MostBlunted
L12: Crazy
Hoffentlich ist das nen Testballon für nen Zombie MMO auf der One.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Hoffentlich ist das nen Testballon für nen Zombie MMO auf der One.
Hat hier nicht jemand gesagt, sie wollen dem Spiel einen coop modus spendieren wenn die VKZ gut sind? Was ist daraus geworden? :-?Die entwickler wollen ja als nächstes ein MMO draus entwickeln wenn die VKZ stimmen.
Hat hier nicht jemand gesagt, sie wollen dem Spiel einen coop modus spendieren wenn die VKZ gut sind? Was ist daraus geworden? :-?
hier http://www.xblafans.com/undead-labs-drops-multiplayer-gameplay-for-class3-51214.html
coop wird vielleicht später hinzugefügt.
Aha! Bin gespannt ob das noch was wird...
edit: Ist Class3 ein anderes Projekt? Ich werd nicht so richtig schlau daraus.
TU2 Patch Notes
You can now manufacture homemade painkillers in the Medical Lab.
Stockpiles that are over the maximum storage provided by your current Facilities (the "cap") will no longer drain while you are not playing. Instead, Stockpiles that exceed the cap will drain every five minutes of play at the following rate: 2 if you're 100% over, 1.5 if you're 50% over, and 1 if you're 15% over.
Improved awareness of Stockpiles that are over the cap. The Assets page now displays both the current amount and cap for each Stockpile. Stockpile amounts that are over the cap will be displayed in yellow, both in the Assets page and the Home Status panel.
The "Too many infestations!" to-do item is now properly cleared if you relocate your Home to a site with fewer than two infestations within 500m.
Removed several sections of fencing around warehouse near fairgrounds to improve navigation for missions in the area.
Made it easier to navigate fairgrounds in vehicles.
Made it easier to execute "Double Kill" move.
Made major adjustments to Facility action times to make Facilities more useful during the current play session:
Globally changed Want delays from 1 real-time day to 4 real-time hours.
Duration of Fitness Regimen, Combat Training, Big Meal, Feast, and Firearms Practice changed from 3 real-time days to 2 game-time hours (where "game time" means time playing the game, not counting time that elapses while you are paused or logged out) so you get the full benefit of the bonus while you are actually playing the game.
Cooldown on Big Meal and Feast changed from 22 real-time hours to 3 game-time hours. This means your community is "full" for 1 game-time hour after the effects of Big Meal and Feast wear off before the Facility actions can be used again.
Trade Opportunity action time changed from 1 real-time day to 90 real-time minutes.
Train Outsiders action time changed from 1 real-time day to 90 real-time minutes.
Preservation Attempt action time changed from 3 real-time days to 90 real-time minutes.
Create Biodiesel action time changed from 3 real-time days to 90 real-time minutes.
All Library research actions changed from 2 real-time days to 4 real-time hours.
You now receive a Stockpile bonus upon claiming a new Home site. Each site comes with a specific number of Stockpiles, based on the size and number of Facility sockets in the site.
The game will now repair saves affected by a bug fixed in TU1 that could cause Lily to be killed by the simulation.
Characters selected for Mercy Shot mission can no longer recover from their injuries.
Mercy Shot missions can no longer select playable characters.
Lily no longer reminds you to come to the final mission site. It was annoying during sandbox play after winning final mission.
Edged weapons are now effective against Feral zombies.
Searching for Stockpiles with the radio is now more reliable.
Spiel hat leider noch einige bugs die auch richtig nerven können , aber gott sei dank hatte ich noch keinen der das weiterspielen hinderte .
@Rhino: Also ich wechsel bunt zwischen den Chars hin und her, sobald der eine müde oder verletzt ist, nehm ich gleich nen anderen der fit ist.Kann mittlerweile auch jeden auswählen.
Musste mich echt zwingen aufzuhören, es macht sooo süchtig. :nerd: Hab jetzt eine Hauptmission weitergemacht, ansonsten mach ich eigentlich nur Sidequests, stöber nach Materialen, Essen usw. und baue meine Unterkunft aus. Mittlerweile wohne ich
in dem großen Lager ganz unten links auf der Map. Ist auch glaub ich die größte Base mit 8 Aussenbaßen. Hatte vorher eine andere Unterkunft, aber die war schlechter.
PS: Woran liegt es, dass die Außenbasen nicht immer Materialen usw. produzieren pro Tag? Ich bekomme nämlich irgendwie auch nicht immer was oder glaub ich sogar garnicht.
Zwei kleine Fragen:
Wo kriege ich Ziegelsteine her?
Und kann man Hauptmissionen kurz liegen lassen oder ergibt das Nachteile?
Also, paar h gespielt und das Spiel ist schon ganz cool und süchtigmachend. Aber die Performance und das Pop-In beim Autofahren ist schon sagenhaft schlecht.![]()
Um das Spiel genießen zu können muss man sich auf jeden Fall von dem Gedanken verabschieden jede Mission machen zu wollen und absolut nichts zu versauen (so spiele ich normalerweise). Einfach passieren lassen und überleben.![]()