PS4/PS5/Vita The Games of PLAYSTATION

Johnson 51 schrieb:
mein gott sieht das spiel schlecht aus... auf next-gen kann man soetwas unmöglich bringen... FN3 für die X360 ist schon so lange zu haben und sieht 20x so gut aus.
Und auf der PS3 ist es auch zu haben und sieht sogar 25x so gut aus ;)
 
OnPSX schrieb:
Neuer Trailer zu Super Rub-A-Dub

Erinnert ihr euch noch an die PS3 Enten-Demo von der letztjährigen E3? Sony arbeitet zurzeit an einer spielbaren Umsetzung dieser Idee. Das Projekt besitzt den Titel Super Rub-A-Dub und soll noch dieses Jahr für die PS3 erscheinen.

Hier geht's zum Trailer in SD

Hier geht's zum Trailer in HD

OnPSX schrieb:
Neue Screens zu Blacksite: Area 51

Es gibt mal wieder einige neue Screenshots zum PS3 Action-Titel Blacksite: Area 51.

Hier geht's zu den Screens

OnPSX schrieb:
Neue Screens zu Fluch der Karibik 3

Es gibt mal wieder einige neue Screens zum Next Generation Titel Fluch der Karibik 3. Mal sehen, ob Jack Sparrow auch auf der PS3 nochmal so richtig auftrumpfen kann.

Hier geht's zu den Screens
 
Blacksite: Area 51 finde ich sehr ansprechend,die bilder hinterlassen keinen schlechten eindruck,der vorgänger hat mir damals sehr gut gefallen,teil 2 ist so gut wie gekauft (es sei denn da geht noch was schief^^)
 
Wednesday schrieb:
Blacksite: Area 51 finde ich sehr ansprechend,die bilder hinterlassen keinen schlechten eindruck,der vorgänger hat mir damals sehr gut gefallen,teil 2 ist so gut wie gekauft (es sei denn da geht noch was schief^^)

Ich hab irgendwie das Gefühl dass Blacksite nur Mittelmass wird. Das Spiel hatte echt einen Vorgänger? Hab ich irgendwie nicht mitbekommen.
Das Spiel sieht aber soooo sehr nach 08/15 aus. :neutral:
Ich glaube, dass es an besseren Shootern wirklich nicht mangeln wird. Kann mich natürlich noch irren.
 
Ich finde blacksite gut aber nicht so gut das es zu einem riesen hit wird oder sogar das ich es mir holen würde.
 
SvR 2008 für PS3/X360 ist eine recyclingtechnische Zumutung.

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So sieht SvR 2007 aus.
 
Wird mein erstes Merc! Mal sehen wie es wird. Aber die Bilder und die Infos zu dem Spiel gefallen mir schon mal.
 
Ich find das Spiel total langweilig, wird sicherlich nicht gekauft. Fand den ersten Teil (auch wenn ich ihn jetzt nicht allzu lange angespielt hab) wirklich öde.
 
Necrophorus schrieb:
SvR 2008 für PS3/X360 ist eine recyclingtechnische Zumutung.

[removed pic from quote]
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So sieht SvR 2007 aus.


DAS IST DIE EKLIGSTE GRAFIK; GEPAART MIT DEM EKLIGSTEN STIL, DEN ICH JE GESEHEN HABE! :sick2:
 
Giant_Enemy_Crab schrieb:
DAS IST DIE EKLIGSTE GRAFIK; GEPAART MIT DEM EKLIGSTEN STIL, DEN ICH JE GESEHEN HABE! :sick2:

Du hast wohl noch nie PS2 gespielt :P
Ich glaube das Spiel wird witzig....aber vielleicht irre ich mich auch!
 
DannyWilde schrieb:
Du hast wohl noch nie PS2 gespielt :P
Ich glaube das Spiel wird witzig....aber vielleicht irre ich mich auch!

doch, die PS2 steht hier einen halben meter unter der dreier, und irgendwie haben alle spiele, die ich dafür besitze, einen angenehmeren stil als dieses wrestlingspiel. ;)
 
die explosionen sehen nice aus bei merc, aber die texturen gefallen mir nicht..
 
