PS3 vs. Xbox360 vs. Nrev

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Trotzdem hat die PS3 deutlich bessere Specs als die PS2.
Also wird es viel besser ausshen und das ist der Kern meiner Aussage.
Ich habe ebenfalls nicht behauptet das 128MB MainRam das gelbe vom Ei sind.
Ich denke auch, dass es wenig ist. Ob es aber sooo schlimme Folgen hat wie du es uns versuchst klar zu mache, ist reine spekulation und in deinem Fall wunschdenken.
Außerdem ist absolut nix bestätigt.

Ich äußere mich auch nicht zur Hardwere, da ich dies erst mache, nachdem ich Spiele dazu gesehen habe.
Wenn es einfach geil aussieht, jukt es mich nicht ob es 128MB oder 256MB hat wie die Box.
 
GranTurismo4Life schrieb:
Trotzdem hat die PS3 deutlich bessere Specs als die PS2.
Also wird es viel besser ausshen und das ist der Kern meiner Aussage.
Ich habe ebenfalls nicht behauptet das 128MB MainRam das gelbe vom Ei sind.
Ich denke auch, dass es wenig ist. Ob es aber sooo schlimme Folgen hat wie du es uns versuchst klar zu mache, ist reine spekulation und in deinem Fall wunschdenken.
Außerdem ist absolut nix bestätigt.

Ich äußere mich auch nicht zur Hardwere, da ich dies erst mache, nachdem ich Spiele dazu gesehen habe.
Wenn es einfach geil aussieht, jukt es mich nicht ob es 128MB oder 256MB hat wie die Box.

Ihr versteht das ganze Nicht. Überlegt doch mal, auch Polygone brauchen Speicherplatz.. jetzt sagen wir mal die Kisten sollen ingame ca. 150 Millionen Polygone schaffen, da geht ne Menge an Platz verloren, dann noch die ganzen Texturen. Ja und wo soll der Programmcode hin?

Du kapierst einfach nicht das für weit mehr Power auch weit mehr Speicher nötig ist da ansonsten eben die Power nichts ausgenutzt werden kann. Bei der PS2 sieht man es ja, was bringt die enorme Rechenleistung der PS2 wenn die Spiele dank VRam absolut beschissen ausshen? Was hat das für einen Sinn? Und das Problem wird noch größer FALLS es 128 MB sein werden. Sony war schonmal so bekloppt und hat den Videospeicher absolut unterdimensioniert so klein gemacht das man nicht mal die grundlegenden Sachen einbauen kann. Also schlechter und dümmer kann man Hardware nicht entwickeln. Und jetzt sind sie dabei das gleiche nochmal zu tun. Nur in noch schlimerer Form. Selbst 256 MB wäre zu wenig. Kann sich doch jeder mal ausrechnen...
 
Executer2K4 schrieb:
Du kapierst einfach nicht das für weit mehr Power auch weit mehr Speicher nötig ist da ansonsten eben die Power nichts ausgenutzt werden kann.

GranTurismo4Life schrieb:
Ich habe ebenfalls nicht behauptet das 128MB MainRam das gelbe vom Ei sind.
Ich denke auch, dass es wenig ist.


Executer2K4 schrieb:
Bei der PS2 sieht man es ja, was bringt die enorme Rechenleistung der PS2 wenn die Spiele dank VRam absolut beschissen ausshen?

Ich glaube unter absolut beschissen verstehen ich und du was komplett anderes. ;)
 
Ich glaube unter absolut beschissen verstehen ich und du was komplett anderes.

Dann nenn mir ein Konsolenkonzept das schlechter war als das von der PS2. Nenn mir ein größeren Flaschenhals der die Spiele über Jahre mit solchen Behinderungen versehen hat. ich kenne keine.. die zweitschlimmste war die PSone dank der fehlenden Texturkorrektur... Schön nicht... beide von Sony und beide Konzepte absolut mies.

die eine hatte enorme Probleme die Texturen irgendwie in einer Reihe zu halten, das Bild sah aus als ob es explodiert wäre, die neue hat Probleme ein ruhiges Bild darzustellen da zuwenig Speicher vorhanden, fehlendes MipMapping, fehlendes AA etx.. Repsekt. Beide Kisten sind behindert. Die dritte wird auch so ein Problem haben, da bin ich mir sicher, weil Sony einfach Nichtskönner sind.
 
