Threeway battle: Gears of War 2 vs. Resistance 2 vs. Killzone 2

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Darji
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum

Wer wid diesen Kampf gewinnen?


  • Stimmen insgesamt
    358
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Gamesradar Einschätzung der 3 Kontrahenten.

Gears of War 2 - Xbox 360
Charlie Barratt
This sequel doesn't just stick with the successes of the first game - it supersizes them. The enemies are scarier, with Locust armies swarming the screen, some of them skyscraper-sized. The world is grittier, with entire cities in danger of utter destruction. The multiplayer is crazier, with never ending modes like Horde. Most importantly, the gore is, well, gorier. Who can say no to bloody chainsaw duels, rotting meat shields and torque bow decapitations? Bigger, better and more badass indeed.
Score: 10

Killzone 2 - PS3
Eric Bratcher
Finally, a PS3 game worthy of the "Killzone" name! Just be glad the name isn't "Resistance" or "Gears of War", because then this would totally fall short. It's boring, from the all-gray graphics to the level design (hey, another warehouse!) to the set pieces, which involve such exciting things as blowing up a small bridge or opening a very large door with a hand crank. Yes, it's chaotic like a real war zone, but being a poor man's Call of Duty just isn't going to cut it.
Score: 6

Resistance 2 - PS3
Stephen Pierce
We’re in a wooded place. There are things that look like lumber mills. There are wooden shacks. We’re online. We’re team deathmatching. The first thing I notice is the sheer size of the place. After respawning it seems to take quite a bit of running to find the fight again. I say running, but it’s more like walking fast. Point is, it takes a while. But once you’re neck deep in bullets, grenades and other pain inducers it’s suitably hyper-frantic. Looking left/right up/down is rapid and the gun I have (a chunky space machine gun of some sort) is aggressive in its roar, and the sheer rate it coughs out lead. Very satisfying. Enemies take a middling amount of damage before keeling over. More than COD4, less it seemed than Halo 3 – a pretty good balance. I play a kind of Domination type game where you have to hold the opposing teams’ base, represented by a pylon thing beaming light into the sky. Wading into the opposition gunning while constantly hitting X to jump around is an effective technique. I also see bubble shields (reminiscent of Halo) and I earn an invisibility perk quickly too. It’s very easy to pick up and while the targeting and sense of actually hitting something or someone is not as refined as COD4, it moves at a fair pace and seems at first play to be an improvement over the first game.
Score: 8

http://www.gamesradar.com/f/e3-08-why-wait-e3s-biggest-games-reviewed-now/a-2008071517634426021/p-2

:angst:
 
tja dachte schon das killzone kaum besser wird als der vorgänger,ausser hui grafik nix dahinter,ein typischer blender.
Resistance 2 hatte ich auch vor Kz2 gesehn,und Gears2 wird wieder der king werden.
 
Zum Glück haben deine Worte kein Gewicht, abgerechnet wird eh wenn die Spiele erschienen sind, aber ich wette dann hypest du schon wieder das nächste Game in deinem krankhaften Wahn. :)
leute mit einer Penis Signatur kann man eh nicht erst nehmen. Oder es in einer Sprache auszudrücken, die du verstehst:

mimimimimimi


Nur weil gamesradar so einen stuß schreibt, muss es nicht stimmen. Ich kann dir genauso gut IGN und auch gamespot impressionen geben, die alles andere auf der E3 wie einen furz ausehen lassen würden^^
 
Klar, Killzone 2 wird das "Grau" vorgeworfen - und Gears nicht. Thema erledigt ...


Ily:


Du weißt offenbar nicht wovon Du redest. Denn das erste KILLZONE war genau anders als wie Du es beschreibst. Denn es war ein gutes Game mit einer relativ verhunzten Technik/Grafik.


Grequaid

...in deinem krankhaften Wahn.

Was soll denn das jetzt bitte?
 
