Na toll, gibt manche die nicht online spielen konnten, dass Spiel seit Launch besitzen und evtl. auf Verbesserugnspatches warten und so nun ggf. aus dem Zeitfenster "bis 19.12 online spielen" rausfallen.

Fernab davon ne gute Aktion.
 
Na toll, gibt manche die nicht online spielen konnten, dass Spiel seit Launch besitzen und evtl. auf Verbesserugnspatches warten und so nun ggf. aus dem Zeitfenster "bis 19.12 online spielen" rausfallen.

Fernab davon ne gute Aktion.

Online bedeutet hier nicht im MP gespielt zu haben sondern allgemein mit der Konsole online gewesen sein und Halo MMC gespielt zu haben. SP reicht da aus.
 
kacke!
ich habe die edition ja day one gekauft - nur habe ich sie wegen der ganzen probleme nie installiert und es ist dann auch noch sunset overdrive und shadow of mordor dazwischen gekommen.
also kein gratis ODST für mich. mist! :mad:
wieviel das wohl kosten wird?
 
kacke!
ich habe die edition ja day one gekauft - nur habe ich sie wegen der ganzen probleme nie installiert und es ist dann auch noch sunset overdrive und shadow of mordor dazwischen gekommen.
also kein gratis ODST für mich. mist! :mad:
wieviel das wohl kosten wird?

Würde so auf 10-20 € schätzen. Wenn Reach auch noch kommen sollte als Remake, dann wird es wohl auch in dieser Preiskategorie sein.
 
Neues Update da :)

Spartan Ops:
•Added the entirety of Halo 4’s Spartan Ops mode

Matchmaking:
•Made an update to make sure a match only starts when teams are even.
•Players will now receive a ‘loss’ when disconnecting before a round has ended.
•Made an update to include all split screen players in vote tally.
•Resolved an issue that caused players to become stuck “Joining Session.”
•Resolved an issue where players could be dropped from matchmaking after disconnecting their controller.

General Multiplayer Updates:
•Made additional improvements to Halo: CE hit registration.
•Made an update to the “Halo 2: Anniversary Career Progress” page to ensure achievements are correctly tracked.
•Fixed an issue where it took a long time to join players that are in a Multiplayer lobby.

General UI/Menu Updates:
•Made additional improvements to Roster update times.
•Fixed Halo 3 game type text when viewing saved data in “My Files”.

Halo 2: Anniversary Campaign:
•Fixed an issue where the ‘Black Eye Skull’ incorrectly prevented players from reaching checkpoints.

Campaign Playlists:
•Fixed an issue where cross-game playlists could fail to progress to the next level.
•Made several fixes to Campaign Playlist Carnage Reports.
•Fixed an issue where Halo 3 Cooperative Playlist progress would not save correctly when completing a mission.
•Made changes to ensure that Competitive Scoring and Timing are tracked correctly in Halo CE and Halo 2 Campaign Playlists.

Stats & Medals:
•Made updates to improve stat tracking.
•Fixed an issue where the “Steaktacular” medal would not be correctly awarded in Halo 3.
•Fixed an issue where the “Supercombine” medal would be incorrectly awarded in the Halo 4 Campaign.

Achievements:
•Made an update to ensure that the “Flaming Ninja Anniversary” achievement unlocks when prerequisites are met.

Control Layouts:
•Updated the Halo 2 “Boxer” Button Layout.
•Updated the Halo 4 “Legacy” Thumbstick Layout.

General Stability:
•Made several updates to improve overall game stability
 
Da ich Halo 2 und Halo 4 noch nicht gespielt habe reicht mir erstmal der Single-Player ;)
 
Na hoffentlich bringt es jetzt auch mal wirklich was. Bisher waren die Verbesserungen ja eher marginal. Ich würde echt gerne mal ein BTB spielen.
 
Zurück
Top Bottom