Battlefield 4

Ich hab vorhin nochmal ein paar Runden gezockt. Macht immer noch sehr viel Bock! Ich freue mich schon auf die neuen Inhalte und werde dann sicherlich wieder etwas mehr zocken. Gibt es dafür eigentlich auch neue Trophäen?
 
Jo, is noch einges los. Hab selbst auch erst vor 3 Wochen oder so angefangen als es das Game im Sale gab.

5 DLC´s bis jetzt wenn ich nicht irre.

Fünf DLC? Sehe ich das richtig, dass ich dann für quasi die Premium Edition bräuchte, die bei Amazon für die PS4 noch immer 66 Euro kostet?! o.0

Schade, dachte man könne inzwischen günstig einsteigen.
 
Angeblich erst nächste Woche für EU, danke DICE.
US etc haben das heute bekommen.

Ansonsten war doch überall immer gleich. -_-
 
Ok gerade nachgelesen.
Alles erscheint heute gleichzeitig außer Zavod Nightshift. Das kommt erst nächste Woche für PS3/4 in der EU.
Also das Update sollte dann auch draußen sein?
 
Wie begeistert ihr noch die DLC/Patch Politik von BF4 verfolgt. Bei mir ist das eher so:

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Und wenn die Ps4 wieder ein BF Update im Hintergrund zieht:

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Das Sommer-Update kann man schon länger laden, wenn man es dann Manual anstößt!

Edit

Aso 4 gb schwer........... .
 
Hallo! Immerhin 4gb im PSN, das dauert mindestens einen halben Tag zum Loaden und Testen. :uglyclap:
 
Habe mal das wichtigste aus den Patchnotes gesammelt

• Added the Team balancer (featured) as a default server option for larger modes
• Soldier Movement: Slowed down side to side from 0.4 -> 0.35 on soldier sidestep to make that movement less jerky
• Changed FrameHistoryTime variable to 1 to prevent dusting on fast moving vehicles (mainly jets)
• Updated server & client code to support variable tick/simulation rates (featured)
• PC/PS4/XB1: Significantly Improved client to client damage delay by forcing all clients to send damage based on framerate instead of simulation rate
• Enabled Audio obstruction (featured)
- Added vehicle sensitivity slider for all input devices on all platforms
• Lock on missiles - make counter measures more effective and consistent
- Turn rates reduced to stop missiles from doing instant 180s
• Fixed a long time issue where infantry weapons fail to reload properly (looked like they did, really didn’t)
• Tracer polish. Lowered brightness, thickness and length.

• Fixed an issue where players would randomly take damage and even die from walking on certain staircases or other slanting objects
• Fixed an issue where players took damage from vaulting over objects and landing “hard” incorrectly
- Fixed an issue where players were able to spawn on a squad mate under fire (in combat)
[• Flashbangs
- Effective angle is now 145 degrees
- Flash duration reduced for friendlies to 0.6s
- No longer blinds dead people
- Increased the suppression effect from flashbang explosions
- Reduced number of default flashbangs from 3 to 2
- Updated effect to work exactly the same in dark and light environments
- Shielded players in vehicles (ex: tank driver) no longer gets blinded – open vehicle seats will however
- Reduced time to live from 10s to 1.5s. This prevents players from dropping flashbangs from tall buildings at enemies below
- Improved target line of sight obstruction testing]
• Increased SRAW range and top speed slightly
• TV Missiles
- Improved the responsiveness and steering slightly
• Renamed all the mentions for RPK-74M to RPK, and renamed L96A1 to L115
• Mare’s Leg: Added heavy barrel option, which can lower the spread from .2 to .1 (für light :v:)

Obs Probleme mit dem Patch bis jetzt gibt, habe ich keine Ahnung (ist aber sehr wahrscheinlich da DICE). Werde das ganze erst in ein paar Tagen oder spätestens nächste Woche testen
 
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