Torrod
L12: Crazy
Man man man, die Moderation ist nie da wenn man sie mal braucht -,-
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
Was hast du gemeldet den "Spoiler" oder meine Antwort darauf ???
Denk mal den Spoiler, haru ruhig blut![]()
natürlich den "spoiler", wo denkt ihr hin![]()
Weiß ich doch
Ich bin nur so aufgebracht wegen dem ar*** :evil:
Ignorier den einfach......solche Typen wir der melden sich extra an, um uns hier tot zu spoilern...
Zack und 1 mehr auf der ignor liste...
Und ey du weißt nicht ob der MC stirbt oder nicht der typ hat ja nichts reingestellt das es bestätigt.
Freu dich auch dein Halo3 und dann siehst du das Ende![]()
Hast recht ^^
Boah nun sind es nur noch wenige Wochen und dann halten wir das wohl beste Game Allerzeiten in den händen FINISH THE FIGHT![]()
Hab nochmal ne Frage zum Coop. Kann man das Spiel zu 4 online durchspielen wenn 2 an einer Box sind.
Also ich und ein Freund spielen an einer Box zusammen mit 2 anderen Leuten online?
Ich werde wohl weinen wenn ich Halo3 durch habe...daran denke das es der letzt Teil wird...und an die schönen Zeiten mit Halo 1 und Halo2 denken aber vorallem an Halo1![]()
es ist der letzte halo teil,aber danach ists denk ich mal nicht vorbei. und damit meine ich jetzt nicht halo wars, da kommt bestimmt noch mehr, halo ist einfach zu erfolgreich, als das man es bei 3 games belassen würde
Wo steht noch gleich, dass das der letzte Halo-Teil wird?
Das Halo-Universum ist riesig. Mit Halo 3 wird diese in Halo: Kampf um die Zukunft angefangene Geschichte des Universums beendet. Diese Trilogie wird beendet: Ja! Nicht mehr, aber auch nicht weniger.
Doch machst euch auf Eines gefasst: auf einer Messe irgendwo in 2008 oder vllt. auch erst 2009 werdet ihr einen Trailer beginnend mit den Worten: "From the developer of the legendary Halo-Trilogy" sehen ... Und es wird erneut beginnen. An einem anderen Ort, mit anderen Personen, aus anderen Gründen.
Rein fiktives Halo 3-Ende:
Der Chief betriff zum Ende hin den finalen Kontrollraum sämtlicher Halos. Er ballerte sich zuvor durch Unmengen an Covenant-Einheiten, doch umso näher sich Spartan 117 dem Kontrollraum nähert, umso mehr bereits tote Covenant-Truppen liegen herum. Er betritt den Kontrollraum, überall Blut, Kugeln, tote Menschen als auch Covenant. Dann ist dort diese Finale Tür. Man betritt den Raum mit dem kompletten Schalpult - plötzlich schaltet die Endsequenz ein - untermalt mit der atmosphärischsten Halo-Musik, die Marty nur hätte zaubern können. Der Chief geht langsam in dem Raum, lässt seine Waffe fallen. Überall in dem Raum ist sehr grelles Licht, man ekennt nur Umrisse von Objekten. Dann dort auf der linken Seite: das Pult. Doch was ist das? Eine Menschenähnliche Gestalt steht dort bereits. Der Chief läuft in ruhigen Schritt weiter - der Schall seiner Metallschweren-Schritte lässt den ganzen Raum erklingen. Man sieht nur noch, wie die Halo-Ringe durh Eingaben der unbekannten Person sowie einer weiteren künstlichen Intelligenz aktiviert werden. Plötzlich dreht sich die Gestalt, dessen Umrisse im grellen Raum nur schwer zu erahnen sind, um: der Kopf ist definitiv als ein Helm zu erkennen, der Rest der Körpers als Rüstung. Er schaut zum Chief und das letzte was bleibt, ist ein leichtes Nicken zu ihm. Es ist ein weiterer Spartaner.
Plötzlich: ein Flasback trifft an, sämtliche Ereignisse im Kopf des Chiefs und dessen Erlebnisse an Halo 2 und Halo 1 ziehen schemenhaft an ihn vorbei, alles fängt plötzlich an einen Sinn zu ergeben. Ende.
Schrifteinblendung HALO.
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Ende der Halo-Trilogie. Halo-Ringe wurden aktiviert.
