DeinVater
L20: Enlightened
Naja, hauptsache Sony macht sowas nicht ...![]()
haben sie ja auch nicht nötig
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Konsolenkrieg nicht mehr wichtig
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Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Naja, hauptsache Sony macht sowas nicht ...![]()
habe ich mit meinem cousin auf der ps3 im coop durchgespielt. war einfach lustig. ist auch noch nicht so lange her. wirklich cool das spiel wobei der film besser istkennt jemand the warriors?
ich kenne noch nichtmal die reviews von dem, ich kenne nichtmal das GR Ranking, nichtmal die verkaufszahlen, die sind mir sowas von schnuppe!
denn mit diesem game hatte ich mit Kartoffel (mein bruder) soviel spaß wie noch lange nicht, vor 2 jahren, voriges jahr, und erst vor kurzem wieder!
wertungen und verkaufszahlen sagen nicht immer die wahrheit, die wahrheit kann nur jeder für sich selbst herausfinden![]()
Jau The Warriors war ein sehr geiles Game, hab danach gleich noch den Film gekuckt und war ziemlich geflasht. War ja glaub ich von den Rockstar Jungs, das Game?
Seh ich anders.extremer hype mit wirklich dubiosen Aussagen und sich auf ein spiel zu freuen sind zwei verschiedene Paar Schuhe.naja für mich ist es kindergarten genauso wie die ganzen politiker hier in österreich... schieben sich jetzt gegenseitig die schuld zu warum es neuwahlen gibt?! echt erbärmlich...
und ich finde es kindisch wenn die diskussionsgrundlage darauf beruht das man dem anderen unter die nase reibt wie erbärmlich das er nicht ist weil er ein spiel gut findet welches er gehyped hat und letztendlich davon enttäuscht wurde?!
genauso erbärmlich wie irgendwelche optionalen features die einer konsole hinzugefügt werden zu bashen nur weil man eine andere konsole favorisiert (HDD installation, youtube vids, screenshots, browser, etc.)
ein forum sollte immer noch eine diskussionsplattform sein und wenn man nicht diskutieren kann ohne beleidigend zu werden, die eigene meinung über alles zu stellen und argumente vorzubringen sollte man dem forum imo besser fernbleiben damit die user welche nicht auf streit aus sind auch "vernünftig" über ihr hobby unterhalten können...
gamesradar.com schrieb:Beautiful graphics and fairly decent multiplayer level design mean nothing in an FPS which during our hands-on took up to a week to respond to control inputs and masked the action with a layer of post-processed vaseline at every opportunity. Sluggish, terrible to control, and seemingly on a steadfast mission to confuse the player.
Naja mit der Meinung steht die Seite aber ziemlich alleine da. Fast jede andere Seite war begeistert vom MP Modus.
Ich schau mir GR gerne an, die Features und Top 7 Lists sind immer spaßig zu lesen. Aber bei Reviews generell greifen sie doch ziemlich oft daneben. Zudem sind sie wie Kotaku auch der PS3, naja sagen wir mal höfflich "äußerst kritisch", gegenüber. Auch wenn Kotaku da wohl das extremere Beispiel ist und schon mehr Eigentore geschossen hat.
1UP und alle anderen sagen da aber was ganz anderes^^Killzone 2 (MP) ein Flop ?
Score 5 von 10
tjoa![]()
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3169561&p=37Up until now, I'd viewed Killzone 2 primarily as a single-player experience -- it's always just struck me as a very cinematic FPS, emphasizing story and staged events. Having played it for a good while at Leipzig, though, I'm convinced the multiplayer is getting just as much attention from the developers -- and Killzone 2's multiplayer should be able to hang with the best of them. Killzone 2 offers eight different maps to choose from (more will be available for download later), with some better suited for massive 32-player skirmishes, while others are designed for just a handful of players. Before entering battle, you choose your character's badges, which essentially dictate how you want to play by offering you different abilities. For example, you could choose a medic badge, which has a health pack and allows you to revive other players, or you could choose an engineer badge that lets you repair things and use sentry turrets. Since you can choose two badges and combine them, you could then create, for example, a medic engineer who can revive people and repair things. The neat thing about the badges is that you can switch these on the fly before respawning. And speaking of respawning, you can see real-time video feeds of what's going on in each spot, so you don't accidentally end up spawning into the middle of a firefight. Also cool is the ability to respawn wherever the team's leader is.
Killzone 2 offers all sorts of map customizations, such as choosing your mission types (Assassination, where you hunt down an enemy soldier chosen at random; Search & Destroy, where you have to trigger explosives; Body Count, where it's all about how many kills you pull off, to name three) and weapons. We got to play rounds on both small and large maps, plus modes like Assassination. I'm happy to report that it was fantastic -- multiplayer felt great and was tons of fun. The available weapons were nicely varied and all felt substantial, the map designs were cool (with a good mix of open and confined areas, staircases, and windows), and there was a fair amount of strategy, such as placing sentry guns in key locations. I had so much fun playing that it was hard to pull me away to let others check it out.
The only concern I have at this point is the occasional slowdown when the action got a bit too intense. It wasn't bad at all -- it didn't affect the gameplay -- but it was certainly noticeable at times. Here's hoping this is something Guerrilla can polish up before the game hits, though it may just be an irreparable side effect of just how much detail the game's pushing onscreen (an all-out firefight in Killzone 2 multiplayer really is a sight to behold). Still, with the multiplayer gameplay already so good, and with all of the other multiplayer goodies Guerrilla's supplying -- from clan support to online leaderboards -- I'm convinced Killzone 2 is going to keep playing long after the single-player campaign's complete.
aus too human und lost odyssey nichts dazugelernt ? Da waren auch viele in mastrubationslaune als das spiel denen vorgestellt wurde. Was dann kam wissen wir ja.
fixed!!!![]()
Stellst du also Lost Odyssey und Lair auf eine Stuffe?
Und mal ehrlich, LO wurde nicht so bejubelt und gefeiert wie Lair, wenn ich an die ganzen Bilder und Gifs denke, wie ein Zocker oder Darji das Wasser aus dem Maul getropft ist.![]()