RWA
L20: Enlightened
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Kleine Wette...das Spiel erscheint Mitte Mai/ Juni 19.Das Ding kommt frühestens Ende 19.
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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Kleine Wette...das Spiel erscheint Mitte Mai/ Juni 19.Das Ding kommt frühestens Ende 19.
Kleine Wette...das Spiel erscheint Mitte Mai/ Juni 19.
Ich wette um nichts außer um meine Ehre, aber nein, kommt es nicht. Ich bin mir zu 80% sicher, dass wenn etwas Mitte 19 kommt von den 3 Sony-Dingern dieser e3, dann GoT.
Der 14. Juni 2020 wäre doch ein schöner Termin.
Den 7. Geburtstag schließe ich aus...ist doch ein Sonntag oder?
Aber ja..würde 2020 auch nicht ausschließen.
Wird doch 100% AK in 4k geben. Wozu Remaster? :v:
The Last of Us 2.
- New traversal and prone move-sets.
- Combat has increased emphasis on tension, interactivity and realism.
- Enemy AI references each other by name, and constantly communicates with each other.
- Two different timelines explored in TLOU2.
- New dodge/evade mechanic is a core part of combat and melee.
- You now have a jump button.
- Far more creative and emergent moments in combat thanks to big increase in breadth of options.
- Improved stealth mechanics, including crawl, prone, squeezing into tighter gaps, underneath vehicles etc.
- Expanded infected enemies and whole new classes.
- You're not automatically fully hidden in grass. Extent of your visibility depends on height & density of foliage.
- Much more verticality in combat scenarios now. She needs more routes and ways to engage.
- Survival aspects are still a focus.
- Different ammo types (eg explosive arrows) now. Each ammo type fulfills a particular strategy niche.
- Animation system is completely overhauled so everything is even more realistic and transitions are seamless.
- Wide linear combat environments are being expanded to be even larger and broader.
- AI system massively improved for added realism.
- No more auto AI telepathic awareness of you once spotted. They whistle to and actually communicate with each other.
- Referred to as systemic check-ins of AI information. They pass information to each other more realistically to let new groups and enemies know of the unfolding situation or of your position.
- Enemy awareness and ability to seek player out improved.
- You can now craft different ammo and arrow types.
- The Church scene is set 4 years after the events of TLOU in Jackson, the gameplay demo is set 5 years after.
- Seraphite(sp?) is a religious cultish group, but they will not be black and white. Motivations explored.
- They use more advanced facial camera capture and mo-cap now, more advanced than they had with Uncharted 4.
- Lots of new facial animation tech. More nuances of the face, creases, folds, build up of skin etc.
- Eyeball tech also re-worked, now includes internal refractions, reflections and so on.
- Joel is somewhere out there in Jackson....
Info Blowout:
Frag mich ob die USK das ungekürzt durchwinken wird
Warum denn nicht?
Gibt mMn schlimmeres wenn ich so an Doom, Sniper Elite, Mortal Kombat denke.
zu keinem zeitpunkt sehe ich da irgendeine gefahr... gow3 war das letzte spiel wo ich mir mal deswegen sorgen gemacht hatte... und seitdem ist die usk noch lockerer geworden. nur sowas wie wolfenstein muss noch verständlicherweise abgeändert werden...gibt immer schlimmeres
aber Last of Us ist halt kein Fantasy Setting, die Gewalt wirkt realer und härter als in anderen Games mit ähnlichem Gewaltpegel
LoU2 und Resi 2, vielleicht auch Days Gone sehe ich schon ein wenig gefährdet bzgl ungekürzte USK Freigabe
zu keinem zeitpunkt sehe ich da irgendeine gefahr... gow3 war das letzte spiel wo ich mir mal deswegen sorgen gemacht hatte... und seitdem ist die usk noch lockerer geworden. nur sowas wie wolfenstein muss noch verständlicherweise abgeändert werden...