Die Einschätzung von Killzone2 spiegelt doch genau das wieder, was sich jeder objektive Gamer oder erfahrene Shooter-Fan bei den Vids denkt: Grau, lahm und uninspiriert - der perfekte Blender. Bin gespannt ob der Erstling noch unterboten wird. :)
 
leute mit einer Penis Signatur kann man eh nicht erst nehmen. Oder es in einer Sprache auszudrücken, die du verstehst:

mimimimimimi

1. Zeige mir einen Post wo ich mimimimi geschrieben habe!

2. Schön das du auf meine Sig lenkst, die ist nämlich genau so hohl wie deine. ;)


PS: Zu 1, die Trefferquote ist so hoch wie bei deinen Vorraussagungen bzgl Konsolen. :lol:

@Terminator

Man wird wohl noch die Wahrheit sagen dürfen, siene Posts bzw sein ganzes Verhalten hier im Forum haben krankhafte Züge oder er weiß es halt nicht besser, kA. :(
 
1. Zeige mir einen Post wo ich mimimimi geschrieben habe!

2. Schön das du auf meine Sig lenkst, die ist nämlich genau so hohl wie deine. ;)


PS: Zu 1, die Trefferquote ist so hoch wie bei deinen Vorraussagungen bzgl Konsolen. :lol:

@Terminator

Man wird wohl noch die Wahrheit sagen dürfen, siene Posts bzw sein ganzes Verhalten hier im Forum hat krankhafte Züge oder er weiß es halt nicht besser, kA. :(
Ich sagte ja auch, die du verstehst nicht das du sie auch schreiben kannst :P

@Daumenlutscher: Nein tut sie absolut nicht, denn Wer Killzone als Grau bezeichnet, hat absolut keine Ahnung. Killzone hat mit abstand die besten Effekte. Sei es das geniale lighting oder die Raucheffekte etc.

Und nochmal es ist immernoch das gleiche Level, dass auch 2007 gezeigt wurde nur diesmal durften sie es weiter spielen^^

ich zitiere mal IGN und das war vir der MP Enthüllung^^

Auschnitte:

US, July 15, 2008 - The last time I got my hands on Killzone 2, it was during Sony's judges event in Los Angeles and I took Sev up against a ton of Helghast attempting to overtake our convoy. I crash landed, pulled off some sick headshots, fired a rocket launcher, and used Sixaxis to twist a wheel to open a door. All in all, it was a good demo. When I picked up the controller in Sony's Los Angeles Convention Center this afternoon, I was a bit letdown to find out that I'd just be continuing the level I stopped in a few months ago.

Little did I know my socks were about to be knocked off.

I moved the team forward, and eventually came into what would become the greatest Killzone 2 battle I have ever played

I realize that I'm in the enviable position of getting to paid to play top-shelf games time after time, but sometimes, no matter how good a game is, it can get stale. You get to a point where you don't feel wowed anymore and just want to be done with it. That hasn't happened here. Every time I play it, Killzone 2 finds a different way to ensure that I won't shut up about it.
 
Taktik ist immer vorhanden vom kleinen 1v1 bis 1.000.000+ vs 1.000.000+. Ich weiss hier nicht was einige für Vorstellungen haben. Jedy und Darji das ihr jetzt öfters GIF's von den Klassen in KZ2 zeigt macht das Blumenbet auch nicht Blumiger, wir reden hier von 2 Unterschiedlichen Konzepten. In KZ2 passen Klassen rein in GeoW2 eben nicht, was in Sachen Taktik nichts zur Sache tut. Bei KZ2 im mp kann man sich denken oh ja haben ja medics im Team also kann ich offensiver vorran gehen, wobei bei GeoW man eben nicht auf so etwas zurückgreifen kann, bis auf das Feature das man einen verwundetet Kameraden helfen kann welcher auf dem Boden kriecht.

Ich sage damit jetzt nicht das irgendeins der beiden games taktisch nachhinkt beide Games gehen nur anders an die Sache ran.

Wie war der Spruch man geht auch nicht mti einem Messer zu einer Schiesserei.
 
@Terminator

Man wird wohl noch die Wahrheit sagen dürfen, siene Posts bzw sein ganzes Verhalten hier im Forum haben krankhafte Züge oder er weiß es halt nicht besser, kA. :(

Bist Du Verhaltenstherapeut? Hast Du ein Studium der Humanmedizin oder Pychologie vorzuweisen? Nein? Dann bleibt es was es ist: Eine sinnlose Beleidigung, die nur provozieren soll!
 