Executer2K4 schrieb:
Ich glaube unter absolut beschissen verstehen ich und du was komplett anderes.

Dann nenn mir ein Konsolenkonzept das schlechter war als das von der PS2. Nenn mir ein größeren Flaschenhals der die Spiele über Jahre mit solchen Behinderungen versehen hat. ich kenne keine.. die zweitschlimmste war die PSone dank der fehlenden Texturkorrektur... Schön nicht... beide von Sony und beide Konzepte absolut mies.

die eine hatte enorme Probleme die Texturen irgendwie in einer Reihe zu halten, das Bild sah aus als ob es explodiert wäre, die neue hat Probleme ein ruhiges Bild darzustellen da zuwenig Speicher vorhanden, fehlendes MipMapping, fehlendes AA etx.. Repsekt. Beide Kisten sind behindert. Die dritte wird auch so ein Problem haben, da bin ich mir sicher, weil Sony einfach Nichtskönner sind.


Trotzdem macht es Spaß auf ihr zu spielen. Sauviel Spaß. :D

Und wie gesgat unter absolut beschissen verstehen ich und du was anderes, also...
 
Nenn mir ein größeren Flaschenhals der die Spiele über Jahre mit solchen Behinderungen versehen hat

Sega Saturn, N(ebel)64,

Man muss abwarten, ob Sony nicht ein anderes Konzept verfolgt, bei dem Polygone nicht mehr so wichtig sind. So wie es auf der PSP schon gemacht werden wird! Dann ist der Speicherplatz nicht mehr soo wichtig.

Man kann die beiden Konzepte nicht einfach vergleichen. Stell dir die XBox mit 4 MB GraKa-Speicher vor - da käme nichts, aber gar nicht dabei rüber... bei der PS2 eben schon!
 
CroixVert schrieb:
Nenn mir ein größeren Flaschenhals der die Spiele über Jahre mit solchen Behinderungen versehen hat

Sega Saturn, N(ebel)64,

Saturn? Wo hatte der Saturn grundlegende Probleme ein sauberes Bild darzustellen. Genauso das N64, es hat ein sauberes Bild erzeugt wie bei Mario 64, keine auffalenden grafischen Mängel, ob jetzt das ein oder andere Spiel verwaschen aussah liegt wohl eher an den Programmierern, sowas gibt es heute noch zu genüge auf der PS2.

Man muss abwarten, ob Sony nicht ein anderes Konzept verfolgt, bei dem Polygone nicht mehr so wichtig sind. So wie es auf der PSP schon gemacht werden wird! Dann ist der Speicherplatz nicht mehr soo wichtig.

Achja, sind also mehr so rechenintensive Konsolen? ROFL.. Haben sie schon bei der PS2 behauptet, hat aber irgendwie nicht geklappt, oder?

Man kann die beiden Konzepte nicht einfach vergleichen. Stell dir die XBox mit 4 MB GraKa-Speicher vor - da käme nichts, aber gar nicht dabei rüber... bei der PS2 eben schon!


ROFLMAO.. es käme sehr wohl was dabei raus, genauso ein mieses bild wie bei der PS2 mit noch mehr Effekten usw. Wahnsinn... Woher nimmst Du nur diese Behauptungen? Eine XBOX muss auch ein Bild erzeugen, und wenn sie nur 4 MB dafür hat fehlt eben der Z-Buffer, Duoble Frame und gute Texturen. Im Gegenteil, die XBOX hätte bessere Texturen dank Kompression. :lol:
 
CroixVert schrieb:
Was du so alles glaubst - :lol:

Ich glaube das nicht ich weiß es. Falls Du es nicht weißt, man kann genau ausrechnen wieviel Speicher man für 640x480 braucht. Mir 640 x 240 Single Frame spart die PS2 aber Speicher und deswegen flimmern die meißten Games. Dann braucht noch der Z-Buffer Speicher (braucht die XBOX gar nicht mehr.. kann sie sich sparen) :lol:, so dann kann man mal ausrechnen was für Texturen übrug bleibt, ca. 1,5 MB.. ist wirklich ne Menge. Das wäre dann bei der XBOX 1,5 x 6 = 9MB, bei der PS2 bleibt es leider bei 1,5 MB. Aber mir schon klar das Du von all diesen Dingen absolut keine Ahnung hast.. denn nach Deiner Aussage kann die XBOX ja mit 4 MB nichts anfangen... :lol:
 
Warum sieht es dann auf der XBox trotz geschätzten 32 MB RAM für die Texturen immer noch so schlecht aus. Da müsste der Unterschied zur PS2 ja ganz andere Dimensionen haben als zu sehen ist - lächerlich, da kommt die CPU wohl nicht mehr hinterher :lol:

Nichtsdestotrotz wird die PS3 stärker als die XBox 2 sein - keine Frage...
 
