Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Hellraizer schrieb:Nur wegen einer Negativen einstellung gegenüber dem Wii? Ich finde den artikel doch ziemlich interessant. Die negativ-punkte des Wiis werden behandelt, denn dieser ist wie seine kollegen nicht perfekt...Sasuke schrieb:Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
Objektivität FTW![]()
Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
I'm confused how anyone can take this review seriously. First off Erik makes his decision on how inaccurate the WII remote is based on a demo version of Metroid Prime 3? This product is nowhere near completion, and many people who have tried the demo of this game said that the controls need work. How can you possible come to the conclusion that the remote does not work correctly based on a game still in development, and has known control issues. Why didn't he review a complete FPS title instead, such as Call of Duty 3? Many of the critics who reviewed this title liked the accuracy of the control.
Was the version of Zelda Erik reviewed even the finished product? This is only a side quest too, it's not the entire game. Shouldn't you try the main portion of the game before coming to a conclusion. It's not realistic to make your decision that the hardware is faulty based on a mini game of a product that may not even have been the completed version.
Hellraizer schrieb:Nur wegen einer Negativen einstellung gegenüber dem Wii? Ich finde den artikel doch ziemlich interessant. Die negativ-punkte des Wiis werden behandelt, denn dieser ist wie seine kollegen nicht perfekt...Sasuke schrieb:Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
Objektivität FTW![]()
Ich könnte mir auch ne Xbox360 kaufen und dann einen solchen Stuss ins Internet setzenCanada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
Mog schrieb:Ach es geht um den Wii.![]()
Warum kassiert Zelda TTP von 50% der Magazine bis jetzt eine komplette 10/10 wenn die steuerung so ungenau und unpräzise ist? Fragen über Fragen
Vendetta schrieb:Mog schrieb:Ach es geht um den Wii.![]()
Bitte nur Wii, Wii hat keinen Artikel.
Schreib einfach das was du willstMog schrieb:Ich habe mich nun schon dazu überreden lassen, dass ich nicht (unkorrekter Weise) "die" schreibe. Nun darf ich nicht mal mehr "der" schreiben?? :-?
Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
:rofl: die Sig sagt alles...Hellraizer schrieb:Nur wegen einer Negativen einstellung gegenüber dem Wii? Ich finde den artikel doch ziemlich interessant. Die negativ-punkte des Wiis werden behandelt, denn dieser ist wie seine kollegen nicht perfekt...Sasuke schrieb:Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
Objektivität FTW![]()
Nasg1 schrieb:Canada schrieb:http://slate.com/id/2154157
Der Typ zerreist den Wii. Und nachdem ich mehrere Meinungen gelesen habe, werde ich mir auch keinen zulegen. Das Ding wird gehyped, und ist dabei nichts besonders. Revolution nicht vorhanden. Scon enttäuschend das der Wii Mote ungenauer ist, als ein Uralt Lightgun Shooter.
Naja solange andere damit glücklich werden.
oh man hört doch mal auf so zu übertreiben, echt. Selbst noch nie hand angelegt aber urteilen.
Fisker schrieb:man hört ja auch sonst kaum was vom wii, ich krieg das gar nicht so mit, sind die leute jetzt begeistert oder enttäuscht?
Warum kassiert Zelda TTP von 50% der Magazine bis jetzt eine komplette 10/10 wenn die steuerung so ungenau und unpräzise ist? Fragen über Fragen
und eine einfach antwort: zelda hätte auch ohne wii steuerung eine 10/10 von dieses magazinen gekriegt, das ist ja das traurige an der ganzen sache.. das einzige spiel das zum launch richtig was reißt ist ein ehemaliges cube spiel bei dem die wii steuerung erst viel später hinzu kam, zudem gibts das gleiche spiel auch noch auf dem cube
gamespy schrieb:The biggest difference is of course the addition of the new motion-sensitive control scheme. I'm happy to report that the Wii Remote and the Nunchuk do an incredibly admirable job of making the game a lot of fun to play. In fact, I'd go as far as to say that this is a preferable method of controlling the game than a regular joypad. Movement, exploration and combat are highly accurate and if you fail or die, it's not the system's fault, but rather your own. I know this has been the biggest concern for many Zelda lovers and gamers in general, but I can't overstate this enough -- the Wii makes for a superb Zelda gaming experience.
ign.com schrieb:[...]we have nothing but praise for the title's new Wii controls, which enhance the experience - not detract from it.
gamerz-edge schrieb:Well, although I havent yet played the GameCube version myself, if I were to compare the Wii version controls with anything possible on a conventional analog stick + buttons controller (such as that of the GameCube), Id easily choose the Wii remote. Not for swordplay specificallyslashing your Wii-mote around really isnt that much more engrossingbut rather, for the aiming controls alone. Once youve aimed a bow and arrow by pointing the Wii remote at the television screen, youll never want to turn back. It takes a mere ten minutes to master the art, and then its hard to imagine how a simple control stick ever sufficed to begin with.
Seabass: First of all, Im very thankful for your criticism at E3 about Winning Eleven 10, that it was too easy and goalkeepers not so good.
(Thomas Puha) Its all good, in my hood. When you started the development of PES6, what kind of online improvements did you have in mind?
Seabass: Online gameplay for 8 players and also PS2 versus pc version players are the two main upgrades to the PS2 online gameplay. However, the online gameplay still feels different than playing offline. Thats why its only 1 versus 1 on the Xbox 360, we really put emphasis on making the feel of the online gameplay on the 360 same as offline, the engine is completely new. But this meant that for this version, we had to limit the players to just 1 versus 1.