Giant_Enemy_Crab schrieb:
doch, die PS2 steht hier einen halben meter unter der dreier, und irgendwie haben alle spiele, die ich dafür besitze, einen angenehmeren stil als dieses wrestlingspiel. ;)

Ok, ist Geschmackssache.
Ich finde es wird aber viel zu oft über Grafik gesprochen und nicht über das Spiel an sich!
Ich finde Grafik/Stil auch sehr wichtig, aber nicht jedes Spiel kann ein FF, MGS....oder ein Halo :P sein oder sonst was sein.......Jungs....Spielspaaaaaß!
 
bei mir ist die grafik nen wichtiger faktor um überhaupt spielspass zu empfinden :oops:
 
da es im allgemeinen Thread eh unter geht, hier mal massig neue Infos und scans zu DMC4^^

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* Series staples remain intact - everything running at constant 60fps.

* Attention paid to every detail in the game is staggering.

* Characters are a lot more expressive in-game.

*New characters can be unlocked after clearing the game.

* High-definition graphics everywhere you look.

* Environments look so in touch with the DMC universe.

* Environmental destruction during battles such as the Variel boss battle are unparalleled with anything ever seen in the series.

* The game will have a crisp and responsive feel when playing.

* The game feels like a PS3 game more than anything else. (Don't kill the messenger here)


*When asked about the development cost, he said that they are 'making it to the point where we don't exceed the break point of what we can handle as a budget and still have the game be profitable.' He said the game is not twice as expensive as DMC1.

* The camera is much more cinematic now.

* Vehicles can be seen strewn across Fortuna. Cars and vans will be on the side of the roads etc.

* 16x9 aspect ratio. The camera will play a big part.

* More meaning and justification to the cutscenes and flow of the storyline.

* Same graphics engine as Dead Rising will be used to give the basic support to the graphics and appearance of everything. They initially looked at the types of middleware available, but they realized they couldn't do some of the things that they wanted to do. He said that most devs say, "We have this engine, we have this middleware. What can we make with it?" However, Capcom's development starts with, "We have this game, what do we need to make it?"

* Yuji Shimomura will be directing the cutscenes etc. again. He will ensure that the cutscenes will look much more action-packed and more stylish than ever. He understands the universe and Dante so will be able to make the cutscenes suit them.

*Johnny Young Bosch (the Power Ranger, Adam Park) is providing the motion-capture and and voice for Nero.

*When asked if Clover's departure from Capcom affected the game, and he said that the people who left are ones that wanted to move on to different projects. The people that are working on DMC4 are the ones that really want to make DMC4.

*The snow level that was in the E3 2005 trailer is in the game


Characters

* Nero's Devil Bringer is natural and not difficult to use.

* Dante's animations and expressions will be in the same cool tone as before.

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* Dante plays totally different to Nero. He also has the four basic styles from Devil May Cry 3 returning - Swordsmaster, Gunslinger, Royal Guard and Trickster. The core animations still look the same from Devil May Cry 3 but everything has been upgraded to look more natural and enhanced, as expected of next-gen by the gamers. He's as responsive as ever. Much more like DMC3 Dante than DMC1 Dante in terms of mobility.

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Some of Nero's moves list given in PSM:

Charge Shot - Hold square to charge, then release to fire
"As well as shooting bullets in rapid succession, you can charge up your gun for a slower, but more powerful shot."

Exceed - Pull L2 to charge the EX-guage
"Revving your EX-guage like a motorcycle handle, you can build up to three levels of extra power for your moves."

Streak - While holding R1, press the left stick towards the enemy + triangle
"Streak is a powerful forward strike"

High Roller - While holding R1, press the left stick away from the enemy + triangle
Air juggle

Hell Bound - Face the Grim Grip and press R1+Circle
"Think of this as a a grappling hook-like move that you can use to reach far away platforms - but only if there is a globe to catch.

Buster - Press circle near an enemy
"This attack can be performed after you catch an enemy. Best used at the end of a combo, since it doesn't work well with juggleing.

Snatch - While facing an enemy, press R1+circle
Used to grab enemies in the air or on the ground


* Vergil was a subject that was avoided as it was reiterated that Dante was one of the main focuses of this game. Vergil was still not confirmed to be in the game though yet it wasn't said that he won't be. Who knows. They have no interest in making a Vergil spin-off game either.


Enemies
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* Variel will be extremely detailed with his battlefield being an epic scrap. Destructible environments will have a place in this battle as Variel destroys everything to get to you.

* The Frosts will be difficult enemies to destroy. They can disappear and reappear. Plus they can attack you in groups.
 
Was hätte Capcom alles rausholen können wenn DMC4 exclusiv geblieben wäre. Soviel extra content...naja egal. Ich freu mich trotzdem drauf.
 
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