CroixVert schrieb:
Warum sieht es dann auf der XBox trotz geschätzten 32 MB RAM für die Texturen immer noch so schlecht aus. Da müsste der Unterschied zur PS2 ja ganz andere Dimensionen haben als zu sehen ist - lächerlich, da kommt die CPU wohl nicht mehr hinterher :lol:

Schau mal bei Halo auf den Boden. Schonmal ws von größeren Levels gehört? Nehm mal Splinter Cell... Wie groß sind die Levels und wie sind die Texturen bei der PS2 version?

Nichtsdestotrotz wird die PS3 stärker als die XBox 2 sein - keine Frage...

Was man bis jetzt weiß wird die XBOX sogar weit stärker. Cell ist doch nur ein Marketinggeschwätz von Sony und reißt absolut nichts. Was wisst ihr über die GPU? Bis jetzt wissen wir nur das der Speicher wiedermal ein schlechter Witz ist und das die XBOX2 ne Hardware bekommt die sich gewaschen hat.. einfach brachial gut und teuer.
 
Executer2K4 schrieb:
CroixVert schrieb:
Warum sieht es dann auf der XBox trotz geschätzten 32 MB RAM für die Texturen immer noch so schlecht aus. Da müsste der Unterschied zur PS2 ja ganz andere Dimensionen haben als zu sehen ist - lächerlich, da kommt die CPU wohl nicht mehr hinterher :lol:

Schau mal bei Halo auf den Boden. Schonmal ws von größeren Levels gehört? Nehm mal Splinter Cell... Wie groß sind die Levels und wie sind die Texturen bei der PS2 version?

Nichtsdestotrotz wird die PS3 stärker als die XBox 2 sein - keine Frage...

Was man bis jetzt weiß wird die XBOX sogar weit stärker. Cell ist doch nur ein Marketinggeschwätz von Sony und reißt absolut nichts. Was wisst ihr über die GPU? Bis jetzt wissen wir nur das der Speicher wiedermal ein schlechter Witz ist und das die XBOX2 ne Hardware bekommt die sich gewaschen hat.. einfach brachial gut und teuer.

Du weisst selbst das Umsetzungen immer problematisch sind. Man könnte auch NFSU nennen. Kommt immer auf die Anpassung an...

Bis jetzt kenne ich nur MS als König des Marketinggeschwätzes. Aber was am Schluss rauskommt (brachial teuer) ist nur durch Verlustgeschäfte absetzbar. Das Ende des Konsolenmarktes...
 
Der Cellprozessor ist ein Marketingwitz. :lol:
Aber alles von Microsoft entspricht natürlich vollkommen der Wahrheit. :rolleyes:

Hier haste noch was zum lesen:

Fernseher mit "Cell"-Prozessor kommt
Hochleistungschip für Unterhaltungselektronik

Sony wird nicht nur die nächste Generation seiner Spielekonsolen mit dem gemeinsam mit IBM und Toshiba entwickelten "Cell"-Prozessor ausstatten, sondern auch einen Fernseher damit ausrüsten.

Das Gerät, das auch HD-TV unterstützen wird, soll im Jahr 2006 auf den Markt kommen. Das kündigte Sony-Chef Nobuyuki Idei in einem Interview mit der japanischen Wirtschaftszeitung "Nihon Keizai Shimbun" an.

Welche computerähnlichen Funktionen damit ihren Weg in die Unterhaltungselektronik schaffen werden, wurde nicht angegeben.

Quelle: Futurezone

Playstation 3 Cell Architecture: The Future of Computer Technology

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The specs outlined in the "preferred embodiment" read: Playstation 3, called for 1 trillion floating point calculations per second. Which by the way would rank it as the 45th most powerful computer in the WORLD. By todays standards I should note.
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Upon reading the Cell Patent recently filed, I realized that the Cell Architecture is nothing like that which has come before. While I have been hearing for a few years now, quips about the Cell design and how "revolutionary" it was, until now, however I had never been privy to any concrete evidence of such a revolution..

