• Leider ist es in letzter Zeit wiederholt vorgekommen, dass Newsartikel von anderen Seiten als Ganzes im Forum gepostet wurden. Weil dies in dieser Form gegen das Urheberrecht verstößt und uns als Seite rechtliche Probleme beschert, werden wir von nun an verstärkt dagegen vorgehen und die entsprechend Benutzer verwarnen. Bitte verzichtet fortan auf das Kopieren von ganzen Newsartikeln und meldet diese über die Report-Funktion, falls euch ein entsprechender Artikel auffallen sollte. Vielen Dank!

PS2 Metal Gear Solid 3 - Snake Eater*spoiler*

:o :o :o
Wow Wow Wow
Geil Geil Geil

Mehr kann man nicht sagen ..... !
 
Ich hätte ja auch Lust bei der Camouflage-Kampagne mitzumachen, um mich im Spiel zu verewigen. Nur leider bin ich nicht kreativ genug und mir fällt kein Tarnmuster ein :cry:
 
nasagoal schrieb:
Ich hätte ja auch Lust bei der Camouflage-Kampagne mitzumachen, um mich im Spiel zu verewigen. Nur leider bin ich nicht kreativ genug und mir fällt kein Tarnmuster ein :cry:

Es könnten doch alle Consolewars User die MGS3 Fans sind sich zusammentun und eins entwerfen .
 
Vampir schrieb:
nasagoal schrieb:
Ich hätte ja auch Lust bei der Camouflage-Kampagne mitzumachen, um mich im Spiel zu verewigen. Nur leider bin ich nicht kreativ genug und mir fällt kein Tarnmuster ein :cry:

Es könnten doch alle Consolewars User die MGS3 Fans sind sich zusammentun und eins entwerfen .
:-? Und wie soll das klappen? Jeder sagt eine Farbe, wir schauen uns die Farbwerte (RGB) an, und errechnen den Durchschnitt?
Wäre aber natürlich fett, wenn dann "Consolewars" im MGS3-Abspann erscheint *träum*
 
ja wow dann steht da consolewars im abspann und jeder n00b rühmt sich dann damit wenn er hier angemeldet ist ^^

außerdem mußte ja einwilligen das das muster von dir selbst ist!

btw wo ist der baukasten für die camouflags???
 
E3 2004: Snake Eater - Hands-On
We braved the perils of a belligerent E3 attendee and played Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

This hands-on play was fairly limited, for more detailed MGS info, please check out the more robust preview we ran yesterday. With that said, here are some impressions, preceded by a horrible E3 story!

The thing about being a member of the media at E3, especially online media, is that appointments are an absolute necessity. With them, media types like us are capable of showing up on time and fulfilling our appointments with a company by seeing and playing that company's games. This seeing and playing thing that we do allows us to then scurry back to our cramped and stuffy war room where we pound out the articles post haste. Without appointments, there is total chaos.

We made our appointments with Sony, and we showed up on time because we desperately needed to play all the games, get the hell out of there, and write up everything that needed to be written up. Unfortunately, fan site morons also showed up. The dreg of society infested the boost and swarmed around the Snake Eater kiosks. After waiting some ten to fifteen minutes for one particularly inept gamer to finish watching the Snake Eater opening cinema, Sony PR led us to the front of the line and "encouraged" the gamer to leave so that the super busy media types could quickly play. He politely responded with the universal sign for masturbation and insisted everyone within earshot do all manner of foulness to his private parts. Irate, and with a nifty camera, he then turned and began snapping photos of our badges and faces (perhaps for some kind of sexual fantasy album). We were all more than happy to oblige, so we smiled in response and extended our middle fingers as a sign of mutual respect. After that we played Metal Gear and all was once again well with the world.

Guess what? Snake Eater feels exactly like Metal Gear. They are similar to the point where it could be guessed by a casual gamer that the titles were one and the same. Of course, Snake Eater is all about the addition and extension of a few new mechanics.

Camo works fairly well, in what little we've currently played. Switching between outfit types to better blend into the environment and avoid detection is an excellent addition to the experience and it helps add a little extra degree of excitement and personalization to the action and exploration sequences. Neat as camo is, we're not completely sold on hunting, however cool it may be.

Interactive animals and wildlife that populate the jungle areas we were exposed to are great aesthetic pieces, but having to backtrack or stray off target to seek out nourishment when damaged can get a bit tedious, especially if you're not the best shot in first-person mode, which is a necessary skill when Snake is hungry. From a different perspective, having to put some effort into seeking out food is a much cooler way of building stamina than just stuffing down medkits or whatever. It's ultimately a very good tradeoff.

So the game looks great, feels like Metal Gear, and adds some new coolness. Unfortunately, our hands-on time today did not include any of the wonder and coolness that was demoed yesterday as part of Mr. Kojima's presentation. It leaves us very sad, not because the game is even close to bad, but rather because it's so good and we can't experience any of that meaty goodness just yet.

One more thing of note, our very brief play test was actually largely dominated by non-interactive cutscenes and conversational pieces over the radio. We're hoping the story isn't delivered in such bulky chunks, but the opening sequences were less than promising. Press Select! Press Select! Press Select!

Now we have to go get murdered by axe wielding fanboys. See you!
-- Ivan Sulic

Quelle: IGN
 
Hier der offizielle US Packshot von MGS3
280813b.jpg

Release: 23.11.04 (USA).

Quelle: Gamefront & IGN
 
Der Packshot sieht schonmal gut aus. Hauptsache Raiden ist nicht drauf ;)
 
Er ist nicht offiziell, achtet auf das uralte Konami-Logo. Ist nur eine Aufmachung eines CGI-Artworks. Na hoffentlich wird das Original ein prächtiges Shinkawa-Artwork als Cover haben und nicht solchen Driss.
 
Auch wenn Gamefront am schnellsten ist sind sie eher unzuverlässig, z. B. haben sie das Gerücht der Halo 2 Online Gebühren übernommen und nicht klargestellt das es sich um einen Fake handelt.
 
wie Weltall schon sagt ist unten das alte Konami Logo aufgedruckt und rechts unter dem PS Logo fehlt die Regionalkennung (NTSC/PAL)
 
Solid_Snake schrieb:
wie Weltall schon sagt ist unten das alte Konami Logo aufgedruckt und rechts unter dem PS Logo fehlt die Regionalkennung (NTSC/PAL)

außerdem ist bei den konami games unten imemrnoch so ne welle drauf ;)
 
Solid_Snake schrieb:
wie Weltall schon sagt ist unten das alte Konami Logo aufgedruckt und rechts unter dem PS Logo fehlt die Regionalkennung (NTSC/PAL)

Bisher waren doch auf allen MGS Boxarts immer die schönen Zeichnungen drauf und keine "Gameplay" oder Render-Szenen. ;)
 
Der Typ dem an die Eier gepackt wurde war doch Raiden oder irre ich mich da?
 
Zurück
Top Bottom