Wieviel Wahrheit dadrin steckt, sollte jeder für sich selbst entscheiden ...![]()
Neuer gametrailer-Rekord, denke ich:
Total Downloads: 10,703,139
---> http://www.gametrailers.com/game/2606.html
Quelle: http://local.lancasteronline.com/4/209231'Halo' to kill Spider-Man
Individual players fight to save the universe, pushing video game sales to record levels and leaving box office heroes in the dust.
This year, the biggest retail launch in entertainment history is expected to bring in an estimated $155 million.
It's not the latest "High School Musical" album from Disney and not the "Spider-Man 3" DVD.
It's a video game.
This year's top-grossing film and soundtrack are expected to bring in hundreds of millions — but it's still small potatoes compared to what's expected for "Halo 3" when it's released Tuesday, Sept. 25 for the Xbox 360.
Microsoft expects "Halo 3" — the conclusion to the sci-fi, man-vs.-alien juggernaut, to best the $151-million opening weekend of "Spider-Man 3" in a single day.
But the clamor for the third "Halo" game is indicative of a larger trend in the entertainment industry: Video games are fast becoming the new big kids on the block.
An all-star lineup of video games this season and a dramatic increase in casual gamers have made 2007 one of the most profitable for videogame companies.
In July alone, video games accounted for $925.5 million in sales nationwide.
Local game-store owners say sales are way up, and they offer a variety of explanations.
Zach Ariah, owner of Just Press Play in Mountville, said casual gamers have brought a lot more people to the community.
"A big part is the casual-gaming aspect in video games," said Ariah. "The Nintendo DS and the Wii have brought it to the forefront. It's brought more women and girls into the fold."
While females still represent a minority of gamers — about 38 percent — that population is growing, reports the Entertainment Software Association, an industry public-affairs group.
Jessica Zserai, 18, says it's not a big deal that she's a minority among game players.
"Females are good players too," she said. "You don't see a whole lot of females at competitions. It's time to open up and let the women in."
Emily Young agrees.
"I'm not really going to stop just because there's not many females that play games," she said.
The older generation is getting in on the action now, too.
"Grandmas are playing the Wii now," Ariah said.
Dan Young, of Manor Township, believes multiplayer gaming has generated a lot more interest in video games.
"It's become a social thing," he said. "You get to meet people. It's fun and competitive."
The 42-year-old currently runs a local competitive-gaming circuit, Lancaster Area Gamers. The group hosts public tournaments for games such as "Halo 2" and "Gears of War."
"It's a lot of work what we're doing, but it's a lot of fun," he said.
Traditional audiences, mostly males between the ages of 13 and 25, still lead the pack in the clamor for big-name releases.
Microsoft's highly anticipated "BioShock" for the Xbox 360 and PC hit shelves last week.
The game, rated "mature," contains explicit violence and strong language.
"It's doing very well [at my store]," Ariah said.
The game pits players against Andrew Ryan, a billionaire industrialist who constructed a massive underwater city in the Atlantic Ocean.
"BioShock" is the second best-selling video game on Amazon.com, and mature games continue to lead the parade of hit titles.
The Electronics Boutique in Park City Center reported receiving more than 400 reservations for "Halo 3."
Local owners said "Halo" generates more excitement, and reservations, than any other game. More than a million copies have been reserved nationally.
Both Gamestop and Electronics Boutique plan to have a "midnight sale" event for "Halo 3." Customers can line up and purchase a copy at 12:01 a.m. Sept. 25.
Both stores expect a huge turnout.
The "Halo" games and other first-person shooters are the biggest moneymakers, said Joe Bailey, the owner of the cyber-gaming cafe outside the Kohl's wing of Park City.
"They are hits all the time," Bailey said.
Since its release, more than 500 million rounds of "Halo 2" have been played on Microsoft's online gaming service, Xbox Live.
Interactive games such as "Guitar Hero 2" and "Wii Sports" have become wildly popular at East Coast Gamers, too.
"We can't keep them out of the kids hands," Bailey said.
Gary Zoppetti, a computer science professor who teaches graphic design at Millersville University, said new technology has made games a much more mainstream medium.
"Video cards are growing in power exponentially every year," he said. "Graphics create much more immersive environments."
Much like movies, he said, video games are creating immersive worlds that suck audiences in.
"It's about suspension of disbelief. If you can immerse someone in a game world and they don't think of it as sitting in front of a TV with a controller in their hand, then you've got them," he said.