Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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jo sieht gut aus! hoffentlich steuert sich der char nicht wie ein mech (oder vielleicht doch... mag die AC serie von FS auf der ps2 )
In der TGS Demo hat es sich leider genauso gesteuert - da hilft auch der best inszenierte Trailer leider nichts. Aber vll. kriegen sie es noch besser hin.
Dann habe ich zumindest teilweise eine gute Nachricht für dich.
Das Spiel ist selbst in der jap Version komplett auf Englisch vertont.
Die China Version welche Februar erscheint soll auch komplett in Englisch sein,
englische sprache+ texte
Official site updated with hi-def movie and a lot of hardcore details that some RPG fans may like. The system looks really hardcore.
Primary Attributes: (rough equivalence in English)
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Body/Strength - Affects HP and carried weight.
Intelligence - Affects MP and number of spells learned.
Endurance - Affects stamina, weight carried, fire defense, bleeding defense, disease defense.
Strength - Attack bonus
Skill/Agility - Attack bonus and modifies damage from falling.
Magic - Affects potency of spells.
Faith - Strength of miracles, number of miracles learned, protection from magic.
Luck - Affects chances of item drops, resistance to disease.
Secondary Attributes: (rough equivalence in English)
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HP - Self-explanatory. Souls will have half of their max.
MP - Self-explanatory.
Stamina - Depleted during attacks, dashing, dodging etc.
Equipment weight - The more carried, the slower the character.
Item weight - Weight of items. If exceeded the character can't carry more items.
Ring Effects - A character can wear a max of two rings.
Soul - The quantity of souls carried(the game's equivalent of XP and gold). Lost if character perishes, but regained if character touches his own blood patch.
Physical Defense - Self-explanatory.
Bash Defense - Affected by Physical Defense.
Slash Defense - Affected by Physical Defense.
Stab Defence - Affected by Physical Defense.
Magic Defense - Self-explanatory.
Fire Defense - Self-explanatory.
Bleed Resistance - Self-explanatory.
Poison Resistance - Self-explanatory.
Disease Resistance - Self-explanatory.
Is all this info hardcore enough for you?
Wait there's more to cover...
The starting class is just a base class. You can develop your armor-clanking warrior to cast spells, or your magician to wield gigantic two-handed swords.
Magic Types
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The higher the Intelligence, the more spell types a character can learn.
Fire Based - Self-explanatory.
Water Based - Healing and recovery.
Weapon Based - A higher class of magic. Enhances the weapon wielded.
"Trickster" Based - Support magic that requires creativity. For example, create a loud noise to distract enemies than attack them from behind.
Plus some high-level magic.
genau das soll es auch seinAlso ich find ehrlich gesagt das die Screenhots nicht besonders aussehen im Vergleich zu anderen Titeln, aber am meisten schockiert hat mich das richtig miese Gameplay auf der Gamepro DVD als sie das auf der TGS anspielen durften. Ich erwarte mir jedenfalls bei From Software viel mehr von Ninja Blade, bei RPGs haben sie schon oft bewiesen das sie nix drauf haben mit Gurken wie Lost Kingdoms oder Evergrace. =\
EDIT: Hab ja die ganz miese Kings Field Reihe vergessen, diese grottigen Spiele erinnern mich sogar vom Stil am meisten an Demon Souls. Oo
Oblivion hat mich wegen der FPS Perpektive kalt gelassen, aber das Spiel macht bisher auf mich einen ausgezeichneten Eindruck wegen 3rd Person.