ein glück das ich an meinen auto kein FG kennzeichen haben muss. aktuell noch MW. später vlt MSN. :-Dwelche verwirrten gedankengänge manche als argummentation anführen
wirklich dämlich. das macht mich wütend.
ich hasse dumme menschen.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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ein glück das ich an meinen auto kein FG kennzeichen haben muss. aktuell noch MW. später vlt MSN. :-Dwelche verwirrten gedankengänge manche als argummentation anführen
wirklich dämlich. das macht mich wütend.
ich hasse dumme menschen.
Halo 3
Gears of War 1
Gears of War 2
Mass Effect
PGR4
Forza 2
Fable 2
Lost Odyssey
Rock Band 2
Left 4 Dead
Was gabs denn bisher so grossartiges für die PS3?
MGS4
LBP
Weiter?
Eigentlich hast du natürlich recht. Aber wollen wir mal wegen einer Woche nicht so kleinlich sein. Ein Killzone 2 wäre auf jeden Fall niemals auf der 360 möglich. Da hilft auch kein Lamentieren und Debattieren, das ist einfach so.
Ist genau so exklusiv wie Star Ocean 4 oder wie es Bioshock war.Rock Band 2 als exklusiv anführen und Lost Odyssey als Kracher.
LO stampft jedes RPG der PS3 in den Boden...
Ist genau so exklusiv wie Star Ocean 4 oder wie es Bioshock war.
Umso schlimmer, dass die Multititel auf der PS3 nicht durch die Bank besser aussehen.
fuck listwars
Derlei Doppelmoral kennt man von euch Sonys ja, ist jetzt nicht wirklich was Neues. Ich wette, wenn FF13 auf der Box besser aussieht, dann ist dir das Spiel und die ganze IP plötzlich auch wurscht und du zählst es zum "08/15 Mist".hauptsache die wichtigen sehen auf der Ps3 besser aus. Beim 08/15 Mist interessierts niemanden.
Natürlich kann man nur spekulieren, aber all die Dinge, die bei Killzone 2 auf dem Schirm passieren, die ganzen post-processing Effekte, das Lighting, die Physik, K.I., AA, flüssige + stabile framerate, die Ragdoll Animationen,unkomprimierter, dynamischer 7.1 Sound sind vermutlich zu viel für die 360.
Es ist halt momentan kein exklusives 360-Spiel angekündigt, das da mithalten kann.
http://blog.us.playstation.com/2009/02/19/mlb-09-the-show-–-lighting-explained/MLB 09 The Show – Lighting Explained
Hello all, my name is Patrick Hager, I’m the lead graphics programmer and I’m here to fill in some more info on lighting in MLB 09 The Show.
Lighting was a major focus for us this year, and we implemented a Global Lighting model. What does that mean? It means that objects are lit by their surroundings. It means that when players are in shadow, they can still get light from the sunlight hitting the dirt just beyond the shadow’s edge, or a bright wall behind them. It means that in stadiums, red floors cast red light on neighboring objects. It is another step towards that realism we all want in our baseball game.
How do we do all this? Well, I can’t give away our secrets, but I can give you an overview of our lighting model. There are several steps we take to make each image, and we make 60 of these images every second.
Starting with the stadium:
The players are handled in a similar way. They are lit by the sun, the sky, the stadium, and the ground around them. They also sample the environment to get reflections and gloss energy. The goal is to always make the player feel like he belongs to the world around him.
- We begin by tracing direct sunlight into the scene, with detailed shadows.
- We render a sky (without a sun), then use this sky to add the indirect sky light to the scene.
- We then trace the sunlight’s path as it bounces off the ground and stadium. When sunlight hits a surface, it takes on that surface color, bounces off, and lights objects around it. We add that indirect light into the scene.
- We do the same with the crowd (up to 50,000 people lit in place!)
- All of these steps are done in HDR (high dynamic range), and tone mapped into our final frame.
Pictures are worth a thousand words, so I’ll just let them speak for themselves. Scroll through the filmstrip images to see all the step-by-step (click on them to download full resolution). I hope you are as excited about this year’s lighting as we are, and have a blast with MLB 09 The Show!
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"In anticipation of the Killzone 2 release, SCEA will also be launching a new television ad campaign this week in collaboration with Killzone 2 developer Guerrilla Games, Los Angeles based Zoic Studios and ad agency Deutsch LA. Coined the “Bullet” commercial, the new ad was rendered entirely in-engine via the incredible power of the Killzone 2 engine and PS3 technology to preserve the unique visual and epic gameplay experience.
"Every single frame of this commercial was directly rendered on a PS3 without the need for additional tweaking or touching up. We're very proud that our game engine technology has reached the point where we don't have to resort to software pre-rendering,” said Hermen Hulst, Managing Director. “In that regard it is a testament to our commitment to deliver on what we promise. What you see is what you get.”
SCEA will also be releasing a playable version of the ad, where users can control the camera view to explore the behind-the-scenes techniques used to create the ad. This version will also include a director’s commentary explaining the team’s efforts to develop a campaign that was true to the actual gaming experience"
To offer you some insight into the technology behind this game, we will release a playable version of this in-engine ad vignette on the PlayStation Network coming in March. You’ll be able to control the camera and hear director commentary on how the production was completed using only the game’s technology. The project codename is “Killzone in 4-D”
da stimme ich dir zu....
und gucke mal wie klein naco seine arme ps3 wieder verteidigen muss.man ist das lachhaft...
wenn er wenigstens mal wieder lustige foto´s von sich veröffentlichen würde..........
komisch, ich hatte eher den eindruck das gta4 nach dem addon geschmeidiger lief als vorher.
und ich habe vor dem addon mit gta4 über 60 stunden verbracht.
technisch komplett versaute spiele die abartig scheiße aussehen bekommst du exclusiv auf der ps3.........hust* resistance2 *hust
resistance 2 sah eigentlich ganz ok aus, hat zwar nicht vom hocker gehauen war denoch ein hübsches spiel. leider generell zu dunkel gehalten![]()
Natürlich kann man nur spekulieren...