Zhang
L10: Hyperactive
finley schrieb:Wie eine Statistik...
wenn die ps3 launched siehts auch hier besser für blu-ray aus
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
finley schrieb:Wie eine Statistik...
Kick his ass and take his name! someone shouted from a few rows behind me.
Who? answered Reggie in mid-autograph.
Phil Harrison, front row! Sure enough, there was Phil Harrison, seated dead center, front row. Looks like he could show up on time for Nintendos keynote, but not Sonys.
With a grin and a chuckle, Reggie replies, Some would say weve already done that.
Touchdown. The crowd goes wild.
Square Enix kommentiert Unreal Engine 3-Lizenzierung
09.03.07 - Taku Murata, Chef der Forschungs- und Entwicklungsabteilung von Square Enix, hat sich auf der Game Developers Conference über die Lizenzierung der Unreal Engine 3 geäußert.
Es gibt ein Team bei Square Enix, das diese Engine verwenden wird. Doch derzeit sei man noch damit beschäftigt, zu verstehen, wie man damit Spiele entwickelt; der ganze Prozess würde zum integrieren etwas Zeit brauchen.
Murata sagte nicht, für welche Spiele Square Enix die Unreal Engine 3 benutzen will. Er verweist aber darauf, dass es bald eine Ankündigung geben wird.
gamefront.de
Zitat:
"Waiting for the Miyamoto keynote to start, Im sitting three rows from the front. Close enough to see Nintendos resident BMOC, Reggie Fils-Aime at the front of the crowd, working it with his trademark smile and good will. He poses for pictures, he signs Wiimotes, he presses the flesh with a goodnatured ease that would make even the most seasoned politician weep with envy.
Kick his ass and take his name! someone shouted from a few rows behind me.
Who? answered Reggie in mid-autograph.
Phil Harrison, front row! Sure enough, there was Phil Harrison, seated dead center, front row. Looks like he could show up on time for Nintendos keynote, but not Sonys.
With a grin and a chuckle, Reggie replies, Some would say weve already done that.
Touchdown. The crowd goes wild".
Mog schrieb:Leute WIE oft denn noch.![]()
Nerazar schrieb:Nichts ist härter, als die Wahrheit, gell?
woran das wohl liegt?finley schrieb:HD DVD Format mit deutlichem Vorsprung in Europa
Wie eine Statistik der GfK Marketing Services zeigt, kann die HD DVD im Kampf mit der Blu-ray-Disc um die Gunst der Käufer in Europa einen deutlichen Vorsprung vorweisen. Demnach kommt die HD DVD auf einen Marktanteil von 85 Prozent.
Dabei wurden sowohl Laufwerke, Brenner und Standalone Player gezählt. Vor allem Toshiba ist für den größten Teil der Verbreitung auf dem Markt verantwortlich. Die 15 Prozent Marktanteil der Blu-ray-Disc stammen von Samsung und Sony. Vor dem Start des HD-E1 HD DVD Players von Toshiba in Europa kam die HD DVD nur auf einen Marktanteil von 58 Prozent.
Analysten gehen davon aus, dass durch die Einführung der Playstation 3 am 23. März eine Trendwende vollzogen wird. Die Konsole von Sony kommt mit einem Blu-ray-Laufwerk und sorgte bereits in den USA für ein Kopf-an-Kopf-Rennen zwischen HD DVD und Blu-ray, das bis heute nicht entschieden ist.
winfuture.de
Und? Soll ich dir jetzt alle Kidde-, Crap- und Nongames aufzählen, damit du den Untergang der True Gamer(TM) in der Last Gen beschwören kannst?Mog schrieb:
Spinoff und dazu noch verjüngt. Es reißt nicht ab.
Darji schrieb:woran das wohl liegt?![]()
![]()
ihr XBOTs gebt auch nie auf oder? Bergreift es endlich HD_DVD ist spätestens ende des JAhres tot^^
wie soll HD_DVD denn hochkommen ohne exclusive Filme oder Studios? Ende des Jahres beginnt so langsam der Kampf Blu-Ray vs DVD^^saruman schrieb:Begreif Du endlich, dass frühestens Ende des Jahres der Formatkrieg erst richtig anfängt
85%.. wenn ich das schon lese. Wahrscheinlich sind das 100.000 Player oder so... Bis jetzt hat doch noch fast niemand so einen HD-DVD/BluRay Player daheim.
Darji schrieb:wie soll HD_DVD denn hochkommen ohne exclusive Filme oder Studios? Ende des Jahres beginnt so langsam der Kampf Blu-Ray vs DVD^^
Gamers, analysts, and by now, even hermits living in the Outback, knew that Sony went from gaming behemoth to another fish in the pond since E3 2006. ´
But guess what? They're baaaaaaack.
The Sony keynote delivered by Phil Harrison at the 2007 Game Developers Conference was exactly what the company needed to re-establish itself as a gaming giant. The announcements of Home and LittleBigPlanet were the types of things gamers had expected to hear about a year ago, but as the old adage goes, "better late than never."
Even just waiting for the keynote to begin, the crowd could tell that something was up--that this wouldn't be another Sony keynote like the ones from E3 2006 or Tokyo Game Show 2006. This would be the Sony of old, the one that wowed the audience at its E3 2005 press conference.
Among the faces I happened to spot in the crowd were Keiichi Yano, the creator of Elite Beat Agents and Gitaroo Man, Joseph Olin, president of the Academy of Interactive Arts and Sciences, and even Reggie Fils-Aime, president of Nintendo of America. And of course, DS owners were furiously sending entertaining (and obscene) messages back and forth to each other over Pictochat.
About 10 minutes before the keynote began, Sony staff threw gigantic soccerballs into the crowd which were bandied about like beachballs at a baseball game--with the intent being to knock the balls into makeshift goals set up on the flanks of the stage. Giant screens kept score of the "game," which was a heated match between team A (a portion of the crowd on the left) and team B (a portion of the crowd on the right). If you're keeping score at home or had money on the match, team B won.
That was a glorified example of audience participation--a key component of Sony's strategy moving forward. The buzz phrases "user-generated" and "emergent gameplay" were used about a billion times during the keynote, but they were backed up.
Home, the PS3's answer to Nintendo's Miis, Microsoft's Xbox Live and achievements system, and Linden Labs' Second Life, is a free service designed to foster communities among PS3 owners in a virtual world populated by corporate-branded virtual items and locations (hey--the Home service is free). The audience was clearly impressed with the seamlessness of the software, which allows gamers to bowl, play arcade games, hang pictures (customized of course), furnish their own digital apartments, and more.
However, the real darling of the presentation was LittleBigPlanet, a game from the makers of Rag Doll Kung Fu, now under the studio name of Media Molecule. The game is LocoRoco on steroids, or hallucinogens, or probably both. The word 'cute' doesn't do the game justice, nor does the phrase 'totally fricking insane and fun.' At it's heart LittleBigPlanet is a fancy tech demo showing off an incredible range of physics, but on the surface it's an adventure created by the player--and that player will range in age from 5 years old to 90 years old. I haven't heard applause like that which followed the LittleBigPlanet demo in a long time.
Miyamoto and Nintendo, it's your move.
To watch the Sony keynote in its entirety, watch the video:
Darji schrieb:frag mal JAck wegen dn Preis. Im schnitt ist bluray um 2$ billiger als HD-DVD. Aber wie gesagt, Jack ist der experte wenn es um sowas geht^^