Xbox One Xbox One

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller finley
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum

XBOX ONE ohne DRM & Co. Holt ihr euch jetzt eine Xbox ONE?


  • Stimmen insgesamt
    518
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
ich weiss
werde ich jetzt auch mal anzocken

mh klar kommen noch ein paar mortal kombat evolve und co usw

ich wolllte eher damit sagen das es ueber 100 games gibt seit rls und ich nicht verstehe wieso einem das nicht reicht
 
Wird eh nur was von gekauft wenn es das billig gibt! Du weißt was ich damit meine........
Das was ich da aufgezählt habe werde ich nicht alles holen. Aber Witcher 3 und Batman AK sind DayOne Pflichttitel!
 
Ich hab auch noch viele ungespielte Games (Dragon Age, Lords of the Fallen, Forza Horizon 2, Resident Evil HD) hier liegen. Dazu kommen noch Far Cry, Dead Rising, Sunset Overdrive, die ich bisher nur angespielt habe. Zurzeit bin ich hauptsächlich mit AC: Unity beschäftigt. Bei mir ist es auch so, dass ich meist nie mehr als 2 Games parallel zocke, sodass sich mit der Zeit schon ein großer Backlog bildet.
 
ich haette im prinzip genug fuer dieses und naechste jahr auf platte weil ich immer nur phasenweise zocke und dann nicht so lange denke wenn evolve kommt wird es wieder mal oefter werden

@fanti ja das sowieso
 
Mag mich jemand zu dem Preview-Programm einladen? :blushed: Birdie hatte mich schon mal eingeladen, aber da hatte ich noch eine veraltet Email eingetragen für die ich keine Daten mehr hatte :blushed: Wäre echt nett, Gamertag ist Niyto. :-)

Hab dich gestern nochmal eingeladen - Vielleicht klappt es beim zweiten Mal ja :)

#idarb übrigens schon erhältlich ?

Danke - Gleich mal in die DL Liste packen :)
 
Bist du das Maß aller der Dinge oder was?
Oder willst du nur Posts sammeln?


Gibt es hier ein paar die zwischen 90 und 110 Digitale Games auf Platte haben?
Könnten die mal nachschauen ob noch alle Games da sind
Bei mir sind plötzlich 17 verschwunden die dann ganz rechts wieder als "bereit zu Installation" standen

Ich hab ausserdem das Gefühl das das System mit einer gewissen Menge an Games nicht so richtig klar kommt
Wäre Top wenn da jemand mal nach schauen kann
 
Also ich hab glaub auch über 80 Games und mir ist bisher nichts aufgefallen. Hab zwar auch einige "bereit zur Installation" die hab ich aber selber gelöscht gehabt als ich noch keine 3TB Platte hatte.

@Darkrince. lol selber nichtmal gespielt und hier leuten den Spass mies machen wollen. Zum Glück gibt es genug Leute die auf sowas garnichts geben und einfach zocken :lol:
 
ich werde das mal beobachten ansonsten rufe ich mal den supp an
17 games nachinstallieren nervt richtig zum glueck hab ich ne schnelle leitung
 
@milchrice

Ja habe manchmal auch das Gefühl das es mit wachsendem Spielekatalog etwas instabiler wird!
Was neu installieren musste ich aber noch nicht.
 
Bei mir sind auch auf einmal mehrere Spiele verschwunden. Zwar sind das kleine Indies wie Chariot usw. aber es ist schon merkwürdig.
 
Im März findet die GDC statt und diesbezüglich wurden nun schon die Talks von MS bekanntgegeben:

The Future of Gaming Across the Microsoft Ecosystem
Phil Spencer, head of Xbox, will discuss the future of gaming and the many ways game developers can create innovative game content and experiences for the entire Microsoft ecosystem, including Xbox One and Windows 10 devices.

Developing Games for Windows 10
The Windows 10 universal app platform is designed to enable game developers to create high performance games that can target the broadest range of devices with a single code base. Whether you’re planning the next AAA blockbuster, or building a mobile mini-game in your basement, Windows provides flexibility and power that you need. This session will introduce Microsoft’s latest game development tools, platform, services and ecosystem. Come see demonstrations, best practices and learn proven usage patterns that leverage DirectX and the WinRT APIs to target the Xbox and Windows ecosystem of devices.

Better Power, Better Performance: Your Game on DirectX12
Direct3D 12 enables new performance improvements for your game on Windows 10. Learn how to architect your game engine to best reduce CPU overhead, increase GPU efficiency, and improve frame-rate stability using the new Direct3D 12 API. Understand the fundamentals for building a fast-performing, efficient game engine on Direct3D 12 and where to find the best resources for diving deeper.

Gaming Consumer Experience on Windows 10
Gaming is a key area of focus for Windows 10 – especially PC gaming. Create Windows 10 gaming experiences that maximize exposure in the Windows Store and provide mechanisms for users to discover, download, play, and re-engage with your game. Understand how Windows 10 helps drive engagement using live tiles and notifications. Learn about the gaming experiences and Xbox Live social engagements made possible through the Game bar and the Xbox app on the PC.

