Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
El Presidente schrieb:Habt ihr eigentlich nichts besseres zu tun als euch immer um den selben scheiß zu streiten.....
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Habt ihr schon mal THPS3 auf allen Konsolen gespielt, das sieht aufm Cube lklar am besten aus!!!!!!!!!!!!!
X-Buster schrieb:Das Video was ich gesehen hab war kein Tech-Demo sondern Ingame und das ändert nichts an der Tatsache das es besser aussieht als SW:RL2 ...
Du dich auch mal mit der Xbox beschäftigen, da aber das nicht gerade die Stärke ist von dir geb ich dir ein paar Links ... (Englisch müsstest du ja können ODER ???)
Interessant dürfte dieser Vergleich der effektiven Speicherbandbreiten sein: ...
That leaves 4.1 GBps for the graphics and audio controllers. We'll allocate 25 MBps for audio and 75 MBps for video output, leaving 4.0 GBps for the graphics pipeline.
The NV2A features the same 4 pixel pipelines of the GeForce3 core and operates at 233MHz. This puts the fill rate of the NV2A in between that of the GeForce3 and the GeForce3 Ti 500. Naturally the NV2A features the same DirectX 8.1 pixel and vertex shader support that was introduced with the GeForce3 with one major modification the NV2A has two vertex shaders. The addition of a second vertex shader is a huge performance gain for games the reason being that most instructions that will be sent to the vertex shader require at least two instructions to execute. Providing the GPU with dual vertex shaders will tremendously increase the throughput of these vertex programs allowing some operations to be completed in a single clock cycle. Considering that a very impressive feature of the vertex shader is the ability to do the setup for DOT3 bump-mapping, the dual vertex shaders will definitely help performance tremendously in titles that make extensive use of per-pixel DOT3 bump-mapping.
The 133MHz FSB path to the CPU limits the maximum amount that the CPU can ever use of that bandwidth to 1.06GB/s, leaving a minimum of 5.34GB/s to be used by the rest of the system.....that is more than enough memory bandwidth when running at 640 x 480 x 32 which is what the vast majority of Xbox titles (at least for now) will be rendered at internally.