Wii Wii - Games (nur Spiele)

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orbit schrieb:
vielleicht wird es ja ein Rhythm and Shoot.Handlung: Heavy Metal/Hip Hop Terroristen gehen in eine Diskothek und nehmen die Leute als Geiseln, der Protagonist muss ohne erkannt zu werden tanzend einen nach dem anderen Terroristen ausser Gefecht setzen, dabei muss man immer im Beat des DJs bleiben. Mögliche Titel "Panic at the Discothek" oder "last night a DJ saved my life"

Solche beknackte Ideen fehlen der Branche! :D
Wäre wirklich genial ein solches Spiel zu spielen!

Frag doch mal einige Studios ob sie sowas machen wollen! :)
 
orbit schrieb:
vielleicht wird es ja ein Rhythm and Shoot.Handlung: Heavy Metal/Hip Hop Terroristen gehen in eine Diskothek und nehmen die Leute als Geiseln, der Protagonist muss ohne erkannt zu werden tanzend einen nach dem anderen Terroristen ausser Gefecht setzen, dabei muss man immer im Beat des DJs bleiben. Mögliche Titel "Panic at the Discothek" oder "last night a DJ saved my life"

gekauft :lol:
 
würde ja auch die "Killerspieler" ins rechte Licht rücken

O-Ton Stoiber: "Killerspieler sind verdammt gute Tänzer"
 
EA veröffentlicht MySims für Nintendo Wii und DS

Köln, 26. Februar 2007 – Electronic Arts veröffentlicht Ende 2007 eine neue Sims-Reihe speziell für die Konsolen Nintendo Wii und DS. Bei MySims wird das traditionelle Sims-Gameplay die besondere Steuerung dieser Plattformen angepasst.

Der Spieler bewegt sich in einer lebhaften kleinen Stadt, in der er seiner Kreativität freien Lauf lassen kann. Mithilfe von Bausteinen, einzigartigen Designs und kreativen Werkzeugen kann er Möbel und Geräte entwerfen, neue Häuser und Geschäfte bauen und die gesamte MySims-Landschaft neu kreieren.

„MySims bietet eine kreative Spielerfahrung, wie man sie noch nie zuvor auf einem Videospielsystem erlebt hat”, so Executive Producer Tim LeTourneau. „Ist die Stadt voll von gruseligen, mysteriösen Einwohnern oder mit Gelächter und fröhlichen Gesichtern lebenslustiger Sims erfüllt? Der Spieler hat die Wahl.”

MySims präsentiert eine niedliche Besetzung an skurrilen Charakteren, während es gleichzeitig die Kreativität, die spielerspezifischen Einstellungen und das klassische Sims-Gameplay mitbringt. Die Spieler gestalten ihren Sim ganz individuell und können so ihren persönlichen Stil in das Spiel integrieren. Freischaltbare Kleidung, Haarschnitte und Accessoires bieten unendlich viele Möglichkeiten und sind mit keinem anderen Sims-Spiel vergleichbar. Auch das Design von MySims wurde speziell für Nintendo DS und Wii angepasst.

EA Announces MySims Created Especially for the Wii and Nintendo DS Platforms

Popular Video Game Series Embraces Player Creativity, Customization and Personal Expression Through a New, Delightful Cast of Characters

CHERTSEY, Surrey- (February 26, 2007) Electronic Arts announced today that the company is developing MySims™, the first game in a revolutionary new line from the developers of the blockbuster franchise The Sims, designed especially for the Wii™ and Nintendo DS™ platforms.

MySims introduces a charming cast of whimsical characters while delivering the creativity, customization and classic open-ended gameplay that has enchanted Sims players worldwide. Players begin by creating their own toy-like Sim that reflects their personal style and attitudes. From pig-tails and baseball caps to dreadlocks and Mohawks, the options are endless and the style is unlike any Sims game to date. By unlocking cool new clothing, hairstyles and accessories, players explore the game’s incredible depth of customization and expression… and the characters are just the beginning!

Transforming the traditional Sims gameplay for the Wii and Nintendo DS platforms, MySims moves the player to a delightful but disorganized town where – thanks to the easy and unique controls – they can re-shape everything and make it their own. The town is rundown, but the player can make it much more dynamic. Using a selection of building blocks, unique patterns and engaging creativity tools, players can design furniture and appliances, architect new homes and businesses, and re-define the entire MySims landscape!