Taktik ist immer vorhanden vom kleinen 1v1 bis 1.000.000+ vs 1.000.000+. Ich weiss hier nicht was einige für Vorstellungen haben. Jedy und Darji das ihr jetzt öfters GIF's von den Klassen in KZ2 zeigt macht das Blumenbet auch nicht Blumiger, wir reden hier von 2 Unterschiedlichen Konzepten. In KZ2 passen Klassen rein in GeoW2 eben nicht, was in Sachen Taktik nichts zur Sache tut. Bei KZ2 im mp kann man sich denken oh ja haben ja medics im Team also kann ich offensiver vorran gehen, wobei bei GeoW man eben nicht auf so etwas zurückgreifen kann, bis auf das Feature das man einen verwundetet Kameraden helfen kann welcher auf dem Boden kriecht.

Ich sage damit jetzt nicht das irgendeins der beiden games taktisch nachhinkt beide Games gehen nur anders an die Sache ran.

Wie war der Spruch man geht auch nicht mti einem Messer zu einer Schiesserei.
aber mit einer Kettensäge?^^

Es ist nunmal so, dass Klassensysteme (wobei KZ keine wirklichen klassensysteme hat) ein spiel wesentlich mehr taktischen Spielraum geben. Deckungskämpfe gibt es bei Killzone 2 auch dazu gibt es aber noch wesentlich mehr. Killzone wird mit seinem anspruchsvollem Clansystem wesentlich mehr für den corespieler kreiert, als es bei Gears der Fall ist.
 
Also IGN hat GTA IV ne glatte 10 gegeben denen kann man auch nicht trauen die wurden bestimmt gekauft. :scan:

mimimimimimimimi :lol2: <<<< so geht das!
 
Gamesradar Einschätzung der 3 Kontrahenten.

Zitat:
Gears of War 2 - Xbox 360
Charlie Barratt
This sequel doesn't just stick with the successes of the first game - it supersizes them. The enemies are scarier, with Locust armies swarming the screen, some of them skyscraper-sized. The world is grittier, with entire cities in danger of utter destruction. The multiplayer is crazier, with never ending modes like Horde. Most importantly, the gore is, well, gorier. Who can say no to bloody chainsaw duels, rotting meat shields and torque bow decapitations? Bigger, better and more badass indeed.
Score: 10
Zitat:
Killzone 2 - PS3
Eric Bratcher
Finally, a PS3 game worthy of the "Killzone" name! Just be glad the name isn't "Resistance" or "Gears of War", because then this would totally fall short. It's boring, from the all-gray graphics to the level design (hey, another warehouse!) to the set pieces, which involve such exciting things as blowing up a small bridge or opening a very large door with a hand crank. Yes, it's chaotic like a real war zone, but being a poor man's Call of Duty just isn't going to cut it.
Score: 6
Zitat:
Resistance 2 - PS3
Stephen Pierce
We’re in a wooded place. There are things that look like lumber mills. There are wooden shacks. We’re online. We’re team deathmatching. The first thing I notice is the sheer size of the place. After respawning it seems to take quite a bit of running to find the fight again. I say running, but it’s more like walking fast. Point is, it takes a while. But once you’re neck deep in bullets, grenades and other pain inducers it’s suitably hyper-frantic. Looking left/right up/down is rapid and the gun I have (a chunky space machine gun of some sort) is aggressive in its roar, and the sheer rate it coughs out lead. Very satisfying. Enemies take a middling amount of damage before keeling over. More than COD4, less it seemed than Halo 3 – a pretty good balance. I play a kind of Domination type game where you have to hold the opposing teams’ base, represented by a pylon thing beaming light into the sky. Wading into the opposition gunning while constantly hitting X to jump around is an effective technique. I also see bubble shields (reminiscent of Halo) and I earn an invisibility perk quickly too. It’s very easy to pick up and while the targeting and sense of actually hitting something or someone is not as refined as COD4, it moves at a fair pace and seems at first play to be an improvement over the first game.
Score: 8
Würde K2 da stehn wo gears steht würde Darji es wieder alle 10 min posten.
Als beweiss für die K2 Überlegenheit.
 
Zuletzt bearbeitet:
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Zurück
Top Bottom