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Xbox One Xbox One

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller finley
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum

XBOX ONE ohne DRM & Co. Holt ihr euch jetzt eine Xbox ONE?


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Nicht offen für weitere Antworten.
Ist die Geschichte mit der beispielhaften McDonalds Werbung in Verbindung mit Next-Gen Konsolen nicht sogar aus einem Sony-Patent entliehen? Meine das mal gelesen zu haben. Würde sich beim Streaming über Gaikai ja anbieten um den Service zusätzlich finanzieren zu können.

Ich hab sowieso kein großes Problem mit Werbung im Dashboard oder in Zusammenhang mit bestimmten Titeln. Aber kann die Aufregung einiger natürlich auch nachvollziehen, da wir für Onlineservices ja auch bezahlen.

Ich binauch gespannt wie man den HDMI Input zum Beispiel im Zusammenhang mit der 360 nutzen wird. Darüber hatte Major ja geschwiegen ;)
 
das neue Epic Game wird wohl auch ein Online Spiel:

Overview:

Would you like to be responsible for designing the systems that will be integral to the success of one of our next great games? Work with a small team taking a new project from pre-production through release or jumping into a project already in development? Work with the tools and technology that are shaping the next generation of games? Or maybe be a part of creating something Epic? If you answered ‘yes’ to any of those questions we would like to talk to you about joining our team, where everything we do is Epic.

Epic Games is looking for a Systems Designers to join one of two projects. One of the teams is working on an unannounced competitive online action game that includes player progression, heavy itemization, and a dynamic economy; the other is for Fortnite. In either of these roles you’ll be working on the biggest most important systems and will have a hand in designing everything from economics and itemization to balancing combat mechanics. You’ll be responsible for general design, balance, rules, interface, etc. and will play an integral role in defining the outcome of the project.
Qualifications:

The ideal candidate will have the following:

Passion for game and systems design, and the desire to work with the biggest data sets possible
Experience and Passion for building and/or playing Shooters, MMO’s, RPG’s, or RTS games
Excellent math and analytical skills
Ability to work well within a team environment
5 plus years in a design role
Demonstrated experience with advancement, itemization and progression based systems
Experience developing best practices on building scalable and maintainable systems and be comfortable educating others as to their value
Experience with competitive multiplayer balance a plus

https://jobs-epicgames.icims.com/jobs/1233/job
 
Zuletzt bearbeitet:
Hätte ich auch lieber und dann auch mit neuem Gameplay bitte.

Wobei am liebsten wäre mir Unreal 3.
 
Ich frag mich ob wir zur Comic Con (18.Juli.2013) was neues zur Xbox One hören, bis August mag ich nicht wirklich auf neue News warten :D

Heute neuen Subwoofer für meinen 5.0 bestellt, jetzt kann Next-Gen kommen :lol:
 
Watch Dogs on Xbox One will have a more dynamic city compared to Xbox 360, PS3 and PS4
http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=13270

In nen anderen Interview meinte der gleiche Typ auf die Frage ob die PS4 die bessere Version bekommt
The Xbox One is a powerful platform, as of now we do not foresee a major difference in on screen result between the PS4 and the Xbox One.

Also schon gleich von anfang an einen unterschied auch wenn nicht groß.
Aber in 2-3 Jahren wenn die currentgen Versionen die neuen Konsolen nicht mehr aus bremsen werden wird der Abstand sicher größer :D
 
Was wird denn das schon wieder in der Xbox-News zu den Namensvorschlägen? Sorry, das ich das sagen muss, aber es wird hier wirklich immer peinlicher.

EDIT: War wohl ein Fehler von den Newsschreiber. Deswegen dachten viele es handle sich um die Xbox One. Habe schon gedacht, die würden die News nicht richtig lesen
 
Zuletzt bearbeitet:
In nen anderen Interview meinte der gleiche Typ auf die Frage ob die PS4 die bessere Version bekommt


Also schon gleich von anfang an einen unterschied auch wenn nicht groß.
Aber in 2-3 Jahren wenn die currentgen Versionen die neuen Konsolen nicht mehr aus bremsen werden wird der Abstand sicher größer :D

Also ich nehm lieber die Version mit verbesserter Interaktion / dynamischerer Stadt als ein paar Pixel mehr. Huch die Cloud wird zum Vorteil ^^
 
Also ich nehm lieber die Version mit verbesserter Interaktion / dynamischerer Stadt als ein paar Pixel mehr. Huch die Cloud wird zum Vorteil ^^

Hm nein, waren wohl doch nur Träumereien von Guay. ;)

Former programmer Dominic Guay is a senior producer at Ubisoft Montreal working on eye-catching cross-generation game Watch Dogs. For Watch Dogs, due out later this year, the cloud has come too late to be used. But Guay dares to imagine how it may be harnessed in the future.

He says there are parts of a game that don't need to run at exactly the same refresh rate as inputs or graphics, for example, which he describes as "very close" to the gameplay.

"While we play multiplayer games there is latency. If you play a game of Watch Dogs with me, I know where you are and I see you, but there's latency in setting that position. So suppose you were an AI, and the decision to make you move was run elsewhere. There would be the same latency. If you think about it, it's not different than you holding the controller when you're playing multiplayer.

"It might allow someone to use one dedicated machine just for on AI. What kind of AI could I do with that? That's interesting."

Guay points out that his ideas are theoretical and must be tested before they can be considered appropriate for game design, but he's convinced there's more to the cloud than press release doublespeak.


"The way a tree reacts to weather, it's physics, right?" he says. "It's bending materials. Well, what if I could run that on the cloud? It doesn't need to be fully synced. There are occasions where there will be an advantage, but it's clear in the short term there's plenty of power within the machines. That's where our engineers are working."

Quelle:

http://www.eurogamer.net/articles/2...000-server-cloud-but-what-do-developers-think
 
OK, na dann bin ich mal gespannt was dabei rauskommt - schon mal schön zu hören, dass ein Dev Vorteile in der Cloud sieht ^^
 
wurde mal wieder ein entwickler gebeten, sich positiv zur cloud zu äußern?
 

Das sind doch Statements zu verschiedenen Aspekten des Games.

Hier sagt er ganz klar, dass sie die Dynamic der Spielwelt bei der ONE-Version weiter treiben werden, als bei den anderen Versionen.

For example, we’re able to simulate the water in full 3D, if you go on a boat the waves that form will affect other boats. We’re also able to spend more time giving brains to the other people on the streets so that they can basically be smarter, and there can be more of them. It’s what I call dynamism; basically, the way the city reacts to you, we are able to push further on the Xbox One.
 
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