PS4 InFamous: Second Son

Naja, beim Start einer neuen Konsolengen will man ja meistens aber gerne alles sofort haben. :P

Ich weiß, hatte das als Zusatz gar noch geschrieben, aber wieder gelöscht. Hätte ich es mal drin gelassen damit du auf meinen Klugscheißer Post keinen Klugscheißerpost bringen hättest können :P
 
Knack ist eigentlich schon ein typischer Titel für die Weihnachtszeit.

Ich denke schon das Sony ein Jugendfreies Games für die zeit haben will.
 
Bei uns sinds sowieso alles Launch-Titel, weil das Ding hier ja erst März 2014 erscheint. :sorry:
 
Bin ich mir nicht so sicher.
Diesmal hat man PC Hardware ohne extravagante Bauteile wie Cell, LOED oder Emotion Engine Chip.

War ja auch nicht ganz ernst gemeint. :) a
Aber zumindest hat alles Andere vom letzten Edge-Gerücht gestimmt (8GB GDDR5 + Share-Button), deshalb kann leider schon was dran sein.

Und auch wenn die Einzelteile vielleicht alle nicht mehr so "exotisch" sind, ist die APU ansich ja trotzdem nicht 0815 Stangenware.
 
Ich hoffe das Knack und Driveclub irgendwann nach 3 Monaten erscheint, sonst wird da wirklich teuer :oops:

Nene, Knack will ich zum Launch, wäre wahrscheinlich mein Fixkauf neben Killzone und einem der Third Party Titel. Bei Infamous würde ich erstmal abwarten, bin kein besonders großer Fan der Vorgänger.
 
Warum muss der Hauptchar aussehen wie Dantes(DmC) kleiner Bruder? :neutral:

Ansonsten Day 1. inFamous ist imo eine tolle Marke.
 
Wow wenn ich wieder diese Spiegelungen sehe will ich wissen wie die erst bei Gran Turismo auf PS4 aussehen werden. :freude:
 
The latest issue of Game Informer contains a blowout of inFamous: Second Son through a 10-page cover story. We’ve rounded up some information from the magazine below, but you can find even more content – including screenshots – in the publication’s June 2013 release.

- Conduits now referred to as bioterrorists
- New area of government keeps track of the conduits: Department of Unified Protection
- Condits have been identified, holding them without trial in containment facilities
- Department of Unified Protection shows its power during an operation that doesn’t go as planned in Seattle
- Transport vehicle crashes and the conduits escape
- DUP sets up roadblocks and won’t let anyone enter/leave
- Condits have been identified, holding them without trial in containment facilities
- Department of Unified Protection shows its power during an operation that doesn’t go as planned in Seattle
- Transport vehicle crashes and the conduits escape
- DUP sets up roadblocks and won’t let anyone enter/leave
- Lots of security systems are sent out and Seattle is turned into something reminisint of an airport
- There are elevated walkways with search-lights and security cameras as well as checkpoints and scanners
- Game has parallels to post-9/11 America setting
- Security vs. freedom theme
- DUP is like the TSA

DUP guards

- DUP guards feature behavior similar to that of SWAT teams/trained military police
- Others have a seemingly supernatural ability to shield themselves and move around quickly
- Sucker Punch won’t elaborate on this further

Protagonist

- Stars 24-year-old Native American Delsin Rowe
- Delsin is the artistic type with a chip on his soldier
- Fan of anti-authoritarian street art
- Likes tagging buildings with his own art
- Very much an average guy until the conduit-transport vehicle crashes
- Delsin tries to help those in the wreck, and learns that he’s been a conduit all along with dragging an injured conduit from the area
- Soon realizes that he can control smoke
- Natural power lets him absorb other conduits’ power
- Can use more than smoke power
- Delsin is excited about his power unlike Cole

Gameplay

- Delsin can take down different forward-operating bases run by the DUP around Seattle
- Can get through these areas with force, but eliminating security systems is more effective
- Smoke projectile at Delsin’s disposal
- Also can perform a smoke-dash maneuver somewhat like Nightcrawler
- Air ducts found all across Seattle
- Can use the ducts to get around or climb like Cole
- Another technique lets Delsin throw smoking fireballs
- When Delsin descends, he can perform a “move” like Cole’s thunder drop
- Forests act as the edge of the game world

General

- Sucker Punch recreated the city’s feel instead of specific road layout

Hoffe bald kommen noch die Bilder.
 
Wollte ich grad posten xD

Hört sich gut an, Smoke samt Feuer, Fähigkeiten absorbieren, Projektile aus Rauch. Bin schon auf Bilder und vorallem Gameplaymaterial in Videoform gespannt :D
 
Ein paar Bilder. Nichts weltbewegendes:

RhdLQlc45Io.jpg


http://gamemag.ru/news/novie-skrinshoti-infamous-second-son-iz-gurnala-gameinformer-86383
 
Naja sieht schon derbe fett aus finde ich :D

Genauso hab ich es mir vorgestellt, Feuereffekt scheint schon mal gelungen zu sein.
 
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