EvilErnie
L15: Wise
Am Schluss ...
wird also durch meine eigenen leute die komplette erde zerstört?hab ich das richtig verstanden?
Nein Helghan. Du hinderst ja das Raumschiff am Warpsprung so das der Endkampf vor Helghan stattfindet.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Am Schluss ...
wird also durch meine eigenen leute die komplette erde zerstört?hab ich das richtig verstanden?
Nein Helghan. Du hinderst ja das Raumschiff am Warpsprung so das der Endkampf vor Helghan stattfindet.
der der wo am schluss aus der raumkapsel oder was auch immer rauskommt und man nicht zeigt ist dann höchstwahrscheinlich wieder ein böser damit es ein teil 4 gibt, oder?
es gibt einen CLAN... schreibt mir eure PSN id..
also ich bin ja ehrlichgesagt enttäuscht von der Grafik - ist mein erstes Killzone und nach allem was ich gelesen und gehört habe, haut mich das game absolut nicht vom hocker
so grad durchgezockt,was ein fettes game,für mich auf jeden fall der bisher beste teil,das game hatte soviele höhepunkte wo man als spieler einfach nur mit nem breiten grinsen vor dem tv sitzen konnte![]()
Du darfst keine andere Waffe während des Kampfs benutzen.
Nur mit der Sta 14(glaube das war die) kämpfen.
Auf Easy reicht ein Schuss in den Kopf und dann 5-6 auf den Tank und der Heavy ist down und die Trophy im Sack. Hab jetzt alles bis auf Elite, damit fang ich morgen an, das Game ist einfach so geil :-Ddoch man darf Granaten nutzen um die Trophie zu bekommen![]()
Da sieht man mal wieder wie unterschiedlich die Geschmäcker doch sein können.
Für mich ist Killzone 3 ein Edeloptikshooter mit C-Movie-Story und 5-stündigen hohlen Endlosgeballer.
Es kommt Killzone 2 so langsam doch wieder näher ;-)Why are Guerrilla Warfare matches so short?
We agree they're too short, and are currently playtesting new time and kill limits. These changes will make it out in a patch sometime soon.
Why are there no custom games in Killzone 3?
Custom games are returning, although not exactly as they were in Killzone 2. Two separate updates will be arriving to allow custom games. The first will provide the base functionality, such as:
The second update will give more much more functionality, such as:
- Custom game modes and settings
- Secure games allowing you to invite the players you want to play with
- Faction switching
As well as a few other features.
- More control over games modes and settings
- Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
- Selecting which careers you want available to players
- Allow friendly fire to be turned on or off
Quelle
MP schrieb:"A lot of the network code was scratched and re-written from the ground up. For us community is one of the most important aspects of multiplayer and although we were quite happy with Killzone 2's feature set we felt our networking systems wouldn't scale with what we wanted to do in future," says van der Leeuw.
Coop schrieb:There are limits to the implementation, however. Whereas some FPS titles could support a full co-op campaign featuring online play, the Killzone co-op experience is split-screen only, with no PSN integration. Michiel van der Leeuw explains the reasoning behind this decision:
"Doing it on PSN as well would tricky because - like doing a 'normal' multiplayer game - game state needs to be synced over the network and in case of packet loss or other issues, things need to be arbitrated and made robust so nobody can get stuck, or cheat," he says.
"Because we do the entire campaign in co-op, that means that all of our game code, even the one-offs, the end-bosses, they all need to be coded with network conditions in mind. We worried that taking on too much might distract us from delivering a solid offline co-op experience, so we decided to focus on that for Killzone 3."
Bink Codec schrieb:But why choose Bink as the codec of choice bearing in mind its sub-optimal performance in so many games? "Because we have the entire game streaming in data while we're showing the movies, we have to be very light on CPU usage and we have only very little memory to spare. Often games play movies when there are no game assets loaded, we play movies when all of the assets are loaded," he says.
"The more popular h.264 profiles require large buffer sizes, to deal with VBR or for reference frames. To use h.264 we'd have to drop down to a simpler profile and probably write a player which is optimised for our particular use, instead of quality and speed. In the end, Bink fares pretty well compared to other codecs when they're starved on memory and it was easy for us to integrate."
MLAA schrieb:"With MLAA everything was much crisper and textures look sharper, and if we want everything a bit softer we have depth of field, bloom and motion blur which we can tweak."
es gibt einen CLAN... schreibt mir eure PSN id..
da is wohl grad einer vom umzug heimgekommenyo dann inv mich au mol..
cw_sMuggY
wann verabreden wir uns mal zu nem clanwar??