The Cell Architecture is designed specifically around network communication. Every design concept that has gone into the Cell Architecture is done to facilitate communications amongst various Cells. Every aspect of the Cell Architecture including processing, data storage, data manipulation, and general resource sharing, are all available to every Cell using the same ISA (Instruction Set Architecture). It is this massive multimedia intercommunication that will be the heart of the next generation playstation, or PS3 for simplicity. This constitutes a paradigm shift from conventional computer architecture, whereby intercommunication is an afterthought and every device is architecturally different. The Cell Architecture represents not only the future of multimedia computer design but the future of computer technology as a whole.


Processor

In order to design the most powerful processor possible with current technology, Sony formed a partnership with electronics giant Toshiba and supercomputer expert IBM. Together, the companies have assigned a team 300 engineers and are spending (an estimated) $500 Million to develop a new type of processor which has been nick-named the Cell. The processor is actually a collection of smaller processors. Software packets, called “cells”, are then sent to each of the smaller processors in order to give instructions on what tasks to perform. When implemented optimally, the processor will be able to calculate up to 1 trillion floating point calculations per second, which as you would imagine, is better than any standard computer processor.


Memory

Memory is an extremely important component to any computer system, and Sony has already ensured that the PlayStation 3 will contain some of the best memory on the market. Sony has licensed XDR DRAM for use will all of their Cell applications, including those of the PlayStation 3. XDR DRAM was developed through a joint effort by Elpida, Toshiba, and Rambus and will offer a bandwidth of at least 3.2 GHz (which is eight times that of today’s best-in-class PC memory). The architecture allows the memory to be expanded up to 6.4GHz, so it is unclear as to which bandwidth Sony will choose. There has also been no mention of how much memory Sony will choose, as that strongly depends on how much on-chip memory they decide to delegate.

http://www.ps3insider.com/

Quelle: Spotlight.de

Ja dein Laptop ist der PS3 überlegen :rofl3:
 
Executer2K4 schrieb:
Red schrieb:
Der Cellprozessor ist ein Marketingwitz. :lol:
Aber alles von Microsoft entspricht natürlich vollkommen der Wahrheit. :rolleyes:

was weiß man denn über cell?

Das weiß man:

Dissecting the PS3 “Cell” Architecture
by Scott R. Mraz

Audience


Please note that this paper is written with the average computer-literate gamer in mind. You do not need a degree in computer science to understand the dissection. In fact, I hope that anyone with even the slightest knowledge of computers will be able to understand this article. However, this document does utilize some terminology that is technical oriented. Wherever possible technical jargon has been replaced with laymen's terminology to expand readability of this document.


Notice of Living Document


Understand that this is not a final draft, and will not be until I am satisfied that it meets all of the criteria that I have set for it. It must be complete and easy to understand, even for those with the most modest of computer knowledge, vis-a-vis; has experience with computers, understands that TCP/IP is a rule set that governs how computers communicate, and simple terminology related to computers. I also will append this document with diction explaining any of the possibly complicated terminology, as necessary.


I welcome others to assist with this document, if they believe that they possess a better understanding or identify corrections to the information contained herein; please feel encouraged to contribute. All information added to this document from sources other than myself will, of course be properly credited.

Playstation 3 Cell Architecture: The Future of Computer Technology

Upon reading the Cell Patent recently filed, I realized that the Cell Architecture is nothing like that which has come before. While I have been hearing for a few years now, quips about the Cell design and how "revolutionary" it was, until now, however I had never been privy to any concrete evidence of such a revolution..

The Cell Architecture is designed specifically around network communication. Every design concept that has gone into the Cell Architecture is done to facilitate communications amongst various Cells. Every aspect of the Cell Architecture including processing, data storage, data manipulation, and general resource sharing, are all available to every Cell using the same ISA (Instruction Set Architecture). It is this massive multimedia intercommunication that will be the heart of the next generation playstation, or PS3 for simplicity. This constitutes a paradigm shift from conventional computer architecture, whereby intercommunication is an afterthought and every device is architecturally different. The Cell Architecture represents not only the future of multimedia computer design but the future of computer technology as a whole.

