Perfect Dark Zero

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Wayne
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Ey das mit den Schei* Pfeilen wurde hier schon dutzende male durchgekaut :rolleyes:

Ka obs Pfeile oder Messer gibt, glaube aber nicht
 
Wie es aussieht gibt es keine Armbrust und auch kein messer.

Ein Granatenwerfer fehlt irgendwie auch noch aber vielleicht kann man ja noch waffen freischalten
 
Dark

einen Raketenwerfer gibt es (hat man in dem einen Video gesehn)

Ich weiß schon das es einen Raketenwerfer gibt aber bis jetzt gibt es keinen Granatenwerfer.
Es wäre schön wenns so einen geben würde wie in Goldeneye, der war klasse 8-)
 
Es gibt aber so einen coolen Diskus der immer wieder zurückkehrt wenn man ihn geworfen hat.
 
cover.jpg


Die EDGE-Preview von PDZ gibts jetzt auch auf Deutsch, nämlich in der deutschen Ausgabe der EDGE (ist diesen Monat die Erst-Ausgabe). Wird wohl nur eine Übersetzung sein, ist aber auf jedenfall gekauft, schon alleine wegen dem stylischen Cover :)
 
Ich war voll geshock als hier im Laden plötzlich die Edge auf Deutsch stand.
^^
Ich hab se aber nicht mitgenommen - musste gestern für ne klausur lehrnen und hab mir nur eine neue Parabel gekauft.
 
Die Edge sieht echt hübsch aus.Ich glaube ich werde sie mir mal heute gönnen.Was kostet dieses Exemplar?
 
Link's adventure schrieb:
die dunkle Seite von Rare interpreiter ich mittler weile anders :P

Aus dem Kameo-Thread:
Ign schrieb ihre neuste Einschätzung zur 360 ,in der folgendes über Kameo publiziert wurde:

"Kameo: Elements of Power was the most surprising game of X05 to me. It plays with the simplicity and depth of a Nintendo game, and it's easily one of the most beautiful titles on the launch lineup. You have to give this game a chance, about one-half hour and after that time, if you're not into it, you'll know. Me? It felt like next-generation Nintendo had arrived…on my 360. What a strange, wonderful feeling. "
Wenn ich sowas als Nintendo-Fan lesen müsste, würde ich vielleicht auch so einen Mist wie du schreiben. Ich kann dich verstehen :P
 
Das ist weder ein Flame noch ein Bash noch ein Warthread.
Also lass sowas bitte das nächste mal bleiben.

Ich fand den Spruch von LA übrigends gut, hab auf jeden Fall das gleiche Gedacht ;)
Niemand hat auch nur eben Rare oder so gebasht, aber du bist auf dein eigenen Hirngespinst angesprungen.
Also weßt du was ich meine?
 
Perfect Dark Zero

As appalled as we were by the quality of this game at E3 in May we were very careful to point out that we expected it to improve dramatically. We can now confirm exactly this has happened: its gone from dreadful to slightly below average. If you were hoping for Halo killer for the x360 you better either give up now or hope the other levels are a lot better than what we saw.

We got to play what was described as a 90% complete version of the game on what appeared to be final hardware. The framerate was relativley stable, but superfit secret agent Joanna Dark moves like she's stuck in treacle, looking around and moving forward at what appears to be a snails pace. (We dont like to be rude but she's also spectacularly ugly)

The first level we got to play was set in a large set of tower blocks, which you could travel between on a zipline. We couldnt hear the storyline but it seemed to involve covering another agent by sniping at all the enemies trying to kill him, and latterly you. The backgrounds are impressivley complex and there are lots of nice textures and details, although nothing truly breathtaking.

It initially seems confusing where to go in the game, until you notice the giant neon arrows on the floor indicating your expected path. We noticed no obvious opportunities to deviate from the set route, which even goes as far to indicate where you should stop to snipe. Even if it can be turned off it shows a shocking lack of confidence in both level design and player competence.


The second level we played started in an underground carpark before moving onto a subway. Here we got to try out some of the games other features like the roll and the cover move where you can hide behind a wall and popout to shoot. Both moves involve you switching to a third person view, although this looks very odd if you manage to roll into something behind you and get stuck.

Since MS only had two x360's running the game there wasnt much point trying multiplayer although we did notice it includes the Goldeneye/PD trademark radar. We had a more extended go on the co-op mode though (which also works online) in which you can play through the whole of the single player mode. This also allows you to explore areas of the level not otherwise accessible.

Although some of the enviroments and weapons are interesting there is little that is original and almost no sign of the stealth elements from the original. Whats worse is features like the route indicators, languid movement and weird roll move just fell plain wrong. There is still time to tweak things before release but this is increasingly looking more like a dead duck than a system seller.

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=67171
 
naja... sowas is trotzdem unnötig.

rare hat 2 absolute top spiele zum lauch parat, da gibts nix zu beanstanden.
das launch spiele grafisch wie auch von der physik her nicht gleich alles gleich weit hinter sich lassen is klar.
trotzdem bieten beide ne super grafik und sehr gutes gameplay, nachdem was man bisher alles lesen konnte.

und das es einige kritische stimmen gibt... nunja, is nunmal immer so.
insgesamt scheinen die beiden rare spiele gut anzukommen.
 
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