Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Wieso kommt eigentlich kein Dead Nation 2? dachte das war ein sehr guter Erfolg damals
Wieso kommt eigentlich kein Dead Nation 2? dachte das war ein sehr guter Erfolg damals
Wie viele zig Millionen gucken morgen das CL-Finale?!
Imo der perfekte Zeitpunkt für einen Werbespot der PS4 mit eventuellem Release Datum für UK (Europe)! Perfektes Timing wie der TLoU Werbespot bei The Walking Dead![]()
während der spot läuft sind all gerade pinkeln.![]()
Spot? Keine Ahnung.
Bin mir zu 90% sicher, dass wir auf den Werbebanden PS4-Ads mit der Zahl 2013 sehen werden.
Paul Rustchynsky von den Evolution Studios hat folgendes getwittert:
"Just hope that it really is coming in 2013 in Europe! If not it'll be a PR disaster after this and the Champ League advert tomorrow"
https://twitter.com/Rushy33/status/337858306443976705
Also wohl ein Spot in der Werbepause. So ganz im Stil eines Superbowl Werbespots.![]()
Das hat nicht Paul Rustchynsky getwittert, sondern ein "Darren Thomas", wohl ein Neogaf User, hat also keine Aussagekraft.Paul Rustchynsky von den Evolution Studios hat folgendes getwittert:
"Just hope that it really is coming in 2013 in Europe! If not it'll be a PR disaster after this and the Champ League advert tomorrow"
https://twitter.com/Rushy33/status/337858306443976705
Also wohl ein Spot in der Werbepause. So ganz im Stil eines Superbowl Werbespots.![]()
Das hat nicht Paul Rustchynsky getwittert, sondern ein "Darren Thomas", wohl ein Neogaf User, hat also keine Aussagekraft.![]()
Xbox One: developers have their say on specs, self-publishing and TV TV TV
Stewart Gilray - Sony are actively pushing 60fps, 1080p
"We might see slightly smoother framerates on PS4," he said. "We're working with Sony right now, and they're trying to actively push 60 frames per second, 1080p. You might get situations where the graphics will be a little, but not much, lower quality on the Xbox One. Or, you might get some fixed at 30 frames per second situations in 1080p. It depends on the scale of the game. If your game is going to push the heck out of the PS4, you might have to do some little tweaks [for the Xbox One version]. But if you design your game to work on Xbox One at 60, it's going to work on PS4 at 60."
"The classic example is Devil May Cry on PS3," Gilray explained. "There were some cases where they used a lot lower quality texturing compared to 360. That line will be blurred. It might be inverted on these two machines. It's early days. The reason PS3 had slightly lower quality textures on some games with Unreal powered engines was because of the speed it moved around at. Now, with DDR5 on PS4 it's going to whiz around really fast. I wonder if that will be sacrificed a little bit quality wise with the DDR3 stuff on Xbox One."
Eurogamer
NeoGaf