Ethan
L08: Intermediate
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- 973
oh mann...
Im folgenden Video siehst du, wie du consolewars als Web-App auf dem Startbildschirm deines Smartphones installieren kannst.
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oh mann...
oh mann...
Die Behaviour-Sache konnte niemand erahnen und hat alles zurückgeworfen, dafür gibt es anstatt Planeten mehr technischer Content. Zu SQ42 kann allerdings niemand was sagen. Ich denke mal der wichtigste Bereich dafür ist die KI.
Wenn amuro schon von einer Verschiebung von sq42 richtung 2018 ausgeht ...
Die Behaviour-Sache konnte niemand erahnen und hat alles zurückgeworfen, dafür gibt es anstatt Planeten mehr technischer Content. Zu SQ42 kann allerdings niemand was sagen. Ich denke mal der wichtigste Bereich dafür ist die KI.
Wenn amuro schon von einer Verschiebung von sq42 richtung 2018 ausgeht ...
Was für ein Trollpost
Kennst dz die Schedule und hast du dir die AtVs angesehen?
Wie er Roberts System nicht erkennt uns 3.0 (oder 3.1) als Weihnachtsgeschenk zu überreichen :love2:
Was für ein Trollpost
Kennst dz die Schedule und hast du dir die AtVs angesehen?
+++++Was für ein Trollpost
Kennst dz die Schedule und hast du dir die AtVs angesehen?
Ja? Und jetzt? Ändert das was an der Tatsache, dass trotz Schedule ständig alles verschoben wird, weil aus dem Nichts irgendwelche Probleme auftauchen? Verstehe deine Realität nicht.
I.Quality will always be our number one goal. We set out on this journey by looking at the gaming landscape and asking: can we do better? We continue to ask that question about everything we do. As a result, we will ALWAYS extend timelines or re-do features and content if we do not feel they are up to our standards. The freedom to fight for a new level of quality in game development is what crowd funding has allowed us, and we will continue to fight to make sure Star Citizen is the best possible game it can be.
II.The estimates we provide are just that: estimates. They are based on our knowledge and experience, but there are many aspects of game development that are impossible to predict because they literally cover uncharted territory. You will see the same estimates we use in our internal planning, but it is important to understand that in many cases (especially with groundbreaking engineering tasks) these estimates are often subject to change due to unforeseen complexity in implementing features.
III.The time expected for bug fixing and polishing is also very hard to estimate, increasingly so in online and multiplayer situations. The complexity and the difficulty in testing at a large scale make it harder to reproduce and isolate bugs in order to fix them. We base our estimates, again, on our experience, but we also know that it’s possible for a single bug to cause a delay of days or weeks when a hundred others might be fixed instantly.
IV.Internal schedules, the ones you will now be privy to, tend to have aggressive dates to help the team focus and scope their tasks, especially in the case of tech development. Every team, even a team blessed with the kind of support and freedom you have allowed us, needs target dates in order to focus and deliver their work.
V.This schedule doesn’t cover everything being worked on across Cloud Imperium Games, but is meant to highlight our aims for the remainder of the year on the Persistent Universe.
VI.This schedule doesn’t include every audio, vfx, tech art, etc. task. Those are detailed in our departmental sub-schedules.
VII.Although technology is shared between the two games, this does not reflect the Squadron 42 schedule. That will be released at a future date.
VIII.These aim dates are determined based on our current staff. Additional hiring will potentially allow us to bring in some dates below.
Ja? Und jetzt? Ändert das was an der Tatsache, dass trotz Schedule ständig alles verschoben wird, weil aus dem Nichts irgendwelche Probleme auftauchen? Verstehe deine Realität nicht.
Nein. Meine Argumente sind auf deinen Post bezogen von wegen Verschiebung und "Umbau". Man merkt das du dir die Sachen nicht anschaust, solche Aussagen würden nicht kommen, wenn man sich informiert.
Ich sage nicht, dass der Titel Vaporware ist, aber dass sich Chris Roberts enorm übernommen hat und einfach mal einen Schlussstrich unter seiner Featureliste ziehen sollte.
Sind Schiffe jetzt ein Nachteil? Zum Einen müssen die 3D Grafiker weiter beschäftigt werden und zum anderen: je mehr Schiffe, desto mehr abwechslung im Spieler und NPC Bereich. Wenn gewisse Space Sims bisher ane twas gescheitert sind, dann war es die überschaubare Anzahl der SchiffeAuf der GC gibt es dann wieder tolle Sales, weil Schiffe haben wir nicht genug.
programmierung ftwWenn das in dem Tempo weiter geht, dann ahoi: