MrBelesen
L17: Mentor
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Ich habe eben die Patchnotes gelesen. Da war so einiges LANGE überfällig, alter....
War schon lange nötig gewesen. Mal gucken ob walltechjump sheningans dann noch funktionieren (hoffentlich nicht, da lame)
Finde ich krass dass ZSS nochmal generft wurde. Und dann auch noch ausgerechnet diese Moves, uff.
Bitte mehr davon.
Geil
Gerade der Punkt mit dem Grab Nerf, ich könnte gerade Sakurais Füße, die einen langen harten Arbeitstag mit Crunch hinter sich haben, küssen (ja ich weiß dass es ein extra Balance Team gibt).
Finde ich immer gut wenn so ein safer BS generft wird.
Aber leider gibt es auch blöde Changes. Das Balance Team liebt leider Zoner und Abfall Chars.
Da dreht sich mir der Magen. Und natürlich wie immer keine Roy Buffs.
Captain Falcon | Up Special | Reduced vulnerability after hitting an opponent. |
Ganondorf | Up Special | Reduced vulnerability after hitting an opponent. |
War schon lange nötig gewesen. Mal gucken ob walltechjump sheningans dann noch funktionieren (hoffentlich nicht, da lame)
Zero Suit Samus | Neutral Air Attack | Increased the vulnerability when landing after using the move. |
Zero Suit Samus | Up Special | Decreased attack speed. |
Finde ich krass dass ZSS nochmal generft wurde. Und dann auch noch ausgerechnet diese Moves, uff.
Wario | Up Tilt Attack | Decreased the amount of time the hit detection lasts. |
Wario | Down Special | Decreased attack speed for the third level charge. Decreased attack speed of the max charge. |
Bitte mehr davon.
Diddy Kong | Down Special | Increased the amount of time until you can throw another banana peel after throwing one. |
Geil
Palutena | Dash Attack | Increased vulnerability. |
Palutena | Forward Air Attack | Increased the vulnerability when landing after using the move. |
Palutena | Grab Attack | Decreased the grab range of the normal grab. |
Gerade der Punkt mit dem Grab Nerf, ich könnte gerade Sakurais Füße, die einen langen harten Arbeitstag mit Crunch hinter sich haben, küssen (ja ich weiß dass es ein extra Balance Team gibt).
Joker | Side Special | Increased vulnerability for Eiha. |
Joker | Down Special | Increased vulnerability when Arsene is present and a counter is not triggered. |
Finde ich immer gut wenn so ein safer BS generft wird.
Aber leider gibt es auch blöde Changes. Das Balance Team liebt leider Zoner und Abfall Chars.
King Dedede | Side Special | Reduced vulnerability. Increased the chance the Gordo will get stuck on a wall. Increased the speed you can hit back Gordos that were reflected by the opponent. |
Pichu | Side Smash Attack | Decreased the amount of damage taken when using the move. |
Pichu | Neutral Air Attack | Made the ears invincible during the attack’s high-damage window. |
Pichu | Forward Air Attack | Decreased the amount of damage taken when using the move. |
Pichu | Forward Throw | Decreased the amount of damage taken when using the move. |
Pichu | Side Special | Decreased the amount of damage taken when using the move. |
Pichu | Up Special | Decreased the amount of damage taken when using the move. |
Steve & Alex | Down Smash Attack | Increased attack range. |
Da dreht sich mir der Magen. Und natürlich wie immer keine Roy Buffs.