Resonance of Fate (PS3/360)

von Tri-Ace erwarte ich eigentlich auch nur spaßiges Gameplay, was mich bei Laune hält wie bei Star Ocean auch. Von daher Pflichtkauf, wenn ich mit FFXIII fertig bin :goodwork:
 
Yup, man muss eben Prioritäten setzen und für zwei RPGs gleichzeitig habe ich keine Zeit. Letztendlich werden ja von uns beide irgendwann gespielt, von daher. :)
 
Ich lass FF13 liegen und hol mir nur RoF (+WKC) :-D

Laut dem gaf soll Famitsu übrigens gesagt haben, dass das Spiel 90 Stunden beansprucht und zum größten Teil aus Kämpfen besteht, also so wie in den meisten tri-Ace Games. Wer also das Gameplay nicht als sehr wichtig erachtet, sollte eventuell die Finger vom Spiel lassen, denke nicht, dass man auf einmal eine große Story o.ä. bei tri-Ace erwarten kann.

Also ich fand die Story von VP2 sehr packend und zahlreiche Wendungen gabs auch :nix:
 
90 Stunden, wers glaubt.

da hat wohl wieder einer was falsch verstanden, bzw die 90 Stunden beziehen sich auf Spielzeit inkl optionalen Dungeons und jahrelangem Grinden dafür.
 
was eig vp2?

sry, dass ich das nicht weiß..

^^

valkyrie profile 2

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ah, doch schonmal was von gehört.
die ansicht ist fast 2d von der seite oder nicht?
 
Das Spiel wurde in Amerika mit T for teen gerated

The ESRB gave Resonance of Fate a “T” rating for blood, mild language, sexual themes, and grenade kicking.
The ESRB description notes some of the monsters and mentions you can “kick grenades like a soccer ball.” Nothing too spoiler-ish in here, aside from detailing a dinner cutscene.

In this role-playing game, set in the post-apocalyptic future, humankind survives inside the ruins of a massive clock tower. Players are mercenaries who live within this tower (of Basel) and take on jobs, missions, and menial tasks requested from on above, from the Cardinal ruling class. Several missions involve using firearms (pistols, machine guns, etc.) and explosives to kill an assortment of humans, robots, monsters, and wild dogs—usually in the service of obtaining pieces of Quartz. Combat is somewhat fantastical as players can kick grenades like a soccer ball, leap twenty feet in the air, and discharge bullets amid a cascade of lights, floating hit points, and swerving camera angles (blood is rarely depicted during battle). During the course of the game, characters sometimes drink their shots of whiskey, request their bottles of wine.

[The following provides more in-depth details, relevant factors and reasons for the rating assignment]

Some of the stronger depictions of violence—and blood—occur during cinematic cutscenes: two men walk past a reflective puddle of blood; a villain in a gun standoff shoots an unarmed adversary in the chest as a thin wisp of blood trails; a character puts a gun into an enemy’s mouth and discharges two rounds—the camera pans away as the shots are fired. The camera does not pan away from a woman’s breasts (fully covered) that jiggle vigorously during a dinner cutscene: the sequence focuses equal attention on one man’s humorous reaction to the pleasure moans, to the elaborate breast physics. Sexual Themes is one way to describe the mercenary’s fever-pitch fixation on body parts that move; "bunker busters" is another (so named by the man).





 
End of Eternity bekommt nun Konsolenexklusive outfits

Xbox360 outfit basiert auf der Microsoft Booth Babes kleidung die letztes jahr zur TGS getragen wurde
Das ps3 outfit bekommt ein bild von Toro , dem Japanischen Sony Maskottchen

xbox360
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playstation3

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toro , das japanischen sony maskottchen??

nie was von gehört. :lol:
 
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