Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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28 Chara sind zuwenig ...
Wir haben in SSBM 25 Chara (+ Shiek = 26)
Nehmen wir mal an, das wir 4 Chara rausnehmen, wiel veraltete und oder clones ...
Aber als neue Chara haben wir schon
- Wario
- Pit
- Metaknight
- Snake
- (0 Suit)
ALso nur 4 weitere neue Charaktere?!
Ist doch cniht wahr oder?!
was ne dämliche news heut "namenseingabe" nur vier buchstaben noch dazu gab es das schon im letzten teil...
das die jetzt wegen dem scheiss ein update bringen find ich echt zum kotzen ^^
Naja, wir als Nintendos sollten uns vielleicht mal freuen, dass es zum ersten mal überhaupt so eine Aktion von Nintendo gibt. Und das man jeden Tag kein Super-Mega-Hyper-Update erwarten kann, sollte mehr als klar sein, vorallem jetzt kurz vor der E3. Aber hauptsache was zu meckern haben
Ich hab mir wegen dem Update aber jetzt richtig Hoffnungen gemacht, dass das Spiel relativ zeitnah Weltweit veröffentlicht wird... Deutsche Übersetzung nur wegen der HP kann ich mir nicht vorstellen ^^
MfG
Das mit den vier buchstaben war in SSBM aber auch schon so ... die namen dürfen ja auch nicht zulang sein, sonst wird aus der übersichtlichkeit die man so erlangt wieder eine unübersicht!
IMO hätten es sogar 3 getan!
Von einen Insider kopiert (ja, Insider - Nein, kein Mitarbeiter! Ja, aber ein Insider!)
Heut wurde die Namenseingabe hergezeigt! Wie schon im vorigen SmashBros. gilt der für Statistiken aber diesmal auch für die Steuerungsart.
Viel interessanter ist, dass der Spielerauswahlscreen hergezeigt wurde! Verpixelt aber doch ... dank CSI-Methoden erkennt man auf einen Blick, dass in einer Reihe wohl 14 Charaktere Platz haben weshalb es 28 Charaktere geben könnte!
Während das vielleicht noch einigen von euch aufgefallen ist, möchte ich Eure Aufmerksamkeit auf etwas anderes richten: DER TEXT IST DEUTSCH! Und das ist keine Bildmanipulation sondern direkt aus dem Spiel! Was bedeutet das? Das bedeutet, dass sich das Spiel schon in einer Übersetzungsphase befindet was wiederum heißt, dass es in 1-2 Monaten da sein könnte! Also ich tippe auf September ... würde den 23. bevorzugen.
Bevor jetzt eine Frag- oder Bashorgie beginnt. Von der Person bekommt man nix raus und ich nenne auch keine Quelle. Wozu auch, er hüllt sich sowieso in Schweigepflicht und gibt nur Hints.
28 Chara sind zuwenig ...
Wir haben in SSBM 25 Chara (+ Shiek = 26)
Nehmen wir mal an, das wir 4 Chara rausnehmen, wiel veraltete und oder clones ...
Aber als neue Chara haben wir schon
- Wario
- Pit
- Metaknight
- Snake
- (0 Suit)
ALso nur 4 weitere neue Charaktere?!
Ist doch cniht wahr oder?!
Ich bleibe dabei, dass es ein weltweiter Release wird. Das wäre einfach am besten für Nintendo und die VKZ... ATOM^^
das Update ist geil, dass Menu ist schlicht und einfach, reicht auch. Man guckt sich ja nicht das Menu an, sondern kämpft lieber.
das mit der Fernbedienung wäre super^^ zum Kumpel gehen mit deinen Einstellungen, fertig. Das bedeutet wohl aber auch, dass vllt. kein Online Modus kommen wird oder?
oder wurde der bestätigt?
ach komm.. das wieder so eine namenseingabe kommt haben doch alle gewusst die die serie kennen und das man nunchuck und wiimote auch wird verwenden könnenhaben wir auch gewusst wurde ja mal bekanntgegeben
ich finde das wäre eher ein gutes nebenupdate unter nem chara oder nem ultrasmash
btw. Die neue Forensoftware ist grausam, wo sind Smilies und mein Ava?