New Opportunities for Independent Developers
ID@Xbox is Microsoft’s self-publishing program for independent developers on Xbox. This talk will give developers an overview of how the ID program will work in the future, as well as provide guidance on the opportunities for independent developers across the Microsoft ecosystem.

Developing with Xbox Live for Windows 10
What if you had access to the largest set of game service functionality via Xbox Live? What if you had an SDK for enabling and accessing the Xbox Live gamer network, gamer score, achievements, leaderboards, and multiplayer services from any Windows 10 device easily? What would your games look like? Through demonstrations and samples, we’ll examine the breadth of functionality and ease with which you can build and release a game that utilizes Xbox Live features.

Xbox Live Multiplayer: Introducing services for cross-platform matchmaking and gameplay
Windows 10 brings Xbox Live multiplayer functionality to all your connected devices. Use Xbox Live services and developer-facing APIs to match-make gamers across any Windows 10 device and create unique gameplay experiences.

Fable Legends: Cross-device Gameplay with Xbox Live
Not only does Windows 10 bring the power of Xbox Live to PCs, it allows for experiences to cross all of your connected devices. This talk explores the design, implementation, and other considerations of Fable Legends in building a seamless cross-device gameplay experience between Xbox One and Windows 10 devices.

Best Practices for Leveraging Cloud-Based User Stats and Achievements in Xbox Live
Integrate your next-generation Windows 10 game with Xbox Live for cloud-powered experiences like Hero Stats, Achievements, and Leaderboards that can be updated independently from your game code. Surface the most engaging player stats from your game directly on Windows 10 and build powerful companion experiences through the Real-Time Activity service. Get tips on common configuration pitfalls, Xbox Live policy considerations, and how to avoid common failures during Certification.

Distributing Games Across Microsoft’s Phone, PC, and Xbox Marketplace
Windows 10 is coming soon to a phone, PC, and Xbox near you — and with it, a streamlined approach to distributing and merchandising your game on Microsoft’s growing marketplace. Explore upcoming features that make publishing easier so you can reach more customers while increasing ROI.

Advanced DirectX12 Graphics and Performance
DirectX12 enables next generation games to deliver better performance with greater flexibility and control. This technical session goes deep into the DirectX12 APIs you can use to reduce CPU rendering overhead, manage GPU resource usage more efficiently, and express the most cutting-edge 3D graphics possible across the spectrum of Windows 10 devices. Whether you are building a game for the phone, PC, or Xbox – you don’t want to miss this talk.

Sustained gaming performance in multi-core mobile devices
Modern mobile devices and smartphones are reaching the computing capabilities reserved until recently for desktop PCs. Windows 10 phones and tablets with 8 CPUs and very powerful GPUs are expected soon. Despite significant progress in reducing power consumption these devices are able to draw more power under sustained load than can be safely dissipated with current passive cooling technologies. Windows 10 and the hardware it runs on are designed to safely handle such situations, mostly by reducing the system performance – which could affect game-play negatively. Learn to counter this effect by designing games that achieve sustained thermal-to-quality tradeoffs in these systems.

Designing games for a Windows Core World
How can your game take advantage of the broad reach of multiple form factors shipping with Windows 10, and provide the best experiences to your target audiences? Can a one-size-fits-all design approach succeed or should you tailor the experience to each device? We will discuss and demonstrate the design implications of Windows Core game development scenarios from casual to AAA games, as well as some common pitfalls with an appropriate checklist to mitigate concerns around legibility, input schemes and content density. This talk also examines user engagement expectations and how to map usability goals to user trends for each device.

PC Games for Windows 10
Windows 10 brings new features for developers targeting the phone, tablet and desktop PC gamers. In addition to DirectX 12 and improved access to modern features, there are better tools for developing, debugging, and profiling games. Learn how your new Windows PC games can take advantage of Windows 10 capabilities and get tips on making your current Windows games work great on Windows 10.

Quelle: Dave Voyles Blog

Wird also sehr spannend das Ganze :D
 
Blue Estate, welches auf den Comics von Viktor Kalvachev basiert, erscheint nun auch für die Xbox One.

58c7cbc2737376445c03db8cfc99c888.jpg


Ihr spielt Tony Luciano und bekämpft die Mafia in der Unterwelt von Los Angeles. Das Spiel auf der Xbox One wird via Kinect gesteuert. So macht ihr mit euren Händen eine entsprechende Waffengeste und simuliert damit das Schießen auf dem Bildschirm. Erscheinungsdatum wird der 18.02.2015 sein - Der Preis wohl 14,99€

[video=youtube;_5bgprUnFy0]http://www.youtube.com/watch?v=_5bgprUnFy0[/video]

http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-getting-dark-comedy-shooter-blue-estate/1100-6425006/
 
Heh, wusste gar nicht, dass Activision das Spiel published. War noch vor einiger Zeit Indie. Wie auch immer, White Night kommt für die One am 4. März:

[video=youtube;7JoT5KFD7Ak]https://www.youtube.com/watch?v=7JoT5KFD7Ak&feature=youtu.be[/video]
 
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Zurück
Top Bottom