Sleeper
L20: Enlightened
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- 6 Jan 2005
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Nicht werden...du bist es
It was a team decision! A lot of the motivation for it came from the feedback that we had at conventions, with both players and press expressing sadness when they saw the dogs die. We agreed that none of us wanted to see dogs dying in the game, and just made them run away instead.
We're definitely interested in supporting Wargroove with updates, though for the timebeing we're taking the feedback from all our players on board and seeing what people most want to see. This may come in the form of additional map content, but right now we want to stay flexible and do our best to improve the areas important to the most players.
We're definitely going to be supporting the game down the line, we've got a bunch of free content planned already and we're working on a bunch of quality of life improvements. There isn't a way to add more filters beyond the ones currently in the game, however when you view a map you can look at "more from this user."
There will be DLC can't tell you quite what we're planning yet!
Lots of post launch support! Quality of life fixes coming soon, we've heard you all there. Free content updates are planned too.
Look for quicker skipping of battle cutscenes, an option for faster map movement locked on by default, online play with bots, some tweaks to fog of war, and some other bits and bobs.
I think hearing back all the positive feedback in response to Wargroove's puzzle mode. After we'd settled on what the concept of the mode would be, it was one of the few parts of the game where it ended up being just me working on it. It was really fun watching Tiyuri and Amzeratul sit down and playtest the maps I'd been building, racking their brains but still utterly engrossed. I'd been terrified that I'd made them too hard , but from the feedback since launch, people seem to be really enjoying it!
I know a lot of people are asking for full voice acting, but I actually love that it's just little soundbites that pop in now and then, it allowed us to up the production quality of a pixel art game without divorcing ourselves from the aesthetic.
Wargroove is built on top of an engine designed for general 2D games, and is not exclusively designed for strategy games. We're also using this engine for our future projects developed in-house.
Cross-play is made possible by routing all network traffic through our independent servers, which handles authentication and data transmission.
When designing Wargroove, we tried to make the game more dynamic and less grindy than some matches on Advance Wars could become. That was one of the primary motivations for introducing commanders in the field, and for changing how building capturing works, compared to those classic games. The introduction of critical hits is my personal favourite addition to the formula, and makes the positioning of units all the more interesting.
The online aspects of the game were probably the biggest challenge. The things that we had to deal with included cross-network multiplayer requirements, hosting independent servers, security, content sharing, handling timers for realtime matches over an asynchronous infrastructure, controlling AI, and many more details! The work on all of this involved most of the programming team (there's four of us) in some way or another.
Kann ich so bestätigen versuche sie teilweise anhand der Helme zu erkennen.
Kannste auch „spulen“Hab jetzt mal die "kampfanimation deaktiviert" auf dauer etwas LW
Geht mir genauso
Kannste auch „spulen“
Teils echt happig das game
Das lustige....ich spiels schon fast den ganzen sonntag
Grad hab ich eine mission gemacht wo ich beim gegner immer gespult habe.also auch seine zügeI know , aber dauerhaft spulen ?Musst ja trotzdem 2-3 sek die taste drücken jedesmal . Dann einfach deaktivieren.
Find ich sogar recht angenehm.
Schon eigene maps gebaut ?
Grad hab ich eine mission gemacht wo ich beim gegner immer gespult habe.also auch seine züge
War ok
Nop noch nicht
Du schon?!
Haha ja ich weiß auch noch nichtNe , denke werd da auch nichts machen.
Bin da immer etwas unkreativ ^^
Bist du da mittlerweile schon @Kantholz?Hat jemand Tipps für Akt 3 Mission 3?
Ich glaube ich übersehe eine Möglichkeit, denn derzeit werde ich einfach nur überrannt wenn ich etwa die Mitte der Karte erreiche.
Das ist doch nicht negativ?!Das Spiel ist relativ schwer. Ich hab am Schwierigkeitsgrad nichts geändert aber mittlerweile hab ich dann doch schon größere Probleme, eine Mission beim ersten Mal erfolgreich abzuschließen. In der aktuellen Mission war es bisher so, dass sie mich eigentlich ziemlich klar überrant haben und ich nahezu chancenlos war. Im ersten Anlauf wurde Mercia besiegt, weil ich mir ihr wieder zu offensiv war, im zweiten Versuch war es meine Burg, die eingenommen wurde. Ich wurde immer weiter zurückgedrängt und hatte auch irgendwann nur noch wenige, schwache Einheiten. Das ist leider etwas, was es bei Indies öfters zu geben scheint, dass sie ziemlich schwer sind.
Man kann den stil mögen oder nicht,faulheit ist hier das falsche wort- Die Grafik: Dass Indies nicht das Budget für Witcher 3 - Grafik haben ist klar aber dieser SNES-Paint-Pixelbrei sollte heute einfach nicht mehr sein. Das ist nicht schön, das ist nicht künstlerisch, das finde ich einfach nur hässlich und zeugt für mich von klarer Faulheit.
Das ist doch nicht negativ?!
Stell die Schwierigkeit doch einfach für dich passend um. Gibt umfangreiche Optionen dafür.Doch, für mich ist das negativ. Ich zocke nicht so viel und bin deswegen auch nicht so gut und habe nicht das Durchhaltevermögen, mich da so tierisch reinzubeißen. Ich bin eher der Kandidat, der die Mission noch zweimal versucht und wenn es dann nicht klappt, eher frustriert aufgibt und das Spiel nicht mehr anfängt. Es kommt auch hin und wieder vor, dass ich ein Spiel starte und nach dem ersten Fehlschlag gleich wieder aufgebe und aufhöre.
Die Zeiten, in denen ich mich quasi pausenlos in meiner Freizeit mit Videospielen beschäftigt habe, sind schon sehr, sehr lange vorbei.
Ja, ich habe jetzt eine Taktik gefunden die funktionieren sollte, auch wenn ich jetzt trotzdem noch 3 mal mit der Taktik gestorben bin. War aber jedes mal knapp