XOne/PC Halo Infinite

Flax

L12: Crazy
Seit
3 Apr 2008
Xbox Live
Quantas
PSN
Vatas75
Ich hoffe inständig dass das neue neue Halo wirklich gut wird, so wie die Reihe ursprünglich einmal war. Wird natürlich direkt zur Release mit Scarlett geholt ;-)

Hallow´s Victim

L13: Maniac
Seit
12 Nov 2006
Xbox Live
REVEREND R0B
PSN
REVEREND-R0B
Steam
hippiedoomed13
Das Halo Infinite ein Launchtitel wird ist wirklich klasse .... da kommen Erinnerungen hoch zur Ur Xbox mit Halo CE
Magisch dieser Moment mit dieser Grafik und vollen 5.1 Dolby SS
:banderas:
Jaaa, daran erinnere ich mich auch noch sehr gut... als ich dann damals meine PS2 verhöckert habe und zum Launchtag gleich morgens in den Promarkt (glaub den Laden gibts gar nemme 😝) gegangen bin.... die gute alte schwarze klobige Kiste.

Gekko

L12: Crazy
Seit
18 Mai 2007
Xbox Live
I Gekko I
PSN
Gekko_v2
Switch
7782 7027 0028
Eben nochmal den Trailer gesehen, war nach der PK etwas enttäuscht das es kein gameplay gab.
Aber hey, Release ist Ende 2020 mit der neuen Konsole!! Besser kann es doch gar nicht gehen!
Das heißt day one mit Halo.
Und dank gamepass wird’s jeder zocken!

Pockey

L05: Lazy
Seit
7 Aug 2019
Es existieren ja auch Gerüchte, dass die Flood in die hauptreihe zurückkehren. Vielleicht müssen sich Cortana und John erneut verbünden um gegen den gravemind zu bestehen.

Hazuki

L16: Sensei
Seit
3 Sep 2005
Das Slipspace Engine Tech Video sah schon weit beeindruckender aus.

Was die Optik betrifft, bin ich guter Dinge :lick:

Zuletzt bearbeitet:

Beavis89

L05: Lazy
Seit
28 Sep 2018
Xbox Live
Beavis89
Halo ist Microsofts absolutes Vorzeigespiel, da wird geklotzt und nicht geknausert, da kann man sich absolut sicher sein.
Hat bis auf die bekannten Trailer überhaupt schon was von der neuen Engine gesehen ?

Schnurres

L14: Freak
Seit
30 Nov 2012
Xbox Live
Tommi813
PSN
Tommi
Neue Infos gab es keine, paar neue Artworks und nur eine Zusammenfassung.

• General Details
    • Release date: Holiday 2020
    • Platforms: Xbox Series X (formerly known as Project Scarlett), the entire Xbox One family of devices, and Windows PCs
    • In Universe Timing: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
    • Flighting Programs: These opt-in flights will start small and slowly expand out until release, so sign up for the Halo Insider program!
    • Pro Team: We've assembled an internal Pro Team for Halo Infinite
  • Game Features
    • Splitscreen: Splitscreen is up and running internally
    • LAN: Halo Infinite will support LAN
    • Back in Black: Black Undersuits will be in the game
    • Player Customization: If you liked the level of armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
    • SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
    • Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.

Und ein paar Worte (gekürzt) von Bonnie Ross:

There was nothing more memorable in 2019 than finally being able to announce that Halo Infinite will launch with Xbox Series X next holiday, as it feels like Halo is back where it belongs with Chief leading the way. The response to our E3 trailer and the reveal of Chief and the Pilot was phenomenal… I still watch the fan reaction videos when I need a pick-me-up! It’s hard not to look ahead to next year, knowing how much we have yet to show, but rest assured that 2020 is going to be the biggest year ever for the Halo franchise.

Lastly, I want to thank the amazingly talented and dedicated team here at 343 Industries for your continued dedication, hard work and fan focus. Through that, you accomplished so much to release Halo: Reach and push the development of Halo Infinite to new heights, setting us up for a HUGE 2020. You amaze me every day.

Happy Holidays, everyone.

Hallow´s Victim

L13: Maniac
Seit
12 Nov 2006
Xbox Live
REVEREND R0B
PSN
REVEREND-R0B
Steam
hippiedoomed13
Top Bottom