Communication: the Heart of the Beast

As outlined in the opening, communication is the design philosophy behind the entire Cell Architecture. First, I am going to detail how different Cells interact with one another in general, barring media / encapsulation-protocol type (communication over TCP/IP and other media will be described later). The basic architecture is comprised of various Cells or PE (processing elements) which themselves are comprised of a processing unit (PU), a direct memory access controller (DMAC) and a multiple number of attached processing units (APUs). In a “preferred” embodiment (as the Patent outlined it), a PE comprises eight APUs.

The PU and the APUs interact with a shared dynamic random access memory (DRAM) preferably having a cross-bar architecture. The PU schedules and orchestrates the processing of data and applications by the APUs. The APUs perform this processing in a parallel and independent manner.

The DMAC controls accesses by the PU and the APUs to the data and applications stored in the shared DRAM. In accordance with this modular structure, the number of PUs employed by a device (PC, PS3, PDA, HDTV, HD-DVD, etc.) of the network is based upon the processing power required by that particular device. For example, a server may employ four PUs, a workstation may employ two PUs and a PDA may employ only one PU. The number of APUs of a PE assigned to processing a particular software cell (data and application to be processed) depends upon the complexity and magnitude of the programs and data within the cell.

cell_image.gif


Basically, there are a number various types of devices or member Cells contained within a network (diag1). This network is comprised of all types of media / protocols and is on a WAN scale. However, there are two important commons involved. First, all member Cells transmit Software Cells via IP which allow for these SoftCells (for short) to be routed on any network. The second common; all of the member cells have a similar Instruction Set Architecture (ISA) to facilitate a distributed programming model for transmitting data and applications over a network, and for processing data and applications among the network's members. This programming model employs software cells transmitted over the network for processing by any of the network's member cells. Each software cell has the same structure and can contain both; instructions and data. As a result of the high speed processing and transmission speed provided by this modular computer architecture, these cells can be rapidly processed.

How Intercommunication Can Assist Processing

Softcells each contain a Global Identification (GID) and information describing the amount of computing resources required for that particular softcell's processing. Additionally, these softcells contain a date/time stamp to help provide sequence data to the Cell systems. Since all computing resources have the same basic structure and employ the same ISA, the particular resource performing this processing can be located anywhere on the network, and dynamically assigned. Meaning that, if a particular member cell is busier than another, the requesting softcell will be routed to the least utilized cell or “best metric” cell for processing. Keep in mind that the best metric can be a multitude of variables including distance, delay, processing load, multiple of PU's, etc.

So concludes Part I, the network communication layer of the Cell Architecture. In subsequent articles I will detail the actual communication that takes place. Additionally, if time allows, I will squeeze in some thoughts about how this new design will affect multimedia computing.

Quelle: ps3insider

Aber ich weiß es das dein Laptop der Konkurrenz um 10 Jahre vorraus ist :lol:
 
Ich glaube du hast nun seine heile XBoxwelt zerstört. :lol:

Vieleicht kommen aber noch einige sinnlose Kommenatre von Exe. Ich lass mich mal überraschen.
 
Executer2K4 schrieb:
Keine TEch Specs.. Armselig!

· What are the PS3 specifications?

Currently there has been no official statement as to what the PS3 specifications are. However Sony Computer Entertainment International filed a patent with the US patent office detailing the Cell Architecture to be used in the next generation playstation (Playstation 3). This patent has detailed the specifications of what was entitled the "preferred embodiment" which throughout the patent had heavy references to the PlayStation 3.

The specs out lined in the "preferred embodiment"- read PS3 - called for 1 trillion floating point calculations per second.

Outlined herein are the specifications for the "preferred embodiment" as detailed in the Cell Patent. Remember that these specifications have yet to be confirmed by Sony nor are they likely to be final. However the specs of the PS3 will un-doubtly be very close, if not more advanced, than the following.