You have often said you want 11 versus 11 gameplay online, but I feel that most gamers would want more options such as leagues, clans, tournaments, being able to use Master League teams online and so on. Are these kind of elements important to you or not?
Seabass: Weve actually had a change of plans. We try to do both from now. We do want to have 11 vs 11 human players, but also develop and expand the online feature set.
Weve got a great feature set for offline. Theres the Konami Cup where you have a lot of liberties how to set things up, Master league is deep and very fun to play. We want to offer these modes for online as well, make it multiplayer. We are pursuing both and we hope to be able to do this very soon. So bringing just more players online, is not the sole focus anymore.
You left a lot out of the Xbox 360 version of PES6 and knowing the limited resources you have, how do you feel about the 360 version?
Seabass: We are not pleased that we had to cut things out like the Edit Mode or the formation AI, the automatic AI, which is a feature of the PS2-version. We are not happy with that.
However, what was most important to us was to give the Xbox 360 users the same kind of play feel that fans of the series are used to. The gameplay has to feel like the same game as before even though its on on new hardware. This sounds very basic, but from the creators point of viewits very difficult to work on new hardware, so we are happy that the gameplay feels good on the 360. This was the biggest hurdle.
Knowing that you have worked on the PlayStation 3 version for a while and told its difficult to work on, are we going to see the first PES on PlayStation 3 as a bigger next-gen leap than the 360 version?
Seabass: Even as we speak today, the staff is working hard on the PS3-version. Its still a first-step in next-gen development, but I promise its going to be much better.
About two years ago or something like that, it was announced that you are collaborating with Football Manager or rather Sports Interactive. We thought that this way you would get more accurate stats and get them easier for PES. You still have players in PES6 National teams that havent played for a year or two, especially Scandinavian teams, so what happened with the mooted collaboration?
Seabass: We havent really gone anywhere with the collaboration. We are quite pleased with the stats that we have, but if you say that they are not, we do take that seriously. We will refine it.
I understand that with thousands and thousands of players out there and its a huge challenge to keep everything up to date, so if you have a situation where you could buy stats and information from some source, would you do it?
Seabass: No specific plans, but we are looking for someone who could provide us with accurate information and regular updates, from areas and teams we dont know like South America and Scandinavia. We should probably do that.
How do you feel about the FIFA series?
Seabass: Licensing is strong in FIFA, of course. The sound and athmospere thats created by the sound design, thats also really good. The design, the graphical design we have to say that they are ahead of us.
Fortunately, we have a little advantage with the gameplay. However FIFAs gameplay is catching up and we cant really relax, we dont have so much advantage anymore. We have to have a change of mind, or weve already had that. Like stats, those kinds of details, we have to work more on those. We know this.
Interesting that you say that, because the presentation aspect of EAs sports franchises is state of the art. Its an important part of games today and its good to hear you are putting more emphasis on this. What exactly is being done on this front regards to PES?
Seabass: Um, we have more European staff and we do exchange more information than in the past. Wed like to collaborate more. Theres just so many countries.Its not a matter that we would create the game in Europe. But things like the opening intro, this was the first time it was not made in-house in japan, it was made in Europe. We try to collaborate more so we can have more of an European sense in the game.
Vendetta schrieb:Fisker schrieb:man hört ja auch sonst kaum was vom wii, ich krieg das gar nicht so mit, sind die leute jetzt begeistert oder enttäuscht?
Warum kassiert Zelda TTP von 50% der Magazine bis jetzt eine komplette 10/10 wenn die steuerung so ungenau und unpräzise ist? Fragen über Fragen
und eine einfach antwort: zelda hätte auch ohne wii steuerung eine 10/10 von dieses magazinen gekriegt, das ist ja das traurige an der ganzen sache.. das einzige spiel das zum launch richtig was reißt ist ein ehemaliges cube spiel bei dem die wii steuerung erst viel später hinzu kam, zudem gibts das gleiche spiel auch noch auf dem cube
Ach komm was für ein billiger bash versuch war das denn, bitte wenn du dich schon aufspielen willst, dann lies doch wenigstens die besagten Reviews
gamespy schrieb:The biggest difference is of course the addition of the new motion-sensitive control scheme. I'm happy to report that the Wii Remote and the Nunchuk do an incredibly admirable job of making the game a lot of fun to play. In fact, I'd go as far as to say that this is a preferable method of controlling the game than a regular joypad. Movement, exploration and combat are highly accurate and if you fail or die, it's not the system's fault, but rather your own. I know this has been the biggest concern for many Zelda lovers and gamers in general, but I can't overstate this enough -- the Wii makes for a superb Zelda gaming experience.
ign.com schrieb:[...]we have nothing but praise for the title's new Wii controls, which enhance the experience - not detract from it.
gamerz-edge schrieb:Well, although I havent yet played the GameCube version myself, if I were to compare the Wii version controls with anything possible on a conventional analog stick + buttons controller (such as that of the GameCube), Id easily choose the Wii remote. Not for swordplay specificallyslashing your Wii-mote around really isnt that much more engrossingbut rather, for the aiming controls alone. Once youve aimed a bow and arrow by pointing the Wii remote at the television screen, youll never want to turn back. It takes a mere ten minutes to master the art, and then its hard to imagine how a simple control stick ever sufficed to begin with.
Soviel zum "ungenauen Controller"
So und jetzt lies dir bitte alle 10er reviews durch, vielleicht findest du eines, das dein Szenario wiederspiegelt, ich bezweifle es stark, denn alle sind begeistert von der neuen Steuerung, wieso auch nicht??