Mayls schrieb:Nur soviel noch Riptor, ich will über dein Leben gar nichts wissen, es war nur eine Anmerkung auf das was du mal gesagt hast. Dein Leben interessiert mich ehrlich gesagt einen S..d....!
Warum redest du dann ständig drüber?
![Grins :D :D](/styles/sanleiassets/cwsmilies/m-grin2.gif)
@ martinx: Wichtig ist in erster Linie das Online-Angebot bei Multiplattform-Titeln und ich erwarte für PS3 und X360 ziemlich viele... Ähnlich wie bei PS2 und Xbox. Ich denke, dass kann Microsoft voll auftrumpfen.
@ Frenck: Final transistor count for Xbox 360's graphics subset:
"Lastly, we were sent updated spec numbers on the Xbox's numbers, and we spoke with Microsoft's Vice President of hardware, Todd Holmdahl, about the Xbox 360's final transistor count.
Another bit of information sent our way is the final transistor count for Xbox 360's graphics subset. The GPU totals 332 million transistors, which is spit between the two separate dies that make up the part. The parent die is the "main" piece of the GPU, handling the large bulk of the graphics rendering, and is comprised of 232 million transistors. The daughter die contains the system's 10MB of embedded DRAM and its logic chip, which is capable of some additional 3D math. The daughter die totals an even 100 million transistors, bringing the total transistor count for the GPU to 232 million."