As players explore and build up the town, they will get to know dedicated, long-time residents like the always-busy Mayor Rosalyn P. Marshall and Buddy – the mostly-lazy hotel Bellhop. Once things start to look up, they’ll meet and choose from a variety of colorful, would-be residents. Will they build a restaurant for Gino Delicioso the Italian Chef, or will they help Ocean Breeze set up his Yoga studio instead?

Design is everyone’s domain in MySims. From building a new Pizza Oven for Gino to putting the finishing touches on a new roof for Buddy’s busy hotel, each completed task will help the town grow. As it expands to new areas, players will receive special building blocks, decorations and patterns which help customize their unique creations. From furniture and buildings to the town as a whole, every choice informs how residents and visitors feel and behave.

“We want MySims to provide a creative play experience like never before on a video game system,” said Executive Producer Tim LeTourneau. “By giving players the tools to create literally any kind of world they want in MySims, we’re reinforcing the idea that the players create the magic. Will the town support a plethora of spooky, mysterious townsfolk – or buzz with the laughter and smiles of fun-loving Sims? It’s your call! In MySims, what players make… makes all the difference!”

MySims will be available for the Wii and Nintendo DS platforms in Autumn 2007.

About MySims


MySims is the first game in a revolutionary new line from the developers of the blockbuster franchise The Sims™, designed exclusively for the Wii and Nintendo DS platforms. Explore a whole new world that’s yours to transform with MySims. Socialize with the locals and uncover all sorts of useful and surprising treasures hidden throughout the town. Accessible and intuitive controls make it enjoyable to create Sims, build their homes, and interact with other Sims and their world. For more information check out www.Mysims.com


About Electronic Arts
Electronic Arts Inc. (EA), headquartered in Redwood City, California, is the world's leading interactive entertainment software company. Founded in 1982, the company develops, publishes, and distributes interactive software worldwide for videogame systems, personal computers, cellular handsets and the Internet. Electronic Arts markets its products under four brand names: EA SPORTSTM, EATM, EA SPORTS BIGTM and POGOTM. In fiscal 2006, EA posted revenue of $2.95 billion and had 27 titles that sold more than one million copies. EA's homepage and online game site is www.ea.com. More information about EA's products and full text of press releases can be found on the Internet at http://info.ea.com.

Electronic Arts, EA, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, POGO, MySims and The Sims are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. Wii and Nintendo DS are trademarks of Nintendo. All other trademarks are the property of their respective owners.
 
Erster Bilder... :rofl3:

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Lego trifft Playmobil...
 
omg was haben sie aus sims gemacht :o :shakehead:

wenn sie schon unrealitische charaktere benutzen wollen, das lieber miis, anstatt den lego/playmobil verschnitt.
 
Wisst ihr was mich viel mehr bei den Bildern aufregt, als diese knuddel wuschel puffel Männchen?
Das ist das Aliasing.
Boah das Spiel ist nun wirklich kein Grafikperle, aber es dann nicht mal mehr zu schaffen eine vernünftige Kantenglättung hinzubekommen ist schon peinlich.
Wehe das sieht im Spiel auch so aus....obwohl kaufen tue ich es mir eh nicht^^
 
"SCHNELL SCHNELL, lasst uns Geld machen!!!!!!"

"Aha...und was produzieren wir?"

"Mhhh lass ma MySims basteln"

"Geht klar Chef, ich schick ihnen das fertige Spiel dann übermorgen zu. Hab Zuhause eh noch ein DS Develop Kit rumliegen"

:rolleyes:
 
Whä! Gut das ich mit Sims nie was anfangen konnte...Wenn mal an das Spiel rannkommen, versuche ich immer alles zu ruinieren. Lasse verschiedene NAchbarn mit verschiedenen PArtner in die Kiste steigen, setzt die Küche durch unglaubliche Kochkenntnise in brand und hab nix zum löschen da...etc. hmmmm..wie in dem Spiel wohl der Sex aussieht?...Logo Sex...lol
 
Ehrlich gesagt, ich find das Spiel bisher nice, die Idee dahinter zumindest^^
Könnte was werden. Die Grafik würde mir so genügen, nur das Aliasing ist noch deutlich zu stark.
 
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