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PlatformWAR WAR - Der Thread (Konsolen, PC, Mobile)

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Sony Santa Monica Talks About The God of War Legacy, “Super-Interesting, Risky, More Artsy” Projects And More

http://www.dualshockers.com/2016/03...teresting-risky-more-artsy-projects-and-more/

At Game Developers Conference in San Francisco, Sony Santa Monica Game Design Senior Manager David Hewitt and Programmer Koray Hagen talked about the studio in a panel that DualShockers attended. During the panel they explained the studio’s mission of upholding the God of War legacy and more.


Sony Explains How to Make Interaction and Gunnery Feel Natural with PlayStation VR on PS4

http://www.dualshockers.com/2016/03...n-and-gunnery-feel-natural-in-playstation-vr/
At Game Developers Conference in San Francisco, Sony London Studio Principal Programmer Ronald De Feijter hosted a panel focused on how to make interactions feel natural in PlayStation VR, using PlayStation VR Worlds’ The London Heist as an example.

DualShockers attended the panel, and below you can check out a full recap of what was shared, alongside all the slides of the presentation. This should give you a good idea on how the studio is making sure that its virtual reality experiences actually feel as real as possible.


On 10 Years of Loving Platinum Games
http://www.dualshockers.com/2016/03/17/on-10-years-of-loving-platinum-games/

Having recently come off a second play through of one of 2014’s top titles Bayonetta 2, I feel highly inclined to offer some sort of thanks or a tangible token of appreciation to what has become, without equal, my favorite modern developer.

As I watched the ending credits of Bayonetta 2 roll by, I felt so elated and filled with joy. I was absorbed in the gaming experience I had just taken in. This wasn’t the first time I’d been overcome with such feelings of freedom and joy. In fact, I’m quite sure I haven’t felt this way since I last played a game from Bayonetta 2’s developer. From the release of their debut title MadWorld, Platinum Games has always pushed the envelope from a game-play perspective.
 
Naja, bei dieser App bin ich das nicht. Wenn sie aber bei Pokémon GO sowas machten, wäre ich auch sehr enttäuscht.
Da bist du aber optimistisch, wenn du glaubst gerade pokemon würde ohne p2w Komponenten daherkommen. Ich sehe es schon kommen:

5x Meisterball: 10 Euro
5x Superball: 5 Euro
10x Pokeball: 5 Euro
5x Heiltrank(100% sofortheilung): 10 Euro

Etc. Enjoy your Pokemon mobile experience :v:
 
und ein "lets Play"

[video=youtube;hHoJH7SrB24]https://www.youtube.com/watch?v=hHoJH7SrB24[/video]

Hey cool das neue Spiel von EA


Leaked NX Controller from Destructoid
e3Hnygp.png




Brqc-DCCIAAzQGW.jpg
 
Weil es jeder mit einem Fragezeichen schreibt, nur du nicht.

Oh bitte....xD

Das einzige was du ihm vorwerfen kanns ist das er sagt es sei nicht photoshopped denn Aussage dazu ist:

It looks otherwise consistent, leading us to suspect that the image has not been Photoshopped significantly.

However, there are seeming inconsistencies with the lighting sources in the image, which mean this should still be taken with a decently sized grain of salt.
 
Der controller gefällt mir nicht, wäre aber technisch problemlos in dieser form machbar im Jahr 2016.

Nach dem unsagbaren Erfolg der WiiU ist es natürlich verständlich, dass Nintendo weiter auf Bildschirme im Controller setzt :v:

Außerdem: Otacon tu nicht so als wäre das echt, tut destructoid ja auch nicht! :x
 
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Oh bitte....xD

Das einzige was du ihm vorwerfen kanns ist das er sagt es sei nicht photoshopped denn Aussage dazu ist:

Ist für mich nicht gephotoshopped, ich kannte die Aussage gar nicht.


Sieht für mich "glaubhaft" aus sagen wir mal. Problem ist wie ich schon im NX Thread angemerkt habe, selbst wenn das "echt" ist kann es wie bei der Wii u aus einer XY Production/R&D stage sein die nicht sooo viel mit dem End controller zu tun hat
 
Sowas muss man auch nicht photoshoppen, sowas kann man auch einfach zusammenbasteln. Gerade dass es so exakt einem bereits bekanntem Patent entspricht, lässt mich eher an einen Fake glauben.

@Otacon: Gab's Bilder vom Prototypen des Wii-U-Controllers? Kann ich mich gar nicht dran erinnern.
 
Zuletzt bearbeitet:
Ist für mich nicht gephotoshopped, ich kannte die Aussage gar nicht.


Sieht für mich "glaubhaft" aus sagen wir mal. Problem ist wie ich schon im NX Thread angemerkt habe, selbst wenn das "echt" ist kann es wie bei der Wii u aus einer XY Production/R&D stage sein die nicht sooo viel mit dem End controller zu tun hat

Mit der Prototyp Theorie würde ich sogar mitgehen
 
Sowas muss man auch nicht photoshoppen, sowas kann man auch einfach zusammenbasteln. Gerade dass es so exakt einem bereits bekanntem Patent entspricht, lässt mich eher an einen Fake glauben.

@Otacon: Gab's Bilder vom Prototypen des Wii-U-Controllers? Kann ich mich gar nicht dran erinnern.

Zusammengebaut um in Konsolenforen als Held gefeiert zu werden? Das wirkt doch etwas fadenscheinig und unrealistisch, falls doch so geschehen: Gute Arbeit, Otacon :ol:
 
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