, sondern nur ein comic, der die funktion einnehmen wird, wie bei tla damals. Weiter unten steht ja, dass die geschichte direkt weitergeführt wird.
 
For the first time, Avatar: The Last Airbender - The Complete Series is going to be released on Blu-ray disc in full 1080pHD, coming May 1st, 2018.
This is really exciting news! A few months ago, Nickelodeon finally released ATLA in 1080p digitally, and not only that but it was a true higher definition render of the series than what we had before, not just an upscale. Now, we’ll be able to see that 1080p release in the best quality possible on Blu-ray, which offers much higher bitrate and less compression than digital.

The news comes from this Best Buy product catalog posting, just in time for the ten-year anniversary of the show’s end this July!
http://korranews.com/

Endlich, wurde auch mal zeit.
 
niiiiiiiiice. Kyoshi war ein beast. mal gucken was es da zu erzählen gibt. bestimmt so ein bisschen GoT im Avatar Universum :awesome:
 
Zurück
Top Bottom