Playstation 3 System Specifications:

PE (Processing Element) Features and General Specifications

* 8 Identical Attached Processing Unit (APU): ??? bits, Single Instruction, Multiple Data (SIMD)
* Clock Frequency: 4GHz
* Integer Unit: 4 X Integer Units: 32 billion operations per second (32 GOPS).
* 4 X Floating Point Units: 32 billion floating point operations per second (32 GFLOPS)
* Multimedia extended instructions: unKnown
* Register Capacity: 128 times 128 bits
* TLB: unknown
* Instruction Cache: unknown
* Data Cache: unknown
* Scratch Pad RAM: unknown
* Local Memory / Storage or (LS) per APU: 128 kilobytes SRAM
* Main Memory: Main Memory: 64-bit XDR-RAM at 6.4GHz.
* Memory Bandwidth: (dual-channel = 102.4 GB/s)
* DMA: 1 channel per APU
* Direct Memory to APU Access: 1,024 bits wide per channel. (8 Channels)
* LS to Register: 256bits
* Registers to Floating Point or Integer Units: 384 bits per channel
* Floating Point or Integer Units to Register: 128 bits per channel

* Geometry:
o Perspective Transformation: unknown
o Lighting: unknown
o Fog: unknown

* Curved Surface Generation (Bezier): unknown
* Image Processing Unit: unknown
* Image Processing Performance: unknown
* Gate Width: 0.10 micron
* VDD Voltage: unknown
* Power Consumption: unknown
* Metal Layers: unknown
* Total Transistors: unknown
* Silicon Process Technology: Silicon on Insulator (SOI)
* Die Size: unknown
* Package: unknown

Graphics Subsystem - Features and General Specifications:

* Core: unknown
* Clock Frequency: unknown
* No. of Pixel Engines: unknown
* Embedded DRAM: unknown
* Total Memory Bandwidth: unknown
* Combined Internal Data Bus Bandwidth: unKnown
* Read: unknown
* Write: unknown
* Texture: unknown
* Display Color Depth: unknown
* Z Buffering: unknown
* Rendering Functions: unknown

Rendering Performance

* Pixel Fill Rate: 16 G/Sec
* Particle Drawing Rate: unknown
* Polygon Drawing Rate: unknown
* Sprite Drawing Rate: unknown
* Display Output
* NTSC/PAL
* Digital TV (DTV)
* VESA (maximum 1280 x 1024 pixels)
* High Defenition TV (HDTV)
* Max Resolution: ~2560 x 1920
* Silicon Process Technology: unknown
* Total Number of Transistors: unknown
* Die Size: unknown
* Package Type: unknown

Disc Device

* CD-ROM and DVD-ROM
* CD-ROM unKnown speed
* DVD-ROM unKnown speed
* Can play DVD movies


Change Log

Update 12-22-2003: Per the advice of Craig Steffen a reference to the theoretical position of the PS3 in Top500 computer ranking schema was removed due to lack of relevance. In more detail; the PS3, is likely to compute single precision algorithms and not double, which all the computers of the Top500 are tested on. For more on this, see: http://www.netlib.org/utk/people/JackDongarra/faq-linpack.html - Thanks to Craig Steffen for this update.

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· Will the PS3 have a modem so we can use Dial-up for online play?

Yes. The PS3 will likely have a built in Ethernet modem to facilitate connectivity to a broadband internet modem. It is not likely to have a built in dial-up modem. However third party companies (MadCatz, etc.) are likely to sell dial-up modems for games that support said connectivity. It is important to remember that most games will not offer dail-up functionality in their games during the time-frame in which the PS3 will be released.
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· Will the PS3 use the PS2 Dual Shock controllers?

It is currently unknown what controllers the PS3 will use. Whether or not you can use your current Dual Shock controllers or other controllers purchased from another company is unknown. For what it's worth, we can't imagine Sony changing the controllers or the controller ports much from the current design.
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· Will the PS3 have a HDD?

From the information we have, yes the PS3 will have a hard drive and there is a good chance it will come standard with the console. As for the storage size of the HDD, that is yet to be determined.

Quelle: Ps3insider.com

Na ja armselig finde ich es eher gegen eine Konsole zu bashen die es noch nicht mal gibt. Denk mal drüber nach :rolleyes:
 
Du und dein Geblubbere, dass ist armseelig. :rolleyes:

Hast du eigentlich auch nur nen Schimmer Ahnung vom Hardware-Konzept der PS2? Bisher war bald jeder Post von dir gefüllt mit Schwachsinn ohne Ende..., wie lächerlich willst dich denn noch machen?
 
Also wenn der Cell alles in der PS2 ist also Grafik und Sound etc.. dann sind die Daten mehr als mies! Sorry, aber das alleine schafft schon die CPU der XBOX.. von der GPU ganz zu schweigen. Ich seh schonm das wird wieder ein fetter Reinfall und ihr glaubt noch an was besonderes! :lol:
 
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