Xbox360 Too Human

  • Thread-Ersteller Thread-Ersteller Breac
  • Erstellungsdatum Erstellungsdatum
Für den Fall, dass dich einzelne Reviews nicht überzeugen können, gibt es Seiten wie gamerankings.com. Mir reichen einige wenige schon aus, um urteilen zu können.

Bei manchen Spielen funktioniert auch gamerankings nicht. Z.B. bei Assassins Creed. Das Spiel finden manche Super, manche schlecht. Auf Gamerankings findet man immer noch nicht raus, ob man es kaufen soll - da hat es 80%.

Ich finde eigentlich, dass die gametrailers.com Videoreviews perfekt sind - man muss ja nicht auf die Wertung achten. Da wird einem alles gezeit und man kann sich ein sehr gutes Bild machen. Ich habe dank gametrailers schon einige richtige Spieleentscheidungen getroffen :-)
 
Im "Billig" Thread haben ja einige User von positiven Erfahrungen mit gamehubs.com berichtet. Da gibt es das Spiel schon für 33€ inkl. Versand: Link

Ich habe jetzt aber noch keien Erfahrungen mit dem Laden (werde es wohl mal mit Fable II versuchen, das gibt es auch für 33€ :-))

Hat die version n deutschen untertitel??????????? ich würds mit denn dort kaufen..

edit: da steht "Compatibility PAL" also auch mit deutschen untertitel oder???
 
Hat die version n deutschen untertitel??????????? ich würds mit denn dort kaufen..

edit: da steht "Compatibility PAL" also auch mit deutschen untertitel oder???

Ich habe Lionhead diesbezüglich vor einiger Zeit angeschriebe..als Antwort kam das:

Lionhead schrieb:
Hi,

Thanks for your message to Lionhead Studios and your interest in Fable 2.

We're still very busy with putting the final touches on Fable 2, and the game will be released in October of this year. You can find a list of retailers on our website: http://www.lionhead.com/Order.aspx.

At the moment we don't have any more details on which retailers are participating in the free download of the Pub Games when ordering Fable II's Limited Collector's Edition. This will be announced by Microsoft Game Studios at a later date. Keep checking with your local retailer.

We have regular updates of our games on our websites. For more info please keep an eye on our official site: www.lionhead.com. Or join the Lionhead Community @ http://community.lionhead.com.

All the best,


Lionhead Studios
a Microsoft Game Studio
http://community.lionhead.com
:ugly:

Bethesda hab ich auch gefragt, bezüglich Fallout 3.
Als Antwort kam, dass die US Version nur englische Texte haben wird und die EU
Version u.a. deutsche haben wird.

Ich denke bei Fable 2 kann man von selbigem ausgehen.

compatibility heißt nur, dass es auf deiner (deutschen) xbox laufen wird.
 
Ich habe Lionhead diesbezüglich vor einiger Zeit angeschriebe..als Antwort kam das:


:ugly:

Bethesda hab ich auch gefragt, bezüglich Fallout 3.
Als Antwort kam, dass die US Version nur englische Texte haben wird und die EU
Version u.a. deutsche haben wird.

Ich denke bei Fable 2 kann man von selbigem ausgehen.

compatibility heißt nur, dass es auf deiner (deutschen) xbox laufen wird.

gut danke, denn schicken sie mir also die pal version wo der deutsche untertitel enthalten ist ne?^^

Ist die seite amerikanisch?!

edit: ahh fuck, da braucht man ja ne kreditkarte ... hmm ma eltern fragen xD
 
Zuletzt bearbeitet:
So ist es 8)™
©KrateroZ GmbH.
;)

Auch nicht schlecht ;)

Im "Billig" Thread haben ja einige User von positiven Erfahrungen mit gamehubs.com berichtet. Da gibt es das Spiel schon für 33€ inkl. Versand: Link
Ich habe jetzt aber noch keien Erfahrungen mit dem Laden (werde es wohl mal mit Fable II versuchen, das gibt es auch für 33€ :-))

Danke, aber ich habe schon bei Spielegrotte vorbestellt :) - möchte es komplett in Deutsch haben.

Sollte die US-Version natürlich auch deutsche Untertitel und Sprache haben (wovon ich nicht ausgehe), würde ich es importieren :)
 
Hat die version n deutschen untertitel??????????? ich würds mit denn dort kaufen..

edit: da steht "Compatibility PAL" also auch mit deutschen untertitel oder???

Compatibility heißt nur mal, dass sie auf PAL Konsolen läuft. Es gibt manche (wenige) Spiele, die würden auf Deiner Box gar nicht erst laufen. Über die Untertitel/Sprachen sagt es eigentlich nix.

Bei Too Human könnte ich mir vorstellen, dass einige Sprachen drauf sind. Das dürfte nicht so viel Speicherplatz fressen und dann werden oft viele Sprachen draufgepresst. Aber sicher wird man das wohl erst kurz vor dem Release wissen.
 
halt!

er achtet grundsätzlich nur bei 360er games auf wertungen.
bei ps3 games sind wertungen egal.
nein, er achtet bei 360games auf niedrige wertungen, hoge 360wertungen sind gekauft und hype. bei ps3games sind nur hohe wertungen wichtig ;)

@too human:
scheint eines dieser typischen "love it or hate it"-titel zu sein ala sotc oder killer 7
 
SotC bitte nicht in einen Topf mit Killer 7 werfen. Blasphemischer gehts ja garnicht.
ich vergleiche die titel (ich liebe beide ^^) ja nur in der hinsicht, dass es beides titel sind, wo die meinungen extremer auseinander gehen als bei den meisten gewöhnlichen games, und so eines scheint too human auch zu sein/werden. dass man sotc vom spiel selber her nicht mit k7 oder th vergleichen kann ist schon klar
 
Commando nun auch offiziell freigeschaltet :):

Commando Unlocked in Too Human Demo


Denis Dyack stopped by the Silicon Knights blog site at IGN today to let everyone know that the Commando has now officially been unlocked in the Too Human demo.
Hi everyone,

The Commando class was opened through LIVE today (without any need for trickery) – he is the polar opposite in game play style compared to the Berserker, great with guns, with melee not so much
1.gif
. Enjoy! Yes, you can play all the classes in the demo if do a little bit of homework.

