Indivisible (Lab Zero Games) - Inspired By Valkyrie Profile

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als release-zeitraum wird der herbst 2018 angepeilt.
 
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Backer preview hab ich total vergessen! Müsste ja auch ein Code für die Steam Version oder so erhalten haben :aehja:
 
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Indivisible has been delayed until the first half of 2019.

While we did everything we could to prevent this from happening, the simple reality is that Indivisible ended up being a much larger project than we could have anticipated when the game was conceived way back in 2015. A number of other issues related to shipping a product of this size contributed to this decision, but the main issue is just the sheer number of assets this game requires and the time needed to deliver them at the quality you expect from a Lab Zero game.

This was not a decision we made lightly, nor did we make it alone. Needing more time to finish the game meant that we also needed more money. Fortunately, 505 Games has graciously funded the majority of the extension, and Lab Zero will be kicking in our Skullgirls royalties to cover the rest.

To help us make this new ship date, we’ve also hired a new Lead Level Designer and a new Lead Writer.

What we have not done is cut down on the amount of content we promised.

Not only do we want to deliver the game we said we would, the game’s structure and story made it virtually impossible to cut levels or make other kinds of “easy” cuts to reduce the scope of the game.

As always, we’ll continue to share what we’re working on through blog posts, streams and events. But until then, we’ve got a sneak peek at some of the awesome things we’re working on.

Lab Zero wouldn’t be here without your support, financial and otherwise. And we’re committed to making Indivisible the best game we can, and appreciate your patience while we get it there.

Thanks for understanding.
 
Gibt auch ein Update für die Backer Preview Demo.
The updated beta includes new and improved battle mechanics, enemies, and quests, as well as three new playable characters (plant-summoner Nuna, the gun-slinging Latigo, and boisterous pirate queen Baozhai) and the opportunity to battle a newly-created “hybrid boss,” Pindayar. Hybrid bosses switch seamlessly between strategic RPG battle and action platforming gameplay.

Backers can access the updated demo by running their previously installed backer preview demo distributed in November 2017.
 
Auf eben jenes Video bin ich gerade auch bei Twitter gestolpert und hab mich mal über das Spiel informiert.

Artstyle gefällt sehr gut. Dachte mir erst: Hey, cooler Action Plattformer. Aber nein, die Kämpfe sind leider RPG-like. Das ist ja leider schon mal gar nicht so meines... :neutral:
Aber gut, das Projekt wird mal beobachtet.
 
Ich mag RPGs sehr aber ich war hier auch auf einen Plattformer eingestellt und finde es sehr schade dass es dies nicht wird. Der Stil ist aber nach wie vor schön und gefällt mir.

Wird weiter im Auge behalten :)
 
Dieser Platformer/JRPG Mix mit dem Kampfsystem macht das Spiel schon fast einzigartig? Gibt doch ansonsten nur eine einzige Alternative dazu (siehe Threadtitel)...

Reine Platformer gibt es doch genug :nix:
 
das spiel wurde damals mit der intention gecrowdfunded, dass es keine spiele ähnlich wie valkyrie profile gibt.
und valkyrie profile ist schon ein sehr unorthodoxes jrpg (so wie alle jrpg von tri-ace).

in einem wargroove thread verirrt man sich doch auch nicht, wenn man ein echtzeitstrategie spiel möchte...
 
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