Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
zuschade wie Fable nun endet... Nen Kotnect ableger und nen ziemlich schlechtes XBLA Game![]()
Molyneux der verrückte Vogel:
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-discovery-fable-the/727574
zuschade wie Fable nun endet... Nen Kotnect ableger und nen ziemlich schlechtes XBLA Game![]()
Molyneux kann es noch! Spiele gnadenlos überhypen und sich dabei jedes Mal wieder in die Nesseln setzen.Molyneux der verrückte Vogel:
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-discovery-fable-the/727574
Am besten finde ich, wenn er anfängt sich über beschränkte Pad-Steuerung zu ärgern und die Freiheiten von Kinect preist. :v:
Lionhead will be run by studio co-founder Mark Webley. Microsoft is not immediately naming a new head of the European studios.
Ist auch eine neue Chance. Schade für MS. Ich fand Peter immer gut.
Ist auch eine neue Chance. Schade für MS. Ich fand Peter immer gut.
Originally Posted by Eurogamer:
Fable: The Journey is, without a doubt, the biggest and most ambitious game yet for Kinect. It's no aerobic festival of mini-games but a full-length action-adventure with epic narrative aspirations, played from the comfort of your couch. It has lavish production values: beautiful graphics, superb animation, fine voice-acting and a musical score that tracks the action from moment to moment, like a movie's.
Play The Journey for an hour or so, as I did last week, and you can see the quality and effort sweating from the screen. Microsoft has brought the full weight of one of its most talented studios, Lionhead, to bear on this project; Mark Webley, studio head since Peter Molyneux's departure, tells me that virtually the entire 150-strong staff is currently at work on it. Forget the gaudy distraction of Kinect Star Wars. Microsoft clearly intends The Journey to be a grand entertainment and a watershed release for its motion sensor.
But if you're the average Eurogamer reader, you probably don't want to play it - or think you don't.