Darji schrieb:LOL und was ist mit DMC4?^^
Naja Capcom ist wohl das EA oder Ubisoft Japans geworden. Wirklich schade drum....
Das Ubisoft. Das EA Japans ist wohl eher SE.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Darji schrieb:LOL und was ist mit DMC4?^^
Naja Capcom ist wohl das EA oder Ubisoft Japans geworden. Wirklich schade drum....
Darji schrieb:LOL und was ist mit DMC4?^^
Naja Capcom ist wohl das EA oder Ubisoft Japans geworden. Wirklich schade drum....
Liquaron schrieb:Was zählen Entschuldigungen, wenn Absicht hinter den Taten steckt und sie wieder und wieder wiederholt werden?
Darji schrieb:LOL und was ist mit DMC4?^^
Naja Capcom ist wohl das EA oder Ubisoft Japans geworden. Wirklich schade drum....
SE bringt ports raus ja aber die SPiele bleiben wenigstens Jahrelang exclusiv^^Mog schrieb:Das Ubisoft. Das EA Japans ist wohl eher SE.
Yondaime schrieb:Ich glaube nicht, dass er für die Entscheidung, eine Umsetzung für PS2 zu machen, verantwortlich war. Jetzt entschuldigt er sich bei den Leuten, dass er nicht Wort gehalten hat und die Unwahrheit gesagt hat.
Darji schrieb:SE bringt ports raus ja aber die SPiele bleiben wenigstens Jahrelang exclusiv^^
Yondaime schrieb:Ich glaube nicht, dass er für die Entscheidung, eine Umsetzung für PS2 zu machen, verantwortlich war. Jetzt entschuldigt er sich bei den Leuten, dass er nicht Wort gehalten hat und die Unwahrheit gesagt hat.
Liquaron schrieb:Naja dann soll er sich im Namen der Firma entschuldigen und er sich nicht selber.
Denn er hatte ja, wie du sagst, gar nichts mit der Entscheidung zu tun.
Ich finde es klingt trotzdem alles ein bischen zu PR mäßig.
Zumindest kann man dem Unternehmen doch keiner Exklusivansage mehr vertrauen.
neue scans und infos
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* Series staples remain intact - everything running at constant 60fps.
* Attention paid to every detail in the game is staggering.
* Characters are a lot more expressive in-game.
*New characters can be unlocked after clearing the game.
* High-definition graphics everywhere you look.
* Environments look so in touch with the DMC universe.
* Environmental destruction during battles such as the Variel boss battle are unparalleled with anything ever seen in the series.
* The game will have a crisp and responsive feel when playing.
* The game feels like a PS3 game more than anything else. (Don't kill the messenger here)
*When asked about the development cost, he said that they are 'making it to the point where we don't exceed the break point of what we can handle as a budget and still have the game be profitable.' He said the game is not twice as expensive as DMC1.
* The camera is much more cinematic now.
* Vehicles can be seen strewn across Fortuna. Cars and vans will be on the side of the roads etc.
* 16x9 aspect ratio. The camera will play a big part.
* More meaning and justification to the cutscenes and flow of the storyline.
* Same graphics engine as Dead Rising will be used to give the basic support to the graphics and appearance of everything. They initially looked at the types of middleware available, but they realized they couldn't do some of the things that they wanted to do. He said that most devs say, "We have this engine, we have this middleware. What can we make with it?" However, Capcom's development starts with, "We have this game, what do we need to make it?"
* Yuji Shimomura will be directing the cutscenes etc. again. He will ensure that the cutscenes will look much more action-packed and more stylish than ever. He understands the universe and Dante so will be able to make the cutscenes suit them.
*Johnny Young Bosch (the Power Ranger, Adam Park) is providing the motion-capture and and voice for Nero.
*When asked if Clover's departure from Capcom affected the game, and he said that the people who left are ones that wanted to move on to different projects. The people that are working on DMC4 are the ones that really want to make DMC4.
*The snow level that was in the E3 2005 trailer is in the game
Characters
* Nero's Devil Bringer is natural and not difficult to use.
* Dante's animations and expressions will be in the same cool tone as before.
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* Dante plays totally different to Nero. He also has the four basic styles from Devil May Cry 3 returning - Swordsmaster, Gunslinger, Royal Guard and Trickster. The core animations still look the same from Devil May Cry 3 but everything has been upgraded to look more natural and enhanced, as expected of next-gen by the gamers. He's as responsive as ever. Much more like DMC3 Dante than DMC1 Dante in terms of mobility.
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Some of Nero's moves list given in PSM:
Charge Shot - Hold square to charge, then release to fire
"As well as shooting bullets in rapid succession, you can charge up your gun for a slower, but more powerful shot."
Exceed - Pull L2 to charge the EX-guage
"Revving your EX-guage like a motorcycle handle, you can build up to three levels of extra power for your moves."
Streak - While holding R1, press the left stick towards the enemy + triangle
"Streak is a powerful forward strike"
High Roller - While holding R1, press the left stick away from the enemy + triangle
Air juggle
Hell Bound - Face the Grim Grip and press R1+Circle
"Think of this as a a grappling hook-like move that you can use to reach far away platforms - but only if there is a globe to catch.
Buster - Press circle near an enemy
"This attack can be performed after you catch an enemy. Best used at the end of a combo, since it doesn't work well with juggleing.
Snatch - While facing an enemy, press R1+circle
Used to grab enemies in the air or on the ground
* Vergil was a subject that was avoided as it was reiterated that Dante was one of the main focuses of this game. Vergil was still not confirmed to be in the game though yet it wasn't said that he won't be. Who knows. They have no interest in making a Vergil spin-off game either.
Enemies
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* Variel will be extremely detailed with his battlefield being an epic scrap. Destructible environments will have a place in this battle as Variel destroys everything to get to you.
* The Frosts will be difficult enemies to destroy. They can disappear and reappear. Plus they can attack you in groups.
nein ich habe nur zweifel, dsa alles was versprochen wurde auch jetzt noch eingehalten werden kann. Stichwort platz.Grequaid schrieb:Trauert da etwa noch jemand um die DMC4 Exklusivität?
Aber in dem Kümmerlichen games allgemein Thread übersieht das jeder^^Darji, ist aber nicht der DMC4-Thread hier!
Pipboy schrieb:Weil sich keiner für das Spiel interessiert.
Zurecht!
Drei Neuankündigungen für Wii
04.04.07 - CodenameRevolution will aus Händlerkreisen von mehreren Neuankündigungen für Wii erfahren haben.
- Beautiful Katamari (Namco Bandai)
Release: November 2007
- Dragon Blade: Wrath of Fire (D3P)
Release: September 2007
- Namco Museum Remix (Namco Bandai)
Oktober 2007
Mog schrieb:Ich finds cool. Aber auch nur wegen dem Trailer und dessen Grafik. DMC war einst so genial. 3 soll ja wieder was taugen. Die SE kostet nur 20,-, vielleicht schlage ich mal nach God of War II zu und lass mich nochmal auf die PS2-Grafik ein (betrunken Abends).
Tzzz Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden 2, God of War 2/3 und Heavenly Swords reissen DMC den Arsch auf und evtl. kommt Too Human noch dazu.Frontliner schrieb:DMC4>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alle vergleichbaren spiele in dem genre![]()
aber nicht in sachen Coolness...Pipboy schrieb:Tzzz Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden 2, God of War 2/3 und Heavenly Swords reissen DMC den Arsch auf und evtl. kommt Too Human noch dazu.![]()