The demo download numbers continue grow and it is a little less than a week before the game hits the shelves. We are finalizing the last of the questions for the Too Human contest and will hold the voting for the contest in the next few weeks.

Best regards,
Denis.

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Too Human Baldur Profile and Screens



Silicon Knights has released new screenshots and info on the main character and hero of Too Human. In the gam, Baldur will battle his way through enemy armies to become one of gaming’s renowned iconic heroes. Below is the description and new screenshots of the game:
Evolution of Baldur

Baldur wasn’t always Baldur. In fact, he was originally much less of a god than he is now. When Too Human was first conceived as a cyberpunk influenced science fiction game, Baldur was known as “John Franks” – a somewhat uninteresting monicker for an understated hero. We had wanted Too Human to open up in a very mundane, clichéd manner to lure the player into a sense of “been there, done that” and had set Franks up accordingly as a beat cop whose family was killed and he was looking for revenge.



At this point there was almost no Norse Mythology in the game at all. As the story was developed, we began to see more and more of the mythology reflected in the story. Throughout this, Franks changed: had hair, had none; had a goatee, then none, etc. His design fluctuated with the whims of the artists or anyone else - no one had a clear vision of what he should, or shouldn’t, look like.

When the game was shelved, dreams of Franks and the rest of Too Human also fell to the wayside. Too Human wouldn’t be revisited for another 5-6 years, until a funny thing happened: someone jokingly suggested doing the whole thing as Norse Mythology. Although jaws dropped and heads were scratched, it galvanized interest in the game again and pushed development in a totally different direction.

John Franks was immediately shelved as a character - as was pretty much every bit piece of existing content and ideas relating to the old game. John Franks became Baldur, the sun god from Norse Mythology and his world change from cyberpunk metropolis to the war-torn, ice-encrusted purgatory of the current game. A design was quickly arrived at but there was a lot of controversy over whether he should have horns on his helmet or not.

Horned helmets have become an icon of Viking culture, but real Vikings wore no such thing. Historians agree that the idea of horned helmets came from confusion with the ancient Celts who often wore precariously horned, winged and other wildly decorated helmets. The Vikings were very practical people – horns and other distractions would only have weighed them down unnecessarily and made it harder to fight. Nonetheless, in Viking art, many gods wore winged and horned helmets – gods, not mortals, and so it was fitting that Baldur had horns on his helm. To satisfy both parties, the idea of holographic horns came to the fore. The horns would sweep to the front of the helmet, before Baldur’s eyes, forming a visible display. Both parties would be satisfied, but not for long as the publisher was soon to change.

After Microsoft took over the game, Baldur would change a few more times to suit their vision as a marketable character. For our “default” Baldur – the one that would be used throughout marketing and become the prime image of who Baldur is – we lost the helm altogether. We felt that it reduced his humanity by obscuring so much of his personality and made him look like a machine in the process.

It is in the last stages of character design that the most work is done - with subtle, sometimes almost unnoticeable changes taking many hours to visualize and get right. Here, we were less interested with costume and more with the dynamics of the face – making him more charismatic, impressionable, courageous, and ultimately more “human” - a face that could take charge and be serious, yet also emote and show compassion.

Eventually, we felt we had a main character that could live up to his part in the story and yet hold his own on the screen with some of the better known and more recognizable heroes and villains.

http://news.teamxbox.com/xbox/17303/Too-Human-Baldur-Profile-and-Screens/
 
hmpf,ich lade mir nochmal die demo nur wegen den commando.
weil ballern>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nahkampf. :-D

Commando war überhaupt nichts für mich - aber vllt. gefällt er dir ja :)

Hmpf - noch ca. 2 Wochen, bis Too Human kommt ... kann die schon fast nicht mehr sehen ...... fast :D
 
Hmmm ... ist 10 Swords ein neues SK-Spiel oder hat das was mit Too Human zu tun?
(Ich hoffe auf Ersteres :D).

..................
5:37am, DenisDyack posted:
Yes, the winners will attend out launch party. Our launch party has traditionally been after launch. There will be many things on the agenda, celebrating the completion of Too Human 1, the presentation of 10 swords, and much more
1.gif


http://blogs.ign.com/silicon-knights/2008/08/12/98945/#comments
 
Hmmm ... ist 10 Swords ein neues SK-Spiel oder hat das was mit Too Human zu tun?
(Ich hoffe auf Ersteres :D).

..................
5:37am, DenisDyack posted:
Yes, the winners will attend out launch party. Our launch party has traditionally been after launch. There will be many things on the agenda, celebrating the completion of Too Human 1, the presentation of 10 swords, and much more
1.gif


http://blogs.ign.com/silicon-knights/2008/08/12/98945/#comments

Ich glaub die hatten noch was in der Mache, gabs mal ne News zu.
 
mit dem commando hat das spiel wenigstens ansatzweise spaß gemacht.


btw: wenn nochmal irgenwer behauptet NG hätte ne kack kamera dann sag ich ihm er soll mal Too Human spielen.schlechter gehts kaum.
 
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