Ich würde dir am liebsten jetzt in SSBM/B den Arschversohlen ...Ich will morgen einen "alten" Char bestätigt kriegen!
Ich tippe mal auf DK (wegen dem bananigen Update letztens :-D). ^^
Ich würde dir am liebsten jetzt in SSBM/B den Arschversohlen ...
Wir kriegen nun mal nciht immer das was wir wollen
Morgen kommt hoffentlic ne Stage oder noch irgendwas musikalisches!
So I did some Photoshopping on the character select screen and I found a few interesting things.
Here's the upper half of the original image, just cropped
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Then I used Photoshop's Auto Levels feature, which adjusts both the contrast/brightness and the color balance, and I got this:
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I then went back to the original cropped pic, and Auto Colored it:
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Then with some fine tuning of the color balance, I removed some of the blue:
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This picture seemed to show the most results, as it revealed the bottom portion of the squares of the different characters. For some reason Nintendo didn't fully censor the character squares, but rather almost all of it, and upscaled the contrast/brightness a ton.
I took this new picture, and placed it back onto the original picture (uncropped):
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Looking at it now, there might be proof that the Samus and Tom sections are actually not enlarged or anything, as the borders of the character blocks above are about the same size as the John name block below. So, assuming that this picture has the first two players shown (the left, and probably bottom-left of the real screenshot), there might be a good chance that the total width of the character screen is 9 (four on each side, with one in the middle). Really, thinking of it just now, maybe the character blocks are the same size as the John name block.
Here's one more picture, the cropped version again, desaturized and fixed contrast.
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Oh yeah, make sure to click on the pictures in Photobucket, to make sure you're looking at them at 100% size.
Discuss.
Ok, so I was looking at the button frames that the auto-color and aut-contrast revealed, and assuming that they were in fact the character selecting boxes and that they were the same height as the Player Name boxes, I did some Photoshopping:
Starting with the original (yeah, the numbering is off)
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I took the Player's Name and matched it up with the ends of the "character boxes"...
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Then I copied this newly made box (that are the same width as the original one, the "official" one that I found with the auto-contrast), matching them up with the other revealed boxes:
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After this point, I realzed that since we do have the full width of one of the Character Name boxes "Samus", and we do have the real width betwen the two (Player One and Two), I could approximately figure out the real width of the screen. Taking the Player one's Character name box, on top of the incomplete Samus box...
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Then using the width on top of that....
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And placing another real size length box on top of that...
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I then took the full original picture (cropped a little), flipped it, and placed it on the corresponding boxes....
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Then I went ahead a continued the row of the Character Boxes across (again, these widths are probably real, as the width was not estimated by me, but rather based on the original picture, after upping the contrast and colors)......
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However, the Character Boxes did not match very well with the flipped right side, so I flipped it back, and matched it up again:
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Then, taking another sample from the known width/height of the Character name box, I finished up the right side:
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Then cropped it up a bit:
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And removed some unneccessary transparent layers:
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Well, it turned out that with that method (which the width of the characters are fairly reliable, as it's just based off the real spacings and sizes from the original, not just guessed), the Character selecting boxes (which, again are also pretty accurate in width) matched up pretty well, with 9 total across.
From this point on, I'll admit it's really just a matter of guessing, as we still don't really know the true heights of the character select boxes, we're just assuming that they're the same dimensions of the player name box. In any case, and copied more of these character select boxes:
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By the way, if you're wondering how I determined how high/wide to expand the picture, I just based it off of the likely fact that the original is the bottom-left side of the whole screen. So, I just copied the character select boxes up as far as they would go. Really though, they probably end sooner than that, after 8 rows or so. Having 108 characters seems very unlikely, despite how we wish that could me true
I also made a widescreen version of this, just in case the menus are actually in widescreen format:
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While the real screen probably isn't in widescreen, now that I think about it, as the rest of the screenshots on the site have been in standard 4:3. In any case, this picture probably gives a more realistic possibility in what the character select screen might look like.
Again, the width of the screen is pretty real, as they are just based off the true dimensions and spacings of the given character name boxes. Also, the character select boxes' widths are also fairly accurate, as they were also given in the original picture (after increasing the contrast and color). Whew, well that's about it. Now, discuss if you like!![]()
Morgen kommt hoffentlic ne Stage oder noch irgendwas musikalisches!