Indivisible (Lab Zero Games) - Inspired By Valkyrie Profile

Red aus Transistor ist die letzte Gastcharakterin in Indivisible:

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4 Tage und noch ~154k fehlen zum Ziel!

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In den letzten 4 Tagen ist das ja wohl locker drin :-D
 
so wie es aussieht könnten die sogar noch das 1,9 Mio Stretchgoal schaffen, nett.


hier ein hint welches Anime-Studio das sein könnte

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Wieso unbedingt Anime? Sollen mal bei Ankama nachfragen, der Charakterstil erinnert mich eh eher an Wakfu.

[video=youtube;TX70C8QTCzU]https://www.youtube.com/watch?v=TX70C8QTCzU[/video]
 
Zuletzt bearbeitet:
So Zeit ist vorbei. Indivisible hat ja das Ziel erreicht + einen der Strech Goals. Hätte am Anfang ja eher ein schlechtes Gefühl, was aber zum Teil auch berechtigt war. Wäre ganz schon doof gewesen wenn aus dem ersten Spiel, das ich gebacked habe, nix geworden wäre :p

Wie ich sehe kann man aber immer noch das Spiel backen. Also los Leute :scan:

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1.872 Mio bisher.
 
[video=youtube;SdDZXwplD0I]http://www.youtube.com/watch?v=SdDZXwplD0I[/video]
 
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Läuft ja richtig gut für Indivisible :aehja:

We've been working diligently to get all of our ducks in a row, ironing out the production pipeline, scouting out new office locations, and hiring new staff!
Let's take a moment to bring attention to the fact that WE JUST REACHED OUR 2ND STRETCH GOAL!
Indivisible will get a fully-animated opening made by Titmouse Inc. and a (still very mysterious) anime studio!

Here's info on our next stretch goals:
$2,050,000 - Full VO for all major characters
Indivisible is currently budgeted to only have voices in battle and some critical story scenes. With the money raised for this stretch goal, we’ll expand the voice acting to cover all interactions with major characters.

$2,300,000 - Multiple endings & hardcore bonus dungeon
After the game is released, we’ll update it with multiple endings and a hardcore post-game bonus dungeon, with new monsters and more!

We hope you all have a fantastic holiday. Look for more updates as we dive into the new year!

Das nächste Strechgoal ist sicherlich auch noch drin.
 
[VIDEO=youtube;Bx6OLXbPrUI]https://www.youtube.com/watch?v=Bx6OLXbPrUI[/VIDEO]
 
[video=youtube;7u9bR5NvIMw]https://www.youtube.com/watch?v=7u9bR5NvIMw[/video]

edit:
die gastcharaktere werden als free dlc nachgereicht.
 
Zuletzt bearbeitet:
Die Indiegogo-Kampagne exklusive Retail-Version für die 60$-Backer:

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Jetzt wurde bekannt gegeben, wer neben Titmouse noch für den animierten Intro zuständig ist: Studio Trigger.

Lab Zero Games is teaming up with Japanese animation studio Trigger, best known for its work on anime series Kill la Kill and Little Witch Academia, to produce the opening animation sequence for role-playing game Indivisible, Lab Zero and publisher 505 Games announced today.

The Skullgirls developer said it will work with Los Angeles-based studio Titmouse on storyboarding the animation, while Studio Trigger will execute the final product. Production on the animated intro is expected to begin early next year.

Studio Trigger’s Yoh Yoshinari, whose credits include Little Witch Academia, Gurren Lagann and Neon Genesis Evangelion, will direct the Indivisible animation.

Quelle: Polygon
 
ich bin gespannt wie das endprodukt aussehen wird. die demo hat mir bislang eher nicht so gefallen. skullgirls ist da irgendwie besser.
aber es ist ja noch sehr viel zeit bis zum release.
 
[VIDEO=youtube;iZJf1iTkgx4]https://www.youtube.com/watch?v=iZJf1iTkgx4[/VIDEO]
 
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